Hlavní strana > Zahraničí > Evropa
Informační válka
Bída žurnalistiky. Satira zesměšňuje zprávy o Ukrajině
30.09.2014 06:24
VIDEO. Dotaz zapisovatele a telegrafisty 3. německého armádního sboru jeho nadřízenému: "My ale přece bojujeme za svobodu názorů!?" Odpověď novináře v uniformě německého důstojníka, který o krizi na Ukrajině podává domů zprávy: "Ale přece v Rusku, ne tady..."
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Josef Lustig
30.09.2014 23:03
Andersen
Zase stara zkusenost. Kdyz dostane Nemecko rymu, Cesko se alespon "posere". V Nemecku je takovych kabaretu nescetne, jednou si vezmou na paskal toho , podruhe jineho, nekdy sebe. Ale v Cechach z toho je statni krise a prorusti psychopati by se z toho zblaznili. :)))) Zase se ukazalo, jak moc jsou Cesi zamestnani sami sebou, ze ani nevidi co se kolem deje. Az kdyz jim to nekdo prelozi az pod nos, tak se toho s vervou chyti. Clovek by vas litoval, protoze skoro veskere informace mate zprostredkovane z domacich zdroju a to je skoro jak Narodni fronta. Ale stejne vetsina naroda cte Blesk a podobne kvalitni tiskoviny. Mam to vyzkousene. vetsinou je odpoved: "mne politika nezajima", kdyz se pokusim na toto thema nekoho vyzkouset :))))))...ale stare rceni rika: kdo se o politiku nezajima, jako by se sam o sebe nezajimal !!! Inu, pul stoleti bolsevismu nelze mavnoutim proutku zatratit.
0 hlasů
Pavel Kolář
30.09.2014 23:11
Karl
Ubohý emigrant, který je v Německu méně než nula, ale zato se povyšuje nad bývalou vlast. Vy se raději ani do Česka nevracejte, protože z vašeho blábolení je jasně patrné, že toho moc nevíte, že umíte jen parazytovat v němedkém sociálním blahobytu, ale v Česku byste už vůbec neobstál. Tady se totiž musí tvrdě makat a mít něco v palici.
1 hlas
Josef Lustig
30.09.2014 23:20
Andersen
Ano, to je videt na produktivite prace prepocitano na hlavu obyvatele:))))
0 hlasů
Henex
30.09.2014 20:03
Henex
Tak mne tak napadá...
Napsal by autor tento článek, kdyby si dotyční satirici dělali srandu z Putina...?
1 hlas
Pavel Kolář
30.09.2014 21:41
Karl
Vy jste opravdu zákeřný, odporný anonym, Henexi. Neustále se snažíte autora článku napadat a zpochybňovat. Asi jste si od něj nepřečetl to, co vám napsal níže v diskusi. I z toho vyplývá, že jste ubohý sráč a nesaháte mu ani po kotníky.
1 hlas
Martin Novy
30.09.2014 18:54
MartinN
Verze s ceskymi titulky
https://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw
0 hlasů
tyden tyden
30.09.2014 17:08
tyden001
Porad jsem videl uz drive, moc jsem se pobavil, ale zaroven jsem se i uklidnil, ze i v Nemecku jsou myslici lide, kteri pouzivaji mozek.
A ne jak tu soudruh lustig blekota o "protiruskych" Nemcich.
K tomu si pridejme jeste zpravu Rady nemecke verejnopravni televize, ktera zaujima stejny postoj, jako ten kabaret, ale vaznejsim tonem, a dojde nam jenom jedno:
trotl lustig je placenej troll, kterej o Nemcich ani naladach v Nemecku nic nevi.
Jediny co se mu na Nemcich libi, je heilovani - toho casu provozavatelne pouze na Ukrajine.
Proto ty jeho pro-fasisticke postoje :-))))))
3 hlasy
Josef Lustig
30.09.2014 23:07
Andersen
Vomacko, ty umis nemecky, ze muzes sledovat narocny text v TV ? Tak nam sem neco napis, nemecky, co jsi v tom kabarett videl :))))
0 hlasů
Josef Lustig
30.09.2014 16:35
Andersen
Kdyby vy jste vedeli, ze to slovo Anstalt v kontextu znamena Blazinec, pak byste mozna byli trochu mene prorusky aktivni :)))
1 hlas
wenzel Trousil
30.09.2014 19:02
Lenin
Lustig se zase myli. Anstalt znamena zarizeni..ustav.. To on nechape protoze zije v blazinci kteremu se taky rika Anstalt ale lidove v Nemecku Cvokhaus.-. Irrenhaus. To mnohe v jeho pripade vysvetluje.. V Nemecku maj politicti blazni docela svobodu.. Kdo si hraje, nezlobi..
0 hlasů
Josef Lustig
30.09.2014 19:17
Andersen
Ty sice v Nemecku zijes, ale nic o nem nevis , nicemu nerozumis. Cvokhaus nerekne Nemec kdybys mu hubu rozbil. Narrenhaus oder Irrenanstalt, Irrenhaus. A tam ty patris, ty bolsevickej Lizenzdeutscher.
0 hlasů
wenzel Trousil
01.10.2014 09:21
Lenin
I V cESKU JE PODOBNYCH ANSTALTU HABADEJ:-NEJZNAMEJSI JSOU ASI DVA; JEDEN V DOBRANECH A DALSI PRO STUDIUM TOTALITNICH REZIMU:::
0 hlasů
Tomáš Klimeš
30.09.2014 16:57
Klimes
Celé Rusko je parádní blázinec a vede ho pořádný psychopat.
1 hlas
Josef Lustig
30.09.2014 16:00
Andersen
V Nemecku je skoro kazdy den nejaky takovy kabaret. Cechacci jsou z nej na vetvi, i kdyz polovinu nerozumeli :))))) Jste opravdu smesni :))))))
1 hlas
Pavel Kolář
30.09.2014 19:53
Karl
Blablabla. Ale pane Lustigu, v Německu je sice dost kabaretů, ale takový, který aby se tak ostře opřel do mainstremových médií a jejich informování o Ukrajině, je poměrně unikátní. Pokud vím, tak už na jaře Die Anstalt zažaloval nagazín Die Zeit, také kvůli zpravodajtsví o Ukrajině. To se rozhodně hned tak nevidí. A že o tom informuje Týden, je jen doibře.
1 hlas
Josef Lustig
30.09.2014 20:11
Andersen
Kazdy kabaretista si dela svuj kabaret jak chce. Ze Cesi zrovna jeden kabaret berou jako by to byla vytrzena stranka z Kapitalu, to je politovani hodne a smesne :))) Kabaret nejsou vecerni zpravy, kde se novinari snazi o objektivitu a vyvazenost. Opravdu to vypada tak, ze Cesi berou kabaretni zabavu tak vazne (kdyz se jim hodi do kramu), ze je treba se ptat zda-li nejsou trochu mimo :))))) Na ZDF je kazdy patek v 22:30 kabaret na situaci za uplynuly tyden. Opakuji to mnohokrat pak cely tyden.
0 hlasů
Pavel Kolář
30.09.2014 21:55
Karl
To, co zmiňujete, není kabaret. To si jen sami novináři dělají podle své nálady a politckého zaměření srandu z politiků, tedy spíše je většinou jen zesměšňují, a z dalších lidí, kteří jim nejdou pod nos. Heute Show je často dost trapná a dělaná pro spíše neintelektuální publiku, prostě pro masový plebs, což už je vidět ve studiu. Asi si myslíte, že z lidí na diskusi znáte Německo nejlíp, protože v něm žijete. To je ale váš hluboký omyl. Asi takový, jako kdyby si každý ukrajinský emigrant v Česku myyslel, že je expert na Česko. Vy jste takový Ukrajinec v Česku, jen o pár kilometrů dále na západ. A jen znovu zopakuji, že vysílání Die Anstalt o Ukrajině mělo v Německu velký ohlas, i v modiích, a má významný přesah i za hranice Německa. Proto se obratem objevilo na webu s anglickými i jinými titulky.
1 hlas
Tom Kut
30.09.2014 15:47
Tosa
Já věděděl, že Němci nejsou jen studenoválečnický zabedněnec, trotl a piˇ-a v jedné osobě - Lustig.
Nicméně, kdo neumí německy, tak tu je odkaz i s CZ titulky:
pesmatys vtípky výpisy faktury
VŠtítky
ČervenáModráZelená
aKontakty
PřesunoutVOznačitVSpam
Smazat
Přeposlat
yz
portrait
Zobrazit konverzaci
kutner.t@seznam.cz
Německá satira
Včera 29. 9. 2014, 21:14:47
Komu: Pes Matys, Michal Kotačka, Iva Koubková, maruška matulová, tonda, Eva Klaková
g
a pak, že Němci nemají smysl pro humor. Je to jak Česká soda v době své největší slávy.
http://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw
0 hlasů
Tom Kut
30.09.2014 15:51
Tosa
já sem vůl, označil jsem celou youtube stránku:
odkaz je
http://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw
0 hlasů
Pavel Sam
30.09.2014 14:29
PavelSam
Osobně vnímám časopis Týden jako jeden z mála, který píše dlouhodobě opravdu vyváženě, názory vždy "z obou stran", což je třeba ocenit, protože to dnes vůbec není samozřejmé - jak naznačuje výše uveřejněná německá parodie .-) .
9 hlasů
Josef Lustig
30.09.2014 14:02
Andersen
....meine Damen und Herren, ihr gehört tatsächlich in die Anstalt.
0 hlasů
Milan Dvorský
30.09.2014 13:55
Dvorsky
Ten Putin je ale borec. Už vymývá mozky i Němcům, předtím to byli Holandští vědci, z Rakouska mu taky psali omluvný dopis, na všech diskuzích po celém světě prý platí rusofily, hm.
7 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 13:34
Kadleccsc
Kdybyste neměl jenom zatemněný mozek a četl o celém světě, koukal na videa a nevyhledávat zpravodajství naši/vaši ČT, tak byste viděl, že v USA je daleko větší teror než v Rusku, že v EU vládnou pomocí komunistické totality lidé, kteří nebyli zvoleni, v Rusku jsou normální volby. No a teď kde vládnou komouši? V Rusku? Ubožáku...tohle napsal soudruh Slovan :o)
1 hlas
Karel Novák
30.09.2014 11:56
Karelvsetin
česky: https://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw
3 hlasy
Petr Podaný
30.09.2014 12:04
podany
Děkuji za odkaz. Kdosi projevil velmi chvályhodnou snahu, ale překlad do češtiny není, bohužel, přesný.
2 hlasy
Josef Vrána
30.09.2014 11:44
Liska
O co míň je příznivců moskalského nacionálně socialistického režimu, o to víc se holt musí snažit. Ale je dobře, že můžou plácat svoje blbosti. V Rusku by nic takového moéžné nebylo a nebude, dokud Putler neskončí jako Kaddáfí.
2 hlasy
Jiří Prokeš
30.09.2014 12:34
Dracula
No ty ses teda vyved modrej ptáku. Dobře tě média zpracovala. A protože nemáš mozek, tak věříš všemu, co ti předloží.
9 hlasů
Karel Votruba
30.09.2014 17:51
permonik
Já si myslím, že mu křivdíte. On nějaký mozek asi má, jenomže velký mozek má hodně malý a místo malého velké hovno. Když to shrneme, tak kdyby náhodou dostal rozum, což se zřejmě nestane, ale kdyby ano, tak se radostí zblázní a bude mít zase hovno.
2 hlasy
Katany Korado
30.09.2014 10:55
PAZID
Pane Poddaný, opět vřelé díky za to, že jste ochoten publikovat různé pohledy na dění v JV ukrajinských regionech ve veřejné diskusi u našich sousedů, což si žádná další státní ani placená soukromá média v této "demokratické republice" z obav o přízeň zdejších skutečně vládnoucích "entit" nedovolí.
13 hlasů
Josef Vrána
30.09.2014 11:46
Liska
Různé pohledy může u njás publikovat každý. Článků putlerovské páté kolony u nás vychází denně několik stovek. Zato v Rusku když se někdo jenom pokusí říct pravdu, vždycky se mu něco zcela nečeknaně přihodí.
4 hlasy
Jaroslav Slovan
30.09.2014 12:21
KOUMAK
Vám se už mozková příhoda čekaně přihodila...
9 hlasů
Henex
30.09.2014 10:42
Henex
Mám na vás jednu otázku, pane Podaný... Nechci se ptát přímo, je to osobní věc, tak se zeptám oklikou. Znáte, nebo jste znal, pana Kadlčáka...?
2 hlasy
Petr Podaný
30.09.2014 11:44
podany
Omylem jsem odpověď smazal, tak ještě jednou. Jméno Kadlčák mi nic neříká, každopádně toho člověka osobně neznám. A chtěl jsem vás požádat o jednu věc. Abychom na diskusním fóru nediskutovali, zvláště ne o osobnějších věcech. Na poznámky čtenářů nereaguje pod svými články téměř nikdo z českých novinářů, v řadě médií nemáte vůbec šanci diskutovat ČRo, ČT a další). Je to navíc velmi dvojsečné, neférové, protože anonym naproti vám často nedodržuje základní pravidla slušnosti. S vámi je navíc diskuse poměrně těžká, protože se nejednou uchylujete k podpásovkám až osobním invektivám. Ještě že takových jako vy je jen málo, protože jinak bych se už rozhodl diskuse pod svými články vůbec neotevírat. Pokud mi něco chcete, napište mi na redakční e-mail, dělá to hodně čtenářů.
7 hlasů
Pavel Kolář
30.09.2014 19:55
Karl
Obdivuji vás, že se s Henexem pouštíte opakovaně do diskusí. Ideologické zabejčenosti tohoto anonyma není pomoci. Uvidíte, že vás při nejbližší příležitosti opět osobně napadne. Je to ubožák.
1 hlas
Jiří Prokeš
30.09.2014 12:32
Dracula
Těžká diskuze s Hemenexem? Vždyť je to připitomělej pražáskej důchodce, co vlastní barokní zámeček o 360m2. A jenom hajzl má plochu 20m2. Kdyby tady byl jiný režim, tak takovíto kreténi topí v kotelnách na jižním městě.
7 hlasů
Henex
30.09.2014 17:01
Henex
Za to vy asi topíte v kotelně dnes...
0 hlasů
Henex
30.09.2014 12:15
Henex
To byla jen kontrolní otázka, protože jsem právě nechtěl zabíhat do osobních věcí. Pokud byste pana Kadlčáka znal, tak byste na něj rozhodně nezapoměl, proto jsem se zeptal takto. Také bych vám v případě kladné odpovědi napsal na váš mail, z vlastní zkušenosti vím, že sdělovat zde osobní věci se nevyplácí, proto používám nick.
Znal jsem kdysi jakéhosi pana Podaného s vazbou na Německo, dost mi pomáhal a měl jsem ho rád. Toť vše...
Je mi líto, že mé jizlivé a ironické poznámky berete jako osobní invektivy a podpásovky, není tomu tak, vždy se jedná pouze o reakci na to, co jste napsal. "Slušných a uvážlivých" diskutérů, kteří vás pochválí za vaše proruské články zde najdete spoustu, tak si je užijte. Pokud budete psát, tak jako dosud, tak vám určitě pokaždé pohladí vaše ego. Dva z těchto výtečníků jsou hned pode mnou. Mějte se dobře...
0 hlasů
Petr Podaný
30.09.2014 13:03
podany
A ještě něco. Tedy opět. Vidím, že se stále mýlíte v hodnocení toho, co čtete. Moje články nejsou vůbec proruské, pouze jsou jiné, než byste chtěl, nejsou vám ideologicky pod nos. Proto na ně neustále útočíte. Trochu mě udivuje vaše zarputilost. Vždycky jsem psal tak, jak cítím a myslím, že správné a vhodné, což je nejednou mimo tzv. hlavní proud. A budu tak psát i nadále. O vás bych si mohl třeba myslet, že vás platí jako trolla CIA. Ale jaksi si to nemyslím, neboť respektují, že lidé mají různé názory. Takový přístup je vám ale zjevně hodně cizí, dokazujete to opakovaně ve svých diskusních příspěvcích. Už jen to, že si myslíte, že chválení mých příspěvků ze strany "rusofilů" (dost pomýlený a směšný termín) hladí moje ego, svědčí o tom, že jste se svým myšlením a hodnotovým systémem mimo prostor, který považuji za kladný. Navíc překračujete nejednou i jako anonym míru (slušnosti...). Jak už jsem řekl, pokud byste vy a vám pokračovali ve vašich podpásových útocích, diskuse prostě zruším. A budete si muset najít nějakou jinou "oběť" v jiných médiích.
7 hlasů
Milan Dvorský
30.09.2014 13:29
Dvorsky
Pane Podaný, nenechte se otrávit diskutéry jako je např. nick Henex a jemu podobní. I když bych se Vám ani nedivil, kdybyste přistoupil ke zrušení diskuzí, ale možná by stačilo pro začátek ty vulgární, bez špetky slušnosti mazat.
9 hlasů
Henex
30.09.2014 13:28
Henex
Jen si pište jak chcete, já dělám v podstatě totéž. Pouze mne trochu udivuje ta vaše "zarputilost" a nevyváženost... :-)))
0 hlasů
Milan Dvorský
30.09.2014 13:31
Dvorsky
Jaká nevyváženost a zarputilost, to jste si spletl s mainstr. médii. "Pláčete" na nesprávném hrobě.
6 hlasů
Petr Podaný
30.09.2014 12:44
podany
Není vyloučeno, že jste znal mého otce. I když? On vazby na Německo měl. Jeho táta byl pražský Němec, byť naprosto mírumilovný člověk, po válce ho Rusové odtáhli kamsi na východ a snad zemřel na Ukrajině. Nikdo z rodiny neví. Otec byl chartista, ale svobody si moc neužil, zemřel krátce po sametové revoluci.
4 hlasy
Pavel Kolář
30.09.2014 19:59
Karl
Klobouk dolů, pane Podaný. Rusové vám zavraždili dědu, váš táta byl v Chartě a vy se přesto dokážete dívat na Rusko a Putina nezaujatě. To neumí drtivá většina novinářských sráčů, kterým Rusko nikdy nezkřivilo vlas na hlavě a přesto k němu cítí iracionální nenávist. To možná platí i pro Henexe.
1 hlas
Henex
30.09.2014 13:22
Henex
Už to nechte být, zřejmě se jedná o shodu jmen. Ten "můj" Podaný byl emigrant a potkal jsem ho v Mnichově v osmdesátých letech...
0 hlasů
Darja Hubáčková
30.09.2014 11:26
DarjaH
Henexi, nedá mně to, jste nevychovaný a primitivní hulvát!!!!!
7 hlasů
Henex
30.09.2014 12:28
Henex
Jsem nadšen pokaždé, když mne strana a vláda pochválí, soudružko...
0 hlasů
Milan Dvorský
30.09.2014 14:02
Dvorsky
Vy musíte být hodně zakomplexovaný člověk a taky nechytrý, když v každém, kdo má jiný názor, než Vy, vidíte soudruhy, rusofily, putinovce. Svými projevy máte daleko blíž k bolševizmu, než k demokracii. Někdo Vám napíše pravdu, že jste hulvát a Vy na to vyrukujete se soudružkou, jenže ohánět se soudruhy už jaksi vychází z módy, toho jste si zřejmě ještě nestačil ve své zaslepenosti všimnout.
6 hlasů
Henex
30.09.2014 17:15
Henex
Poslouchejte Dvorský, nepleťte se druhým do debaty. Hubáčková soudružka je, už tady nějaký pátek čtu její názory a tak vím, co je zač. Jiný názor mi nevadí, ale pokud tady někdo propaguje a obhajuje ruskou invazi na Ukrajinu, tak asi rusofil a putinovec bude.
Položil jsem panu Podanému prostou a nevinnou soukromou otázku a hned jsem byl Hubáčkovou označen za hulváta. Proč...?
Trhněte si nohou pane Dvorský, neotravujte druhé lidi a pište si názory, jaké chcete. Od toho diskuze je...
0 hlasů
Petr Podaný
30.09.2014 11:08
podany
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Katany Korado
30.09.2014 11:03
PAZID
Zajímal ses také o minulost a s kým se znali a znají např tito pánové ?? : Kandidát KSČ Václav Klaus, členové předlistopadové KSČ Vladimír Dlouhý, pan Tlustý, pan Ježek, pan Čalfa, pan Fišer, pan Babiš, pan Paroubek a další ?? Jestli ne, tak možná právě tam je zakopaný pes tvého pohledu .
5 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 10:05
Kadleccsc
e skvělé,že nám tady komoušovští poskoci z Ruska nadávají do komoušů :o).Oni se v rusku všichni přes noc vyspali a z Bolševiků stalinistů kgbáků a jiného šmejdu se stali osvícení demokrati a lidumilové.... naštěstí tomu i přes zoufalé úsilí Megatrolla Bulvyvy a jiných konfidentů nevěří ani malé děti,které má tak rád katolík Šimruda.
1 hlas
Jan Karel
30.09.2014 10:17
Jan7
:-)))))) přes noc.........jako u nás.....jako u nás........proč jen nevěřím Śtětinovi, Kalouskovi ....Rittigovi........:-))))) a podobným.....
7 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 10:03
Kadleccsc
Je skvělé,že nám tady komoušovští poskoci z Ruska nadávají do komoušů :o).Oni se v rusku všichni přes noc vyspali a z Bolševiků stalinistů kgbáků a jiného šmejdu se stali osvícení demokrati a lidumilové.... naštěstí tomu i přes zoufalé úsilí Megatrolla Bulvyvy a jiných konfidentů nevěří ani malé děti,které má tak rád katolík Šimruda.
2 hlasy
Jaroslav Slovan
30.09.2014 12:27
KOUMAK
Kdybyste neměl jenom zatemněný mozek a četl o celém světě, koukal na videa a nevyhledávat zpravodajství naši/vaši ČT, tak byste viděl, že v USA je daleko větší teror než v Rusku, že v EU vládnou pomocí komunistické totality lidé, kteří nebyli zvoleni, v Rusku jsou normální volby. No a teď kde vládnou komouši? V Rusku? Ubožáku...
5 hlasů
Tomáš Klimeš
30.09.2014 17:04
Klimes
Ty jsi "Slovane" normálně regulérní blázen, i když to jste vy rusofilní pomatenci asi všichni. Tímhle jsi svou diagnózu jen podtrhl :-)
0 hlasů
Jan Bulva
30.09.2014 09:45
jaan
Generál Šandor............ Celou krizi na Ukrajině, která znamenala anexi Krymu a boje na jihovýchodní Ukrajině, začal státní převrat. A je také fakt, že ten státní převrat zorganizovala část pravicových sil na ukrajinské scéně.
10 hlasů
Josef Vrána
30.09.2014 11:47
Liska
Státní převrat je jistě dostatečným opodstantěním jakékoliv agrese moskalů proti komukoliv.
1 hlas
Milan Dvorský
30.09.2014 13:37
Dvorsky
Asi tak, jako bombardování USA Iráku po vylhané zámince, stejně jako byl Vietnam a řada dalších akcí USA. Navíc USA se řídí heslem vyzbroj a vycvič si svého teroristu a pak proti němu veď hrdinnou válku.
3 hlasy
Petr Kadlec
30.09.2014 10:04
Kadleccsc
e skvělé,že nám tady komoušovští poskoci z Ruska nadávají do komoušů :o).Oni se v rusku všichni přes noc vyspali a z Bolševiků stalinistů kgbáků a jiného šmejdu se stali osvícení demokrati a lidumilové.... naštěstí tomu i přes zoufalé úsilí Megatrolla Bulvy a jiných konfidentů nevěří ani malé děti,které má tak rád katolík Šimurda.
1 hlas
Petr Kadlec
30.09.2014 09:42
Kadleccsc
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Petr Kadlec
30.09.2014 09:41
Kadleccsc
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Jan Bulva
30.09.2014 09:40
jaan
Svazačka Angela je pěknej pokrytec, proč nezastaví odběr plynu z Ruska z plynovodu Nord Stream, to by byl projev hrdinky a ne plané žvásty
4 hlasy
Petr Kadlec
30.09.2014 10:06
Kadleccsc
Bolševik a Putinovský poskok Bulva ,nic než plané žvásty....kokot
1 hlas
Petr Kadlec
30.09.2014 10:05
Kadleccsc
e skvělé,že nám tady komoušovští poskoci z Ruska nadávají do komoušů :o).Oni se v rusku všichni přes noc vyspali a z Bolševiků stalinistů kgbáků a jiného šmejdu se stali osvícení demokrati a lidumilové.... naštěstí tomu i přes zoufalé úsilí Megatrolla Bulvyvy a jiných konfidentů nevěří ani malé děti,které má tak rád katolík Šimruda.
1 hlas
Petr Kadlec
30.09.2014 09:38
Kadleccsc
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Jan Bulva
30.09.2014 09:30
jaan
Svazačka Angela je vzorným poskokem soudruhů z USA (má to jednoduché, jen přehodila veksl) ..... Merkelová nevidí důvod pro rušení unijních protiruských sankcí
5 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 09:34
Kadleccsc
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Jan Bulva
30.09.2014 09:37
jaan
no nezklamal jsi, projevil jsi opět jako ortodoxní komoušovskej vulgární dement
4 hlasy
Petr Kadlec
30.09.2014 09:39
Kadleccsc
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Jan Bulva
30.09.2014 09:26
jaan
Generál zima se blíží se svými početnými divizemi ........... Dodávky ruského plynu přes Ukrajinu do evropských zemí se během nadcházející zimy kvůli bojům na východě Ukrajiny nedají příliš očekávat. Řekl to dnes agentuře Reuters český vládní zmocněnec pro energetickou bezpečnost Václav Bartuška.
10 hlasů
Jan Švarda
30.09.2014 10:33
jansva
Tady se nejedná tolik o boje na východě, ale o standartní přikrádání ze strany Ukrajinských banderovců. To již tady bylo v době Topolánka který jako představitel EU podepsal smlouvu s Timošenkovou a ona to pozměnila po podpisu.Tato stávající junta je mnohem horší. Plná pusa kapitalismu a platit nechce ani ty dluhy.
10 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 09:33
Kadleccsc
To je další idiotský argument Megatrolla Blbvy,to asi umrzneme,doufám,že ty taky hejzle jeden bolševickej...taky to psali v Haarecu.
2 hlasy
Josef Lustig
30.09.2014 09:26
Andersen
To je moc pekne. Ceska verenost cerpa zpravy z nemeckeho politickeho kabaretu. To svedci o lecems :))))))
3 hlasy
Martin Novy
30.09.2014 19:01
MartinN
To jiste svedci o mnohem.
Treba o kvalite nasich medii, kdyz se informace musi lide dozvidat "pod carou" v kabaretu (navic nemeckem) - jak za bolsevika...
0 hlasů
Jan Bulva
30.09.2014 09:28
jaan
Jenže to není kabaret tupounku, to je popis servilní reality EU k soudruhům z USA
11 hlasů
Josef Lustig
30.09.2014 09:30
Andersen
Die Anstalt je politický kabaret vysílaný od letošního února zhruba jednou za měsíc (volně navazuje na předchozí Neues aus der Anstalt).
3 hlasy
Jan Bulva
30.09.2014 09:36
jaan
jde o obsah sdělení, ne o formát
7 hlasů
Katany Korado
30.09.2014 10:48
PAZID
To mu vysvětluješ marně, to totiž nemůže pochopit , ikdyby chtěl. Až tak daleko jeho šedá kůra mozková nesahá !!! :)
7 hlasů
Jan Novák
30.09.2014 09:16
JanNovak
Přiznejme si, že ti Němci jsou borci. Dovede si někdo představit něco podobného tady v ČR? Já ne.
15 hlasů
Petr Dvořák
30.09.2014 09:38
gogan
Pravda, třeba Česká Soda byla zdejším komoušům tak proti mysli, že si "z morálních důvodů" vydupali její přesun po půl noc a poté její zrušení pro malou sledovanost ...
4 hlasy
Darja Hubáčková
30.09.2014 11:33
DarjaH
Jakým komoušům, Česká soda vadila vládnoucím elitám, no i když máte pravdu, že jsou mnozí z nich bývalí komouši, momentálně převlečení na kapitalisty.
7 hlasů
Petr Dvořák
30.09.2014 11:43
gogan
Snad poprvé s Váma bez výhrad souhlasím ...
1 hlas
Josef Lustig
30.09.2014 09:28
Andersen
Ti Nemci jsou ale borci, ted, ale jinac jsou to nackove, vid Novaku :))))... jsou vzdy podle toho jak je potrebujem :))))
2 hlasy
Petr Konečný
30.09.2014 10:47
marwyn
Někteří Němci jsou borci, jiní jsou náckové. Nebo jim snad dederonka nařídila, aby byli všichni stejní?
5 hlasů
Jan Bulva
30.09.2014 09:23
jaan
To víš, že ne, zdejší přední umělci jsou totiž většinově politicky uvědomělí a vždy podporují to co se patří v dané době, no jen při přímé volbě prezidenta zjistili, že občanstvo zvysoka kašle na jejich doporučení volit pankáče KS
10 hlasů
Jan Bulva
30.09.2014 09:03
jaan
Podle údajů rozvědky domobrany DNR, přišlo na území letiště v době příměří asi 2500 ukrajinských vojáků a posilují své postavení. Když přidaly bezpečnostní síly posily mužstva i techniky, snaží se zaútočit na Doněck. Prudký odpor a pro ukrajinskou armádu, která se zakopala na letišti, netypické obratné akce potvrzují informace, že tento bod brání specialisté – cizinci. Může to být polský ČVK, v jehož sestavě jsou bývalí (a možná i současní „dovolenkáři„), zvláštní oddíly „Grom“ – jedna z nejkvalitnějších silových struktur Varšavské smlouvy“.
10 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 09:19
Kadleccsc
Zase nám tu Megatroll Blbva kecá nesmysly ....hovado jedno rudý vemeno...
2 hlasy
Jan Bulva
30.09.2014 09:24
jaan
no nezklamal jsi, projevil jsi opět jako ortodoxní komoušovskej vulgární dement
7 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 09:40
Kadleccsc
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Pavel Šimurda
30.09.2014 09:00
Schico
..jenim takový detail...na brněnském veletrhu se očekávalo, že Rusko převezme na veletrhem patronát a zaplatí si ho...a stánky skoupí ruské firmy jako vloni...bohužel se nikdo ani neozval...údajně to Rusko "nazařadilo" do sponzorovaných akcí....to prostě budew nyní podle hesla "...vy serete na nás, my sereme na vás..."
8 hlasů
Petr Kadlec
30.09.2014 09:21
Kadleccsc
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Petr Dvořák
30.09.2014 09:02
gogan
Letos investovali do Krymu ...
3 hlasy
Pavel Šimurda
30.09.2014 09:07
Schico
..ty bojuješ o Krym a brněnský veletrh a pražské hotely vidí černě svou další existenci...když jim ti nenávidění Rusáci neobsadí mrtvá období mimo sezónu..to samé drahé hotely v Krkonoších...vloni nebyl sníh, letos nebudou Rusáci...
6 hlasů
Josef Lustig
30.09.2014 09:33
Andersen
To by jeste schazelo, aby bylo cesko zavisle na ruskem muzikovi.
2 hlasy
Petr Dvořák
30.09.2014 09:31
gogan
To jsou prostě ty vrtochy přírody a přírodní katastrofy ...
2 hlasy
Pavel Šimurda
30.09.2014 09:03
Schico
..v aždém případě ne do nás...to je naše chyba...
3 hlasy
Petr Dvořák
30.09.2014 09:06
gogan
No to zase, zaplať pánbůh, že do Krymu a ne do nás ...
2 hlasy
Pavel Šimurda
30.09.2014 09:08
Schico
:))ano...snad to u nás zaplatí pán Bůh...Rusko u nás byl největší investor...to končí...
6 hlasů
Pavel Šimurda
30.09.2014 09:18
Schico
.současný podíl nměckých investic je naprosto marginální...
3 hlasy
Pavel Šimurda
30.09.2014 09:17
Schico
..:))) největším iestorem u nás je Rusko:))))němci investovali do několika firem...Škoda....ale Rusko investuovalo do investičního strojírenství a ocelářství......do bankovnictví...:))
3 hlasy
Petr Dvořák
30.09.2014 09:14
gogan
To fakt nevím, myslel jsem, že němci, možný je všechno. Ale o končení investic dlouhodoběji pochybuju, pokud jim to jejich vláda nezakáže a budou na to mít. Neinvestovali tu přece z humanitárních důvodů ...
1 hlas
Jan Bulva
30.09.2014 08:59
jaan
s českými titulky https://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw
6 hlasů
Pavel Šimurda
30.09.2014 08:55
Schico
Politka Bruselu a tato mediální kampaň je fakt každému pro prdel....
6 hlasů
Jan Novák
30.09.2014 08:33
JanNovak
Zeman mluvil rusky, protože se to muselo dle pravidel onoho setkání. Podle včerejší zprávy.
4 hlasy
Petr Dvořák
30.09.2014 08:40
gogan
Vážně?? Muselo?? :))) Tak to je fakt vrchol :))) Ten můj dojem, že je to satira byl tedy správný ... to je fakt pecka :)))
1 hlas
Jan Novák
30.09.2014 09:11
JanNovak
Opravdu jsem to četl. Je to přece nějaká soukromá slezina. A tam mají svá pravidla. A Zeman tam jezdí roky, to jistě víte, ještě jako důchodce z Vysočiny.
3 hlasy
Petr Dvořák
30.09.2014 09:28
gogan
Já Vám věřím, taky si nedělám satiru z Vás, ale z té situace. Pokud Zeman někam jezdil jako důchodce z Vysočiny je to jeho věc a právo, stejně jako to co tam dělá a říká.
Jako prezident ČR na setkání kde mu není umožněno mluvit česky prostě nemá co dělat.
Možná tak inkognito, s Klausovým gumákem na ksichtě.
1 hlas
Jan Novák
30.09.2014 08:31
JanNovak
Veliká škoda, že tento článek nemá šanci vyjít na lidovky.cz nebo dokonce iDNES. to by byl mazec.. včera tam vyšel článek o objevení hromadných hrobů s přítomností OBSE a místní idioti z toho začali obracet na Groznyj a dokonce Katyň.. protože už nevěděli jak vzteky nepuknout a přiznat, že Kyjevská klika jsou vrazi patřící do Haagu... a jejich miláčci co vraždili ke zdi.
23 hlasů
Pavel Kolář
30.09.2014 20:01
Karl
Pokud se nemýlím, tak v lidovkách píše štvavé studenoválečnické články proti Rusku jakási Šafaříková nebo tak nějak. Nešťastná osůbka. Buď plní příkazy vedení, nebo je to s odpuštěním totální slepice. Jinou možnost nevidím.
0 hlasů
Petr Dvořák
30.09.2014 08:36
gogan
Samozřejmě, že viníci poprav patří před soud, ale zatím jediné hromadné hroby a popravy u kterých se dá viník prokázat mají na triku separatisté ...
http://echo24.cz/a/iGdzD/hromadne-hroby-a-300-pohresovanych-tak-vypada-slavjansk-dnes
http://echo24.cz/a/w3BcS/krutovlada-ve-slavjansku-popravy-za-ukradenou-kosili-podle-stalinova-vynosu
3 hlasy
Anička Nová
30.09.2014 10:19
vevera
Zajímavé je, že se veřejnost nedozvěděla, kdo střílel do lidí na Majdanu, kdo upálil ruské oděsany a vyšetřování pádu letadla je uzavřeno jako tajné a to i přes interpelace v holandském parlamentu? Pokud se lidé nepoučí z historie, jsou nuceni opakovat její chyby. To na vás platí v případě kijevského fašismu. Vy byste hajloval za Hitlera až by se z vás kouřilo, protože přece "dělá pořádek".
13 hlasů
Katany Korado
30.09.2014 11:08
PAZID
To letadlo totiž bylo sestřeleno Mimozemšťany vládnoucími v USA, aby umožnily ospravedlnění války proti světovému teroristovi č.1 ...prý .. Rusku, zatím ale chtějí zůstat inkognito :) .
4 hlasy
Pavel Šimurda
30.09.2014 09:12
Schico
..:))) samozřejmě , že viníci poprav patří před soud....:)))aj ty demokrate....velmi humánní:))))..vole proti vládě která to umožňuje je třeba bojovat všemi možnými prostředky...oni jim na jejich soudy serou:)))
6 hlasů
Petr Dvořák
30.09.2014 09:20
gogan
?? ... proti vládě (je třeba bojovat ...) která umožnila separatistům vojensky obsadit území a na něm vraždit ... ??
3 hlasy
zdeněk adámek
30.09.2014 08:36
62orlovak
Souhlas.Ti blbové Lustig a Kadlec museli spáchat harakiri,jak je tady včera zprdli.
8 hlasů
Petr Dvořák
30.09.2014 08:29
gogan
A nepatří to náhodou do rubriky "Kultura"? Nebo je to oznámení, že máme začít brát zdejší zahraniční zpravodajství jako satiru? Tak to díky, pravda, třeba u Zemanova projevu v ruštině u Putinova spřáteleného oligarchy jsem si už fakt nebyl jistej.
2 hlasy
Tomáš Klimeš
30.09.2014 08:19
Klimes
Proruské agitky, a místní "sovětčíci" řičí blahem. To je jak kdyby ten "kabaret" vedl "Hlas Ruska". Rusofilní idioti všech zemí spojte se a, dříve z východu svolávali proletáře, dnes ten ruský krysař svolává své rusofilní tupé ovce a stádo všude bečí, jak ten "kremelský" kabaret. O té míře svobod v Rusku pěkně vypovídá třeba Index svobody tisku, v žebříčku „Press Freedom Index 2013“, který každoročně vydává prestižní organizace Novináři bez hranic, je Rusko na zcela naprosto otřesném 148 místě ze 179 zemí (http://en.rsf.org/press-freedom-index-2013,1054.h - tml).
4 hlasy
Anička Nová
30.09.2014 10:23
vevera
Já si taky založim prestižní organizaci a vy budete vyhlášen jako největší blb na světě. Co pak uděláte? Nikdo nebude poslouchat vaší obhajobu, protože tu mou organizaci někdo, kdo má peníze, nazve prestižní. Stejně jako byl Sámer Issa nazván hvězdou i když zpívat vůbec neumí. Buď jste placený, nebo naprosto najivní. Nevíte, co je to PR?
8 hlasů
Tomáš Klimeš
30.09.2014 13:33
Klimes
Ano, Aničko, vy si založte prestižní organizaci :-) Rozesmála jste mě (díky), měla by jste to zkusit v tom komediálním pořadu "Na stojáka" tam by vaše skeč o tom, jak si zakládáte prestižní organizaci, jistě sklidí zasloužený úspěch :-)
0 hlasů
Henex
30.09.2014 17:25
Henex
Prestižní organizaci si zakládají hlavy skopový (a rusáci), normální lidi si založí jenom organizaci a ta se možná časem stane prestižní...
Takhle se asi dělá ta ruská propaganda...
0 hlasů
Petr Kica
30.09.2014 08:17
Erich
zde česká verze : https://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw
3 hlasy
petr petr
30.09.2014 07:32
sa58
Sakra všude jsou placení Putinovi agenti i němci podlehli ruské propagandě , ještě štěstí že v ČR máme ve vládě profíky Štětinu ,knížete a ministra války Stropnického ti místnímu lidu vysvětlí opravdovou europravdu !!!
9 hlasů
Pavel Pospíšil
30.09.2014 08:15
PavelPospisil
No, stačí agenti Klaus, Hájek, Zeman, Mynář, Nejedlý....
7 hlasů
pes ozzy
30.09.2014 07:15
pesozzy
satira nezosmiešňuje situáciu na Ukrajine ale konanie Kyjevskej naci vlády a ich tútorov z EU a USA.......
7 hlasů
Pavel Pospíšil
30.09.2014 08:14
PavelPospisil
Hele, nic proti čobolům (i když je jich po Praze jak mravenců).
Ale kdybych byl vašeho uvažování, tak označím za nazi - vládu i tu v Pozsony, správně česky Prešpurku, neboli, jak říkají místní domorodci, Bratislavě, když se po Horních Uhrách ( Felső-Magyarország) ještě dnes prohánějí frajeři v černých uniformách mávající prápory Hlinkovy gardy.
Samozřejmě je mi jasné, že podle marginální skupinky nacionalistických idiotů nemohu posuzovat vládu a myšlení většinové části obyvatel (to samé platí i pro Ukrajinu).
Jinak na Ukrajince i Ivany mám stejný názor - do civilizované Evropy nepatří.
4 hlasy
zdeněk adámek
30.09.2014 08:34
62orlovak
Typický arogantní pražské hovno.
5 hlasů
Pavel Pospíšil
30.09.2014 08:44
PavelPospisil
Děkuji, že jste se nám tu (i když s chybou v prvním slově) tak hezky představil.
4 hlasy
Deadman´s Hand
30.09.2014 07:01
Deadman
"My ale přece bojujeme za svobodu názorů!?"
"Ale přece v Rusku, ne tady..."
Kontextu s dnešním článkem o Semelové obzvláště pikantní.
Off topic: Připomínám jedno výročí, 30.9.1938 – přijetí Mnichovské dohody.
8 hlasů
Tomáš Klimeš
30.09.2014 08:12
Klimes
Děsný blábol, jak od té kremelské brigády politické dezinformační práce z "Hlasu Ruska" :-) Kremelský kabaret na vyjížďce :-) O té míře svobod v Rusku pěkně vypovídá třeba Index svobody tisku, v žebříčku „Press Freedom Index 2013“, který každoročně vydává prestižní organizace Novináři bez hranic, je Rusko na zcela naprosto otřesném 148 místě ze 179 zemí (http://en.rsf.org/press-freedom-index-2013,1054.h - tml).
4 hlasy
owen mccarthy
30.09.2014 06:34
Owen
http://zpravy.idnes.cz/obrazova-manipulace-ve-zpravodajstvi-o-ukrajine-f6t-/zahranicni.aspx?c=A140522_144040_zahranicni_jw
6 hlasů
Pavel Pospíšil
30.09.2014 07:59
PavelPospisil
No už jen název toho sovětského twitterového účtu Pravdivá pravda ......
3 hlasy
Karel Nový
30.09.2014 07:43
Q0007
Ultrapravičácká stoka iDěs a jejich hlavní rusobijec Jan Wirnitzer šířitel konspiračních teorií a ukrofašistické propagandy.
Kdyby to tu náhodou četl nějaký opravdu nezávislý investigativní novinář, doporučuji podívat se na pozadí "nezávislých" Ukrajinských stránek údajně šířících "pravdu" o Ukrajině a údajné Ruské propagandě. Byl by z toho pěkný článek.
Ty stránky totiž mají, stejně jako Majdan, interesantní pozadí...
7 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Jan Novák (23 hlasů) 30.09.2014 08:31
Veliká škoda, že tento článek nemá šanci vyjít na lidovky.cz nebo...
Jan Novák (15 hlasů) 30.09.2014 09:16
Přiznejme si, že ti Němci jsou borci. Dovede si někdo představit něco...
Katany Korado (13 hlasů) 30.09.2014 10:55
Pane Poddaný, opět vřelé díky za to, že jste ochoten publikovat různé...
Anička Nová (13 hlasů) 30.09.2014 10:19
Zajímavé je, že se veřejnost nedozvěděla, kdo střílel do lidí na...
Jan Bulva (11 hlasů) 30.09.2014 09:28
Jenže to není kabaret tupounku, to je popis servilní reality EU k...