Hlavní strana > Zahraničí > Evropa
EU Observer
Další vaječná sprcha? Češi u sebe Putina nechtějí, píše server
28.11.2014 18:02
Po anexi Krymu se ruský prezident Vladimir Putin stal v evropských metropolích nežádoucí osobou. Neobjevil se sice na černé listině, ale představitelé Evropské unie se v březnu rozhodli zrušit příští summit EU-Rusko a také nepořádat pravidelné bilaterální schůzky s ruským lídrem. Zákaz se ale nevztahuje na mnohostranná jednání, jako byl nedávný asijsko-unijní summit v Itálii, či zvláštní akce, jako byly oslavy výročí vylodění Spojenců v Normandii. Příští neoficiální summit EU-Rusko se odehraje v České republice a Polsku 26. a 27. ledna.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Ingrid Andrle
30.11.2014 09:40
lechouan
Kecy a kecy. Ale pokud se budou houfovat rudí kavárenští povaleči - by udělali opět celé ČR ostudu - tentokrát verbálními nebo i fyzickými ataky na pana prezidenta Putina bylo by dobré - pokud by zbytek republiky překonal pohodlnost a do tzv. hlavního města se dostavit ukázat, že ne všichni jsou sprosté zfanatizované americké loutky.
1 hlas
Karel Musil
29.11.2014 18:17
KarelMusil
"Nejmenovaný vysoce postavený evropský diplomat", který chce zůstat v anonymitě a Rusku přikládá jakousi spoluvinu za Osvětim je zřejmě buď vymyšlen, nebo nějaký trotl, nebo Němec, který chce oslabit vinu Německa na této největší zrůdnosti lidské historie.A také urážka všech těch milionů sovětských obětí na porážce nacismu, včetně osvobození Polska a polské Osvětimi.
0 hlasů
Karel Loskot
29.11.2014 18:12
lrklo
A kolik Čechů to je ? Kolik obsadí kaváren ?
0 hlasů
Jan Skalský
29.11.2014 16:17
janskalsky
Kecáním se nic nespraví. Na hrubý pytel hrubá záplata. Zemana volilo o půl milionu lidí víc, než toho senilního dědu. Tak se projevme. Vyrazit do Prahy na tu jejich demonstraci a vysvětlit to pražským pinglům a štětkám manuálně....
2 hlasy
Josef Vrána
29.11.2014 13:22
Liska
Všichni rusoblbové z diskuzí internetového Týdne budou Putlera chránit vlastním tělem. Otázka je, jestli na to budou všichni tři stačit.
2 hlasy
Victor z Ovieda
29.11.2014 11:45
Victor
Někteří kritici poukazují na nacionalistickou a imperialistickou propagandu Kremlu,
===================================
Ti kritici budou asi nějací debilní.Tak Putin jediný tlačí na ukončení konfliktu a zasednutí k jednacímu stolu a oni poukazují na nacionalistickou a imperialistickou propagandu.Fašisté v Kyjevě jim nevadí,říkám debilové.
5 hlasů
Tomáš Klimeš
29.11.2014 11:12
Klimes
To bude sprcha vajec, po tomhle stoupne cena vajíček, nebudou nikde k dostání :-) Jen je na tu kremelskou ruskou KGBáckou sviňi vajec škoda, ten si zaslouží šutry.
3 hlasy
Ingrid Andrle
30.11.2014 09:27
lechouan
Je vidět ta "úroveň" - kavárenská levá "inteligence". Pokud chcete kamenovat - odstěhujte se do arábie - tam je to běžná tradice :-)
0 hlasů
Victor z Ovieda
29.11.2014 11:50
Victor
No nevím,to by mohla téct krev.Třeba by si to levičáci nenechali líbit,házet vejce na jejich vzor.To bych nadělal.A jeho ochranka by také nebyla tak měkká jako naše.Kdyby byla ochranka prezidenta Zemana co k čemu,tak ty buzeranty s těma červenýma kartama musí rozšlapat.Demokracie?Dobrá,ale odsud potud.
2 hlasy
Pavel Šimurda
29.11.2014 11:04
Schico
..jen pro zajímavost...Francouzům dneska někdo ukradl řídící počítače z té lodě, jak ji už měli dodat Rusákům...to jenom potvrzuje mou teorii, kterou tady uvádím od začátku, že Frantíci tu loď nemají dokončenou..protože ještě ani Rusáky nepozvali k přejímacím zkouškám....tak si ji raději sami poškodili...a Ukrajina se jim hodí jako zástěrka jejich neschopnosti...
1 hlas
Tomáš Klimeš
29.11.2014 11:15
Klimes
Ale to víš že jo :-) ruský troubo :-)
3 hlasy
Karel Karel
29.11.2014 10:11
Karelak
A budou Pražané "vyrábět" opět transparenty v angličtině s Billem Clintonem a přeškrtnutým Che Guevarou? A budou opět výdejní místa jako obvykle?
1 hlas
Ron Vanhorne
29.11.2014 09:56
Axeli
"hrobařka Evropy Angela."
Hrobar je Adolfuv a Stalinuv pohrobek,ten treti pindour Putin.
0 hlasů
Martin Macháček
29.11.2014 09:09
MauMau
Kdo je to Češi? To je pražská kavárna? Mně je putna, jestli Putin přijede nebo ne. Mně vadí hrobařka Evropy Angela. Ta to tu přivede ke zkáze, na rozdíl od Putina.
7 hlasů
pn pn
29.11.2014 09:18
pn23pn23
Machatscheku, uz jsi vypucoval hajzly?
0 hlasů
wenzel Trousil
29.11.2014 09:34
Lenin
Proc by nekdo mel furt po tobe pucovat hajzly? ZVedej prkynko a kdyz KAKAS TAK KAKEJ DO HAJZLU; NE OKOLO!
3 hlasy
wenzel Trousil
29.11.2014 08:35
Lenin
NEpochybuji ze pozvou nasledniky tech co darovali CSR Hitlerovi v Mnichove a tim vlastne rozjely masinerii vrazdeni ..Bohuzel pro ne uz je Hitler kaput tak se spokoji s Porosenkem.To je takovej miniADA..A Prazska Lumpenkavarna bude vrhat jaja na PUTINA , predstavitele statu bez ktereho by cesko davno neexistovalo..JAk vidno, kolaboranti s nemeckym protektoratem soucasnosti se cini..Opravdu uz nejsou v Cesku slusni lide ?
6 hlasů
pn pn
29.11.2014 08:54
pn23pn23
Nic neres, po nicem nepatrej, jen si zopakuj pravopis.
0 hlasů
wenzel Trousil
29.11.2014 09:15
Lenin
TY, nez neco napises tak si vem cisty pleny! VZdyt to je nelidsky jaky verbalni prujmy ztebe padaj!
3 hlasy
pn pn
29.11.2014 09:18
pn23pn23
Nemuzes to napsat cesky?
0 hlasů
nováková věra
29.11.2014 08:54
veruska
Pane Trousil. Když Putin obhajuje pakt Molotov- -Rubentropf a Navzdory protestům mezinárodnímu společnství obsazuje cizí území, nezaslouží si být ve společnosti slušných lidí. Nikdo obsazování a připojování Krymu nepodpořil a OSN ho odsoudila jako akt agrese. Rusko provokuje nenahlášenými lety bombardérů na Evropou a bez pozvání jakékoliv země manévruje námořním loďstvem například nyní v Lamanšském průlivu. Také začíná úzce spolupracovat například ze S. Koreou která je také odříznuta od mezinárodího společenství. Rusko doslova nemá kamarády nikde ve světě s žádným demokratickým režimem. je to podle vás tím, že jediné je demokratické?
1 hlas
Pavel Sekora
29.11.2014 10:42
pavelsekora
Koukám, že z paktu Ribbentrop-Molotov jsi udělal/a hezký eintopf /Rubentropf/. Když už chceš o něčem o čem zřejmě nemáš ani páru plácat, tak si aspoň prostuduj základní pojmy a jména aktétů.. A hlavně ať mi tu zas nějaké jary, np, nebo Dvořákové nepíší, že to byl překlep.
1 hlas
wenzel Trousil
29.11.2014 09:29
Lenin
Soudruzko Novakova--kazdy pakt, kazda smlouva ma smysl.Nevim proc by tehdejsi SSSR se melo postavit za Polaky kdyz ti vte dobe byli daleko vetsim nebezpecim pro SSSR nez Hitler! NAvic, Putinova slova nejde vytrhovat z kontextu..I Topolanek hlasal--ES komt der Tag! Kdyz pisete o obsazovani ciziho uzemi--rika vam neco Kosovo, okupovane uzemi Kypru Turky nebo treba okupovana Palestinska uzemi? To vas nevzrusuje? POdle vas rusko provokuje ctyrmi val. lodmi v La Manche, probihajici manevry NATA v Polsku vam nevadi? Stejne jako letadla NATA u Ruskych hranic?POkud USA drzi pri zivote treba SAudskou arabii financujici teroristy --mimochodem nepovedene deti-USA proc by Rusko nemohlo pomahat zapadem embargovanou sev. Koreu ktera nikoho neohrozuje a zadne teroristy nepodporuje? O kamarady Ruska nemejte peci..Tech asi pet statu ktere nam media prezentuji jako "spasitele " pred Ruskou rozpinavosti jiste neni Cely svet!
0 hlasů
jarda novák
29.11.2014 09:23
otikomh
paní Nováková. Dějiny nezačímají paktem Molotov-Ribentrop. Před tím byl Anšlus Rakouska a pakt Západu s Hitlerem v Mnichově, kde zradili ČSR a demokracii. Politika Západu ustupovala Hitlerovi s nadějí, že zaútočí na CCCP. Pakt Molotov-Ribentrop Stalin uzavřel teprve, když ztroskotala jednání se Západem o společné obraně před Hitlerem.
Pokud je někdo dotčen současnými aktivitami Ruska u cizích hranic, tak pokud není pokrytec, musí byt rozhořčen i aktivitami NATO kolem hranic ruských. Rusko má podivné spřízněné státy (KLDR), ale totéž přeci platí o jeho kriticích USA či EU - Saudská Arabie, lybijští islamisté, či pakistán atd. Rusové mají dost kamarádů i nepřátel ve světě, což zase platí úplně stejně o Západu. Váš pohled je hodně pokrytecký a jednostranný..
3 hlasy
Pavel Sekora
29.11.2014 10:45
pavelsekora
Paní Novák/ová evidentně neví o čem plácá. To je tak když lidé čtou pouze modrostranický tisk typu MF dnes,nebo Lidové noviny.
3 hlasy
Veltlín Bílý
29.11.2014 08:17
cargodriver
Jen ať pan prezident Putin přijede, kdo konečně už přijde na to, že je třeba s Ruskem jednat, okamžitě zrušit všechny sankce, spřátelit se a společně s USA všichni společně začít bojovat proti Islamskému státu a terorismu, bez Ruska to svět nikdy v životě nedokáže a islamisté nás budou tvrdě utiskovat, ne-li ????....
2 hlasy
Jaroslava Nová
29.11.2014 06:26
Jarka1953
Přečtěte si Reflex, zajímavý pohled na "cenzuru" ČT
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/60642/jiri-x-dolezal-ceska-televize-zcenzurovala-zemana-po-pravu.html
0 hlasů
Josef Bakouš
29.11.2014 01:43
Bakou
Rolf Edelmann 28.11.2014 19:44
Rolfie
Já oproti tobě ty špíno hájím jen české národní zájmy.
Ani mi tě není líto i když jsi ubohá existence....
Čím chráníš národní zájmy ty ubožáku . Trávením večera s naprosto hloupou diskuzí Sám jsi špína a ještě nafoukaná . Hájíš pěkný ho.no a ta drzost to takhle nazvat to může jen blb . Nechtěl bys status veterána , nebo uznat 9. odboj - bojovník na týden.cz .
4 hlasy
jaroslav novak
28.11.2014 23:29
jaroslav17
Jen mě překvapuje, kolik lidí odsuzuje (oprávněně) pakt Molotov-Ribbentrop pro vytvoření podmínek na okupaci Polska a potažmo Evropy Německem. Proč si při tom nevzpomenete na Mnichovskou dohodu, která přímo dotvářela podmínky pro zahájení válečného tažení Německa na východ? Proč se nezmiňujete stejně často o neslavné úloze Velké Británie a Francie, kterou při ustupování Hitlerovi a Mussolinimu sehrály?
9 hlasů
Jan XXX-YYY
29.11.2014 14:15
vavrjan
Protože o tom nic nevědí. Pokud jsou mladí, tak se to ani nedozví a nebo překrouceně.
2 hlasy
vaclav kral
28.11.2014 23:54
vaclav003
Taktéž se nepřipomíná, že poláci obsadili Slezsko po mnichovu dříve, než samotné Německo provedlo zábor. S kyselým ksichtem tuto námitku přijal premiér Polska, při oslavách v minulémm roce od Putina, poté co kritizoval pakt Molotov-Ribentrop . Od té doby jej nepozvali.
8 hlasů
venda wind
28.11.2014 23:38
wind
no hlavne tito idioti nevi nic o historii...
Polsko bylo v te dobe nejagresivnejsi stat s velkymi ambicemi....
v likvidaci zidu taktez na 1.miste...
reseni bylo logice, nejlepsi a efektivni..
6 hlasů
venda wind
28.11.2014 23:26
wind
rad bych upozornil nektere pitomce, ze jsou komanci v Rusku v trapne mensine a hlavne v opozici Putinovi...
Putina u nas podporuji predevsim lide, co maji radi svobodu, skutecni pravicaci, a vlastenci, stavici se proti socialisticko fasisticke vlade korporaci ovladajici USA-EU a cely zapad a budujici zotrocujici Novy rad....
K nim se pridavaji i nekteri komanci u nas, kteri se taktez stavi proto nadvlade nadnarodnich korporaci.
8 hlasů
vaclav kral
29.11.2014 00:00
vaclav003
Ano, Komunisté jsou v Rusku v opozici, ale Putin Mnohé jejich námitky v demokratické diskusi respektuje, a konzultoval s nimi řešení řady vnitrostátních problémů, na rozdíl od našich malých českých "pseudo demokratů". Kdo chce vědět, tak informace hledá a neplácá nesmysly!!!
1 hlas
Henex
28.11.2014 23:10
Henex
Oni se ti komouši snad opravdu na toho Putina těší, jak nějaká sekta na spasitele...
6 hlasů
Sam Bej
29.11.2014 00:14
rob9991
neznám zemi, kde by víc nenáviděli bolševiky, jako Rusko. Plno lidí se stydí za bolševiky a mnohde se mi i omlouvali za přátelskou návštěvu, i 1945. Jako by za to mohli.
0 hlasů
Martin Glaser
28.11.2014 22:57
safir40
Zeman má smůlu, že jeho příznivci jsou většinou líní povaleči, takže se jich na jeho podporu nikdy moc nesejde.
2 hlasy
venda wind
28.11.2014 23:42
wind
pitome kecy o alkoholikovi...
u Havla ti to nevadilo ?
..u Slafenberga..?
navic Zeman uz moc ani chlastat nemuze...ma dopito..
blbe..
6 hlasů
Nevěřím Prověřím
28.11.2014 22:47
Koutecek
Já teda Putina vůbec nemusím, ale aby někdo zase hovořil za mě, co chci a nechci, aniž nebyl provedený hodnověrný průzlum, tak to teda ne! Zvlášť, když v této zemi neexistuje referendum!!!
3 hlasy
Pavel Lepenka
28.11.2014 21:38
PavelLepenka
A ti Češi je kdo? Autor článku?
8 hlasů
venda wind
28.11.2014 23:40
wind
havloidni neomarxisticko-fasisticka verbez....
3 hlasy
Tom Kut
28.11.2014 21:47
Tosa
Michal Sabio
28.11.2014 21:24
Sabio
Pozvat Putina je prý problematické, ale pozvat do Osvětimi představitele nacionalistické Ukrajiny, která uctívá jako národní hrdiny veterány ukrajinských jednotek Waffen-SS Galizien a vrahy Ždů z UPA tzv. banderovce, to není problematické? Nestačím zírat.
13 hlasů
Tom Kut
28.11.2014 21:58
Tosa
Ukrajinců při osvobozování našeho území zemřelo hodně. Víc, než Američanů vůbec přijelo. Tito neměli s nacky nic společného a je neuctivé špinit jejich památku. Vojíni, jejichž jména nikdo nezná. Faktem ale je, že Ukrajina začíná hnědnout. To se dá říci i o Slovácích a Tisovi, Maďarech a Horthym, Rumunsko a Antonescu....
3 hlasy
Henex
28.11.2014 21:24
Henex
Přesně takhle obhajovali náckové Hitlera...
6 hlasů
Darja Hubáčková
28.11.2014 21:12
DarjaH
Ti Poláci jsou ale pokrytecká pakáž, stejný pakt o neútočení měli podepsaný s Hitlerem ještě dříve než Sověti. A když nás Hitler rval na kusy, tak si Poláci ukradli kus Těšínska.
14 hlasů
Tom Kut
28.11.2014 21:34
Tosa
To musíte vidět trochu v historických souvislostech.
1. československá republika se dokázala za 20 let existence rozhádat se všema svýma sousedama (až na Rumunsko). Ministrem zahraničí byl skoro po celou dobu Beneš, než byl zvolen hlavou státu. I když se vlády střídaly. Ten se ani nesnažil nijak vyjednávat, byl zprvu proti bilaterálním smlouvám, když se mu nedařilo, odjel fńukat do Paříže.
1 hlas
Jan Švarda
29.11.2014 05:49
jansva
Ta antibenešovská demagogie je ve skutečnosti nesmysl. dr.Beneš se nehádal s žádným ze sousedů. on byl spolutvůrcem Malé dohody a nehádal se se sousedy, ale neakceptoval nacionalistické požadavky Pilsudského nacionalistů(Kladsko a Těšínsko) také maďarů na jižní slovensko atd. Historické souvislosti, to je v tomto příspěvku demagogie.
0 hlasů
Tom Kut
29.11.2014 13:54
Tosa
Byl to malý mstivý mužíček, co se bál facky a 2x po sobě v historické roli zklamal (38´ a 48´)
Bojoval proti Habsburkům, aby se choval stejně jako oni. Vybrečel si hranici až k Dunaji (trianon), i když věděl, že tam žádní Slováci nežijí. My, co jsme opustili R-U, protože jsme nechtěli být s Rakouskem, jsme tomu bránili Maďarům.
Benešův nesouhlas bránil tomu, aby československý rozhlas vysílal i německy. Tak si Němci (3.5 mil u nás) naladili Hitlerovu propagandu.
První republika nebyla rájem na zemi, jak tvrdí sluníčková propaganda, stejně jako husitství nebyl předvoj třídního boje, jak tvrdili komunisti.
0 hlasů
Petr Dvořák
28.11.2014 21:26
gogan
No on spíš bude problém ten, že rusáci měli s Hitlerem pakt o útočení. Polsko, Pobaltí, Finsko ...
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 21:34
tyden001
To byl ale Mnichov taky.
Pokud bysme se branili, Anglie a Francie by musely jit Hitlerovi na pomoc.
To ale dnesni obhajci fasizmu radsi moc nahlas nerikaji :-))))
http://www.washingtonsblog.com/2014/11/u-s-among-3-countries-u-n-officially-backing-nazism-israel-parts-company-germany-abstains.html
8 hlasů
Henex
28.11.2014 23:00
Henex
To přece nebyli Angličani a Francouzi, to byli jen ti dva podrazáci Chamberlain a Daladier. Rusové jsou ve všem taky nevinně, to všechno Gruzínec Stalin...
2 hlasy
Petr Dvořák
28.11.2014 22:08
gogan
Blbost, Mnichovská dohoda byl podraz nejvyššího kalibru ale v žádném případě vojenský pakt.
Text Mnichovská dohody:
http://www.military.cz/opevneni/mnichov.html
3 hlasy
pn pn
28.11.2014 21:18
pn23pn23
Ano soudruzko, jen se do tech tridnich nepratel pekne obuj:-)
1 hlas
Pavel Lepenka
28.11.2014 23:13
PavelLepenka
Správně. Buď stbačka nebo soudružka. To u hlupáků stále zabírá.
3 hlasy
tyden tyden
28.11.2014 21:17
tyden001
a proc si myslis, nehlasovali pro odsouzeni fasizmu na pude OSN?
sami maji masla na hlave kybl:
http://www.washingtonsblog.com/2014/11/u-s-among-3-countries-u-n-officially-backing-nazism-israel-parts-company-germany-abstains.html
5 hlasů
Petr Dvořák
28.11.2014 22:34
gogan
Další blbost. Chtěl jsem si přečíst znění resoluce, ale žádná taková se 21. 11 neprojednávala.
https://www.un.org/en/ga/69/resolutions.shtml
Veškeré zmínky jen na proruských serverech.
0 hlasů
Nevěřím Prověřím
28.11.2014 23:04
Koutecek
Trošku jsem hledal a skutečně našel: orig text http://www.un.org/press/en/2014/gashc4124.doc.htm a hozený do překladače http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=auto&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fwww.un.org%2Fpress%2Fen%2F2014%2Fgashc4124.doc.htm aby jste to nemuseli celé číst, tak jedna věta se týká uvedeného: Návrh textu o boji proti glorifikaci nacismu, neonacismu a jiné praktiky byl také schválen rekordní hlasů 115 pro, 3 proti (Kanada, Ukrajina, Spojené státy americké), s 55 členů se zdrželo hlasování.
4 hlasy
Ron Vanhorne
29.11.2014 00:06
Axeli
Heatedly Debating Girls' Rights, Third Committee Sends 10 Drafts, Including New Text on Children, to General Assembly
21 November 2014GA/SHC/4124Heatedly Debating Girls' Rights, Third Committee Sends 10 Drafts, Including New Text on Children, to General Assembly
to magor nasel
1 hlas
Nevěřím Prověřím
28.11.2014 23:07
Koutecek
Pro šťouraly je to v originálu i překladu 13 odstavec (snad jsem se nepřepočítal )
2 hlasy
Nevěřím Prověřím
28.11.2014 23:11
Koutecek
Pro ty, co nebudou klikat, je to skutečně ofiko OSN a nikoli ruské listy
2 hlasy
Petr Dvořák
28.11.2014 21:31
gogan
Asi měli strach, že by jim to Rusové zase vetovali.
http://www.youtube.com/watch?v=njcnK_OXpuA
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 21:33
tyden001
A zatim to vetovali OPET USA, Kanada a nove Ukrajina :-)))
5 hlasů
Petr Dvořák
28.11.2014 22:36
gogan
Viz. výše. Taková resouluce se dle odkazovaného článku neprojednávala.
0 hlasů
Petr Dvořák
29.11.2014 00:45
gogan
@Nevěřím Prověřím 28.11.2014 23:05
Ne to není rezoluce, je to návrh koceptu na rezoluci o právech dětí a dívek. Text byl odmítnut pro necelistvé řešení (Ukrajinci chtějí jako extrémismus i uctivače Stalina) a proto, že je v právech dětí mimo mísu.
Text A/C.3/69/L.56/Rev.1 který neprošel:
http://daccess-dds-ny.un.org/doc/UNDOC/GEN/N14/634/66/PDF/N1463466.pdf?OpenElement
0 hlasů
Nevěřím Prověřím
28.11.2014 23:05
Koutecek
Projednávala :-) dal jsem to k prvnímu příspěvku :-)
2 hlasy
Henex
28.11.2014 23:02
Henex
Je to marný, je to marný, je to marný...
1 hlas
venda wind
28.11.2014 21:01
wind
V Mariupole nacisti znásilnili a obesili maloletu.
11/28/2014
Dnes ráno na ulici Illich v meste Mariupol bola nájdene mŕtve menšie dievča, ktorá, ako sa neskôr ukázalo, bola znásilnená a potom obesena na strome.
Podľa "South-východneho frontu," mŕtvola bola prinesená do nemocnice.Bolo to miestne dievča, pretože ju jedna zo sestier spoznala.
http://voenkor.info/v-mariupole-ukronatsisty-iznasilovali-i-povesili-nesovershennoletnyuyu-devochku/
5 hlasů
Henex
28.11.2014 23:07
Henex
A opravdu to byli nacisti a ještě k tomu ukrajinští? Chytili je? Ono to spíš vypadá na ruský vojáky, oni mají takovouhle tradici...
A opravdu vendo vyhledáváš a čteš jenom tyhlety kraviny...?
2 hlasy
pn pn
28.11.2014 21:04
pn23pn23
Nakonec se ukazalo, ze to byl vejfuck Marseillova Wartase:-)
0 hlasů
Nevěřím Prověřím
28.11.2014 23:09
Koutecek
No kyjevské noviny by to napsali naopak, ale odmítat to z principu je kravina, nemyslíte?
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 21:08
tyden001
hele ho, trotlik npnp se tu dostava do rause.
zacalo to onanovanim u fotky Jacenuka a konci to u vejfuku...
to hovado se do Kyjeva fakt hodi :-))))))
9 hlasů
pn pn
28.11.2014 21:01
pn23pn23
Takovi jsou nasi rudosi Vomacka, Pochcinger a dalsi:
http://video.aktualne.cz/dvtv/expert-cesti-priznivci-putina-casto-jen-frustrovani-lide/r~a9cef2f0764211e4b5c5002590604f2e/
1 hlas
Aleš Kusý
28.11.2014 20:54
AlesK
Češi kolikrát nevědí, co servery napíší, co si Češi myslí... Musí čekat na direktivu z americké ambasády. Tam se to tiskne stejně mohutně jako červené kartičky... FUJ HNUS, i se servery (od slova servi tutes - sloužit)
11 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:53
tyden001
Fasisticke socky z Kyjeva se opet vyznamenaly. Po te co je Polaci poslali do ... a uhli zadara jim nedodali, Jizni Afrika viz nize, USA na sve spojence tradicne kasle, tak sli s prosikem do Ruska.
A co se nestalo? Rusove jim dodaji uhli za nizsi, nez trzni cenu. O to zuriveji tu bude ten trotl npnp hykat :-)))
Anglický poskytovatel uhlí z Jižní Afriky – Steel Mont Trading řekl, že Ukrajina mu nezaplatila Z více než 50 milionů dolarů „Ukrintereenergo“ zbylo zaplatit asi 20 milionů dolarů. Uvedl to majitel Steel Mont Rajesh Kumar Sarayu.
„Celkem jsme se zavázali dodat na Ukrajinu šest lodí naložených uhlím, v celkové výši asi půl milionu tun. Čtyři z nich již přišli na Ukrajinu, ale „Ukrinterenergo“ oznámilo, že nám nemůže zaplatit další tranši – asi 7000000 dolarů nasmlouvaných kontraktem., „- řekl. V případě, že státní podnik nebude platit na základě smlouvy, Steel Mont prodá uhlí ze zbývajících dvou lodí na někomu jinému.
9 hlasů
pn pn
28.11.2014 20:46
pn23pn23
Vomacka, Pochcinger a dalsi:
http://video.aktualne.cz/dvtv/expert-cesti-priznivci-putina-casto-jen-frustrovani-lide/r~a9cef2f0764211e4b5c5002590604f2e/
2 hlasy
tyden tyden
28.11.2014 20:42
tyden001
A ted chvilu vazne, musime tyfasouny z Kyjeva trochu vymachat v jejich vlastni polivce :-)))
Ukrajinská vláda projednává možnost zavedení daně z příjmu fyzických osob pracujících v zahraničí.
Návrh předpokládá sazbu 500 USD měsíčně pro pracující v Rusku a mezi 200-700 USD pro pracující v zemích EU, v závislosti od konkrétní země.
Daň bude naložena na osoby schopné doložit svoji příslušnost k Ukrajině, pokud finanční úřad bude mít k dispozici potvrzení o minimálně 2 měsíční absenci osoby na místě jejího trvalého bydliště na území Ukrajiny..
Daň by měla státní kase přinést přibližně30 mld.USD ročně. Jak se vyjádřil premiér Jaceňuk, – není možné, aby takové sumy šly mimo naši kontrolu.
Porošenko, Jaceňuk a Biden kandidují na nejvyšší ruské vyznamenání
7 hlasů
pn pn
28.11.2014 20:45
pn23pn23
Kazdy clovek dani v zemi, kde zije blbecku:-) Ted si bez vzit lizatko a jdi si lehnout. A ne aby jsi si bral postovni znamku s Kundou z Hradu misto lizatka:-)
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 20:49
tyden001
a vidite to hovado pruhovany?
cist to neumi, nejdal byl v Kyjeve a kdyz vidi kundu, tak se celej opupinkuje :-)))))
pred chvili tu ten trotlik tvrdil, ze kdyz zije venku, tak nemuze mit trvaly bydliste v cechach :-)))))))))))))))))
7 hlasů
pn pn
28.11.2014 20:51
pn23pn23
Zato ty se jako spravny prase vobliznes:-)
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 20:56
tyden001
to povazuje 96% procent populace za normalni.
ale ty a zbytek te rude luzy dostanou erekci pri pohledu na Jacenuka :-)))))))
2 hlasy
tyden tyden
28.11.2014 21:11
tyden001
rolficku, ty hovado jedno bolsevicky, tu mas spatnej vliv, uz i trotl npnp cumi do zrcadla :-)))))
0 hlasů
pn pn
28.11.2014 21:02
pn23pn23
Vzhledem k tomu, ze jsi rude prase, tak je to normalni:-)
0 hlasů
Animal Farm
28.11.2014 20:35
DeepThroat
Bude válka. Otázka je za jak dlouho.
2 hlasy
Aleš Kusý
28.11.2014 20:56
AlesK
tyden tyden
28.11.2014 20:33
tyden001
Jedno se ten kyjevskejm fasistum ale musi nechat.
At jsou tu za blbce jakkoliv, maji vydrz.
VSECHNY ankety a hlasovani nad diskuzemi ukazuji, ze normalnich lidi je tu vetsina, ale tupci jako harasim nedo trotl npnp ty neustale zasuniji hlavy do ritniho otvoru Cokoladoveho Hitlera...
a neni jim pomoci :-)))))
9 hlasů
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:37
Rolfie
Ty tady stepuješ od rána, dlouhodobě frustrovaný hňupe, viz příspěvek níže u pn pn :)
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:39
tyden001
...tak nejenom ze je to nacek, on soudrun rolfik ani neumi cist :-))))
I takovi maji narok na zivot a bohuzel i davky :-))))
3 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:44
Rolfie
Jen tu potvrzuj svou ubohost :)))
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:50
tyden001
...to zrcadlo rolficku, a uz ti aspon reklo, ze heilujes uplne nejlip :-)))
3 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:51
Rolfie
Jen tu dál potvrzuj svou ubohost :)))
0 hlasů
pn pn
28.11.2014 20:30
pn23pn23
Vomacka, Pochcinger a dalsi:
http://video.aktualne.cz/dvtv/expert-cesti-priznivci-putina-casto-jen-frustrovani-lide/r~a9cef2f0764211e4b5c5002590604f2e/
1 hlas
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:39
Rolfie
pěkné, vysvětluje to leccos :)
0 hlasů
pn pn
28.11.2014 20:26
pn23pn23
To by bylo, aby pri navsteve CR soudruh batuska Putin nerozdojil soudruha kozla Vomacku. Vzdyt prece Vomacka prozil detstvi zavreny v kozim chlivku:-)
1 hlas
pn pn
28.11.2014 20:24
pn23pn23
Slysel jsem, ze soudruh Bi-tyden rad podrzi Marseillovi, kteremu utekla manzelka s ridicem hovnocucu z vedlejsi vesnice.
1 hlas
roman nikl
28.11.2014 20:24
kruciprdel
Po dlouhé době se je podařilo vyhnat a uz jsou tady zas?
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 20:18
tyden001
Staci jedina zminka o Putinovi a mistni fasouni uz se klepou strachy a nekteri z nich z toho dostavaji i poluce.
Je videt, ze jim Rusaci poradne napraskali, rolficek z toho dodneska kvici, jako prase preda porazkou :-)))))
5 hlasů
Pavel Haraším
28.11.2014 20:21
Devatar
Schvalovat okupaci ČR může jen opravdový rudý nácek.
2 hlasy
wenzel Trousil
29.11.2014 08:48
Lenin
Psat o RUske okupaci ze soucasneho nemeckeho protektoratu muze jen blbej Edelessel co mu harasi v makovici..
0 hlasů
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:27
Rolfie
Zcela vážně se domnívám, tydýt-týden je duševně nemocný, ty jeho bláznivý skřeky....
Ale líto mi ho není :)
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 20:30
tyden001
ty dnesni trollove fasistickyho kyjeva jsou ale hovada :-))))
Zcela vážně se domnívám, tydýt-rolfie je duševně nemocný, ty jeho bláznivý skřeky....
Ale líto mi ho není :)
3 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:35
Rolfie
Není náhodou, že blb jako ty se zmůže jen na kopírování, ubožáčku :)
Ale líto mi tě není :)
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:40
tyden001
jak proste :-)))
Není náhodou, že blb jako ty se zmůže jen na kopírování, ubožáčku :)
Ale líto mi tě není :)
2 hlasy
tyden tyden
28.11.2014 20:25
tyden001
tak ze kreten harasim je rudej nacek uz vime davno. ale ze schvaluje okupaci?
hus, ty jelito jedno rudy :-)))))))))
2 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:21
Rolfie
Ty jsi případ pro psychiatra :)
1 hlas
Ron Vanhorne
28.11.2014 21:33
Axeli
Kdyz byl jeste na svobode,tak tady prdel jako Vomatczka,kdyz ho odchytli a soupli do Bohnic pise jako tydentyden.Ale tomu jeho"ty jelito jedno rudy"™ zustava verny.
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:22
tyden001
rolifcku, ty prasatko jedno bolsevicky, jdi uz od toho zrcadla pryc :-))))
1 hlas
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:24
Rolfie
Diagnóza = pako :)
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:26
tyden001
soudruh rolfik ne a ne a neposlechne, to zrcadlo ho proste pritahuje.
pak si ted vul chodi onanovat na Tyden :-)))))
1 hlas
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:29
Rolfie
Co ty to jsi za ubohou existenci, čteš si to vůbec po sobě?
0 hlasů
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:08
Rolfie
Tydýt-týden tu po zaslechnutí jména báťušky Putina prožívá orgastické křeče :)
Pro tak blbého ruského trolla by ovšem ani báťuška Putin neměl pochopení :)
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 20:16
tyden001
Hele, heilovani pred zrcadlem je asi dobry kvuli nacvikum ale necum do toho zrcadla porad :-)))))
4 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:21
Rolfie
Ty jsi případ pro psychiatra :)
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:23
tyden001
rolifcku, ty prasatko jedno bolsevicky, jdi uz od toho zrcadla pryc :-))))
0 hlasů
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:24
Rolfie
Diagnóza = pako :)
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:27
tyden001
soudruh rolfik ne a ne a neposlechne, to zrcadlo ho proste pritahuje.
pak si ted vul chodi onanovat na Tyden :-)))))
0 hlasů
Milan Dvorský
28.11.2014 19:57
Dvorsky
Proč píšou, že Češi u sebe...., národem se zaštiťovali nacisti a komunisti. Je vidět, že demokradi se dost naučili. Jsem zvědav, co zase pražská kavárna s USA ambasádou vymyslí. Fašistu Porošenka, který vraždí vlastní národ budou oslavovat, asi mu vystaví zelenou kartu se znakem SS.
7 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:03
tyden001
Vubec neni spatnej napad.
Predavat by to moh Svarctrumberk, ten ma nacky a fasistickou tradici v rodine :-))))
8 hlasů
Alois Ratzinger
28.11.2014 19:52
Ratzinger
Kteří Češi to jsou, kteří Putina tady nechtějí? Je to pár idiotů typu Harašíma, pn, tyden, Henexe a Lustiga. Velice zajímavé by bylo referendum, jak si naši občané na tom stojí.
8 hlasů
pn pn
28.11.2014 20:27
pn23pn23
Tobe prej uz nestoji Lojziku:-)
0 hlasů
Alois Sekanina
28.11.2014 20:22
Aldous
Těším se, až Putinovi celý Václavák zazpívá "Běž domů Ivane!"
2 hlasy
wenzel Trousil
29.11.2014 08:51
Lenin
Putzin by mel prijet na tanku a tentokrat tu smradlavou verbez nacistickou zlikvidovat uz nafurt..
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:28
tyden001
"cely Vaclavak", to jako myslis ty a tvoje stara harasim?
1 hlas
Pavel Haraším
28.11.2014 20:14
Devatar
Hele, až přijede nácek Putin, tak uvidíme. Myslím si, že to dopadne, jako s manifestací soudruha Veleby na podporu ruského švába Zemana.
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 20:20
tyden001
To myslis tenkrat, jak jsi byl zalezlej za kredencem a onanoval u fotky Jacenuka?
2 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:23
Rolfie
Ty jsi případ pro psychiatra :)
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 19:58
tyden001
S tim nic nenadelas, je jich jenom par a prave o to vic kvici. Prasata jsou taky nejvic slyset pred porazkou :-)))
2 hlasy
tyden tyden
28.11.2014 19:50
tyden001
to si nemuzou fasouni v Kyjeve zaplatit nekoho chytrejsiho?
tyhle dementni harasimove, to je nuda :-))))
Musí být šokující zjistit, že prokyjevsti fassiticti kolaboranti se mezi Čechy nepočítají.
4 hlasy
Pavel Haraším
28.11.2014 20:06
Devatar
Hele Vomáčka, já vím, že máš ruské sklony k neustálým krádežím, ale vymysli si něco svého a neopisuj, šmejde.
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 20:21
tyden001
nekvic, ty rudy fasisticky prase :-)))
1 hlas
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:23
Rolfie
Ty jsi případ pro psychiatra :)
0 hlasů
Pavel Haraším
28.11.2014 19:43
Devatar
Musí být šokující zjistit, že proruští kolaboranti se mezi Čechy nepočítají.
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 19:08
tyden001
Pokud Putin prijede, tak si mistni soudruzi harasimove, trotlove hemenexove a cela ta fasisticka luza tak nanadela do kalhot, ze to ani pako npnp nezachrani.
Natoz aby se vzmohli na vajicka :-))))
10 hlasů
Jiří Holý
28.11.2014 19:24
Jirka67
Váš fanatismus pro Putina je už trapnej, co nato vaše stará nežárlí?
4 hlasy
tyden tyden
28.11.2014 19:31
tyden001
ale ale, nic lepsiho ti dneska fasouni nenadiktovali?
byvalo to lepsi, ale co jeste porad si s nima muzes v klidu zaheilovat :-)))
http://www.washingtonsblog.com/2014/11/u-s-among-3-countries-u-n-officially-backing-nazism-israel-parts-company-germany-abstains.html
soudruh harasim ti mozna da nejakou tu mrazenou krutu, a bused s nim smet "bojovat za demokracii" :-)))
6 hlasů
Rolf Edelmann
28.11.2014 19:37
Rolfie
Gratuluji, doteď byl jednotkou blbosti na Tyden.cz jistý Trousil, ale tydýt-týden se svými zmatenými příspěvky, nadávkami, očividnou podporou všeho ruského a svou nepřetržitou přítomností mu tuto trofej vyrval.
A tak se táži, zda tiskový odbor ruského velvyslanectví je šťastno, že jejich zájmy tu hájí takový hňup? :)
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 19:42
tyden001
s kreteny jsem byl vzdycky rychle hotov :-)))
Gratuluji, doteď byl jednotkou blbosti na Tyden.cz jistý harasim, ale tydýt-rolfie se svými zmatenými příspěvky, nadávkami, očividnou podporou všeho fasistickeho a ukrajinskeho a svou nepřetržitou přítomností mu tuto trofej vyrval.
A tak se táži, zda tiskový odbor kyjevskeho velvyslanectví je šťastno, že jejich zájmy tu hájí takový hňup? :)
4 hlasy
tyden tyden
28.11.2014 20:21
tyden001
rolifcku, ty prasatko jedno bolsevicky, jdi uz od toho zrcadla pryc :-))))
0 hlasů
Rolf Edelmann
28.11.2014 20:04
Rolfie
Ty jsi případ pro psychiatra :)
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 19:48
tyden001
ale ale, rolfickovi to nestaci, chce tu ze sebe delat debila dal. Zrejme mu dnesni porce heilovani nejak nesedla.
No co, i takovi chodaci maji narok na zivot a bohuzel i davky :-))))))
4 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 19:44
Rolfie
Já oproti tobě ty špíno hájím jen české národní zájmy.
Ani mi tě není líto i když jsi ubohá existence....
0 hlasů
Pavel Haraším
28.11.2014 19:21
Devatar
Nácku Vomáčko, vytáhni si mraženou krůtu a jdi se vyplakat ke Klementu Gotwaldovi.
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 19:28
tyden001
Ptal jsem se v Kauflandu, ale prej nejakej debil harasim skoupil vsechnu mrazenou drubez, pry chtel ty extra velky :-))
A platit musel levou rukou, protoze pravou neustale z nejakyho duvodu drzel pred sebou :-)))))
6 hlasů
Pavel Haraším
28.11.2014 19:03
Devatar
Putina v Praze bratrsky uvítají a poděkují mu vajíčky za bratrskou okupaci naší země.
1 hlas
nováková věra
28.11.2014 18:58
veruska
V Paze na Putina budou lítat nejenom vajíčka. Člověk který pošlapal veškeré uvolnění napětí mezi východem a západem si nezaslouží žádné vlídné přijetí. Nazývá fašisty celý svět neboť nemá snad Severní Koreje nikde přátele. Je mi líto ruského lidu, že je tak zmanipulovaný a nedokáže se jemu vzepřít stejně jako na krásné řeči se nedokázalo vzepřít Hitlerovi předválečné Německo.
3 hlasy
Karel Votruba
29.11.2014 14:52
permonik
Ty jsi typická slepice a ještě k tomu blondýna. To napětí mezi EU a Ruskem vyvolali hnUSÁci, protože v odposleších zjistili, že se EU začíná pro ně nebezpečně sbližovat s Ruskem a to by znamenalo ekonomickou smrt hnUSAků. Protože od Afriky je odstřihla Čína, Jižní Amerika je v BRICSu a k muslimům si cestu zavřeli sami. Takže Austrálie je neuživí, tak potřebují sosat EU! Proto tak hnUSÁci tlačí na uzavření TTIP, čímž si EU pojistí. Já vím, slepičí mozek to nebere, ale stačí se zeptat k čemu posloužilo $ 5 miliard vložených do Ukrajiny. No a nyní to ti hajzlové hnUSÁčtí zkouší u nás červenými kartami.
1 hlas
Tom Kut
28.11.2014 18:55
Tosa
Jede do ČR anebo do Prahy? ČR přece není Praha, státních zámků a krásných míst máme spousty po celé republice.
7 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 18:47
tyden001
"Mnichovska dohoda nezastavila Hitlera a z historického hlediska vytvořila podmínky pro vznik tábora v Osvětimi. Žádné omlouvání tohoto paktu se na tomto pietním místě nemůže konat,"
8 hlasů
Jan Karel
28.11.2014 19:14
Jan7
Není náhoda, že USA, Kanada a Ukrajina v OSN hlasovaly proti rezoluci, která odsuzuje heroizaci fašismu ....
6 hlasů
w -
28.11.2014 18:46
w2003
To je ta česká demo – kracie. Je škoda, že v Česku je to furt demo. Kdy už tu bude konečně ostrá verze!?
1 hlas
w -
28.11.2014 18:46
w2003
To je ta česká demo – kracie. Je škoda, že v Česku je to furt demo. Kdy už tu bude konečně ostrá verze!?
0 hlasů
Karel Votruba
28.11.2014 18:39
permonik
To by mně zajímalo, který idiot vymyslel ten titulek. Putina tady nechce snad jen pražská kavárna, debilové z TOP09 a pár zfanatizovaných nesvéprávných mladých idiotů, kteří si ještě nevydělali na slanou vodu a dodnes je živí rodiče. Zdá se, že hnUSÁcká ambasáda bude mít zase kšeft s červenými kartami a vajíčky. Vy, hňupové, vy byste naopak měli být rádi, že vás poctí svou návštěvou taková významná osobnost, která čelí rozpoutání světové války ze strany hnUSÁckých militantních darebáků!
17 hlasů
Aleš Kusý
28.11.2014 20:59
AlesK
Základním úkolem redakcí je nasírat čtenářskou obec.
1 hlas
franta kocourek
28.11.2014 18:53
jarmilprdel
Pavel Haraším
28.11.2014 18:44
Devatar
Soudruhu nácku Votruba, nikdo, až na komunisty a proruské sráče, tady nácka Putina nechce.
2 hlasy
franta kocourek
28.11.2014 18:54
jarmilprdel
nikdo tady nechce tebe nacisticka sracko
9 hlasů
Pavel Haraším
28.11.2014 19:00
Devatar
Sračko Kocourku, nelíbí se ti, že je Putin nácek? Tak se k němu nemodli padesátkrát denně a nehajluj před jeho obrázkem.
0 hlasů
tyden tyden
28.11.2014 19:37
tyden001
ale ale, rude prasatko harasim uz zase lze?
tak to neni nic noveho :-))))))
http://www.washingtonsblog.com/2014/11/u-s-among-3-countries-u-n-officially-backing-nazism-israel-parts-company-germany-abstains.html
3 hlasy
Pavel Haraším
28.11.2014 18:35
Devatar
Vřelého přijetí by se náckovi Putinovi dostalo leda tak v sídle KSČM, v Úsvitu, v knihovně Václava Klause a samozřejmě přijetí nejvřelejšího se Putinovi dostane u hradního mopslíka. Jinde se musí připravit na shnilá vejce a shnilá rajčata.
2 hlasy
Tom Kut
28.11.2014 18:57
Tosa
Pavel Haraším
28.11.2014 19:01
Devatar
Může to soudruh Putin zkusit
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 19:39
tyden001
nebo co?
nebo si nadelas ho kalhot?
to prece vime uz davno :-))))
0 hlasů
Jan Nekonečný
28.11.2014 18:34
takjoza50let
Ten nadpis článku se má chápat jako návod k nepokojům?
6 hlasů
Josef Lustig
28.11.2014 18:25
Andersen
Konecne se prislo na to, ze s Hitlerem zacli valku i rusove, jen s ve smlouve dohodnutym zpozdenim tri tydnu.
3 hlasy
Jan Karel
28.11.2014 18:42
Jan7
Fašisté by rádi přepsali dějiny. Anglie a Francie Československo darovaly Hitlerovi aby se mu zalíbily. Polsko nás pak s Hitlerem okupovalo.
1. září 1939 nechal své vojáky zaútočit na německé vysílačky na německo-polské hranici a vše prezentoval jako útok Poláků. Při tomto incidentu dokonce Němci zabili několik svých krajanů. Tímto byla spuštěna blesková válka, Británie a Francie v prvních měsících pouze přihlížely.
Němci procházeli Polskem jak nůž máslem. Bylo jen dobře, že si Stalin zajistil předpolí....
Hitler naplánoval invazi do SSSR (operaci Barbarossa) na léto 1941. Útok na Rusko byl Hitlerovým dlouhodobým záměrem, plánoval jej již v době podpisu paktu Ribbentrop-Molotov.
7 hlasů
Pavel Haraším
28.11.2014 18:50
Devatar
Fašisté už je opravdu přepsali, a zatímco jedni, Němci, svou vinu berou vážně, druzí fašisté, Rusáci, pokládají fašistickou okupaci Polska, Finska a Besarábie za akt míru a spolupráce mezi národy.
2 hlasy
Rolf Edelmann
28.11.2014 19:33
Rolfie
To ovšem tito rudí k0k0ti nepochopí, pro ně je ruská agrese stále správná věc. Věřím, že v srpnu 1968 při příjezdu tanků plakali, ale radostí... :(
1 hlas
tyden tyden
28.11.2014 19:40
tyden001
ty jsi v 68 plakal?
ty prase jedno rudy :-)))
1 hlas
Rolf Edelmann
28.11.2014 19:43
Rolfie
Ty jsi tak blbej, že jsi tu nejblbější... ruský troll :)
1 hlas
Karel Klepsa
28.11.2014 18:16
Odoaker
Zcela jednoznačně Rusku a Putinovi fandím, neboť USáci potřebují vyvažující protiváhu. Bez ní se USA chovají jako arogantní a neurvalé hovado.
24 hlasů
Karel Důvěřivý
28.11.2014 18:15
Ant
"Češi u sebe Putina nechtějí, píše server" - každý by měl psát a říkat své názory a ne za národ. Nebo snad je pravda, že Češi hodnotí tento server za dementní?
21 hlasů
Jan Švarda
29.11.2014 06:02
jansva
Tak nějak se stalo zvykem, že se píše češi nechtějí a to znamená Pražská kavárna, Schwarzenbergova mládež atd., Slováci nechtějí nebo kritizují, a on to je článek SME.
2 hlasy
lvice pokorná
28.11.2014 18:15
lvice
To je dobře ,na agresora Putina se musí tvrdě a nekompromisně ..!!!
6 hlasů
jarda novák
28.11.2014 18:07
otikomh
už jděte s tou protiputinovskou propagandou do pussy ! Jestli někdo není vítán je to fašoun a vrah Porošenko !
23 hlasů
občan
28.11.2014 18:16
autodidakt
Čekal jste snad od onucí z ČTK něco jiného?
11 hlasů
Deadman´s Hand
28.11.2014 18:06
Deadman
Tvrdím, že vyrobit
1. tisícovky unifikovaných červených kartiček (a zorganizovat jejich distribuci),
2. vyrobit a nechat vytisknout unifikované samolepky s nápisem Stydím se za Miloše Zemana, které účastníci měli na kabátech a v rukou FOTO ZDE,
3. vyrobit a nechat vytisknout podobizny státníků, papeže a dalších osobností FOTO ZDE,
že to je zkrátka z reklamního hlediska práce v delším časovém horizontu. (Pravda, a nesmíme zapomenout na nákup a rozdávání píšťalek.)
To se nevyrobí přes noc. Nezaplatí se to svépomocí. Podobná akce se v reklamní agentuře připravuje minimálně měsíc dopředu, a i to je šibeniční termín. Stojí několik desítek až set tisíc korun. Tiskárnám navíc bylo nutno zaplatit příplatek za expresní výrobu v předvánočním období. (Tiskárny jsou totiž před Vánoci zavaleny zakázkami.).
Navíc nechápu, proč na české demonstraci jsou transparenty světových osobností s anglickými nápisy Thank You. To vše jsou holá fakta, žádné teorie.
- See more at: http://www.blisty.cz/art/75632.html#sthash.l55Ld0q8.dpuf
23 hlasů
Darja Hubáčková
28.11.2014 21:38
DarjaH
Ty anglické nápisy byly určeny pro zahraniční televize a novináře, aby se nezdržovali překladem a mohli manipulativně hned ten den referovat, jak je celá země proti Zemanovi. Vážení, ti šmejdi Usáci nám tady organizují majdan!!!!
5 hlasů
Animal Farm
28.11.2014 20:37
DeepThroat
Ať jsem je měřil jak jsem je měřil, vycházely mi v Letter Size měřítku. Tento papírový formát se používá v USA.
2 hlasy
Tom Kut
28.11.2014 19:06
Tosa
Velice zajímavé.
Škoda, že naši novináři jsou partou hňupů, co jen opisuje z ČTK.
3 hlasy
Josef Lustig
28.11.2014 18:34
Andersen
Jeste si pamatujes, jak vsichni pod kontrolou UV KSC delali v praci mavatka ? Nekolikrat za rok.
2 hlasy
Jan Švarda
29.11.2014 06:07
jansva
Lustigu, to ukazuje, že jste tady nebyl. Mávátka kupovaly podniky od profesionálních firem a platilyz peněz podniku.
0 hlasů
Jan Karel
28.11.2014 18:46
Jan7
Je vidět, že se USA řádně učily. A to včetně dvoujazyčných transparentů a hlasování na povel.
10 hlasů
Jan Nekonečný
28.11.2014 18:37
takjoza50let
Mávátka mají inovaci,kartičky.
4 hlasy
Holly
28.11.2014 18:32
dancer
di do prdele putinofile
1 hlas
Karel Klepsa
28.11.2014 18:18
Odoaker
V Praze se považuje za jisté, že tuhle akci proti Zemanovi zorganizovali USáci, přesněji jejich ambasáda. USáci to se svým vměšováním do našich záležitostí začínají přehánět, mohli a měli by dostat po hubě.
19 hlasů
Ron Vanhorne
28.11.2014 20:24
Axeli
"zorganizovali USáci, přesněji jejich ambasáda."
Ja to muzu potvrdit,protoze jsem slysel jak jedna pani povidala druhe pani,ze zna jednu pani ktere to prozradila sousedka,ktera udajne spi s tim tiskarem z US embassy.
1 hlas
Už se nedivím, že to Česko nikam nedotáhlo. Pokud se rady pracuje tak, jak to popisujete, tak se divím, že je zde ten průměrný plat něco kolem 1000 SFr - pro zajímavost - to byl plat v CH v 1968 pro nevyučené brigádníky.
4 hlasy
Karel Votruba
28.11.2014 18:47
permonik
Vypadá to, že ty ho máš dodnes. Tvorům, jako jsi ty, kteří mají velký mozek malý a místo malého velké hovno se platy zřejmě nezvedají, proto děláš trolla.
10 hlasů
Ron Vanhorne
28.11.2014 20:01
Axeli
Ty v te lebecni jeskyni mas pustou tmu,jeste nejaky chicken shit mozna,jinak mrtvy,zametyno,tma.Snaz se vymenit valecek v tom flashinetu ,ta tvoje stara pisnicka,maly velky mozek a velke hovno je uz obehrana.
1 hlas
Ano. A proto mám penzi vyšší, než je průměrný plat a nechci vám prozrazovat, kolik je můj příjem mimo důchod - jako správný Čech byste asi dostal infarkt. Upozorňuji, jak už určitě víte, že jsem se ke spokojenému životu ve stáří, nedopracoval v této zemi, ale používal mozek v zahraničí. Mohl jste si všimnout, že na rozdíl od většiny, si nijak nestěžuji a jsem spokojený s 10 miliony Čechů, kteří zabírají parkovací místa u supermarketů. Ten zbytek republiky má problém a to asi i vy, pane Votrubo. Jaká je vaše penze, případně příjem? Jste také spokojen jako já? Pokud ne, kde se stala chyba, soudruzi?
2 hlasy
Přemysl Kadlec
28.11.2014 18:37
Kadlec
Jak se tady pracuje přece víte. Nemusíte spoléhat na nějaký popis. Česko existuje od roku 1993 a krátce poté jste se z emigrace vrátil, abyste nám helfnul. Nebo se jenom jako rozený Čech přijel domlouvat Čechům?
9 hlasů
Nepřijel jsem ani pomoci, ani někomu domlouvat.. Přijel jsem z rodinných důvodů a rozhodně ne, že by mi zde penze zajišťovala lepší živobytí. Za to by mi ten rozdíl v kvalitě života nestál a okapy by mi asi taky nikdo nekradl. Pokud se k něčemu vyjadřuji, reaguji na to, co se píše, nebo o čem se aktuálně hovoří. Pokud si myslím, že mám nějaký názor na věc, tak ho vyslovím a o tom je demokracie. Nechápu antagonistický přístup Čechů - nesouhlasíš s politikou Ruska, jsi fašista, nesouhlasíš se Zemanem, jsi příznivcem pana S. a "havloid". Nikomu nechci domlouvat, ale občas si myslím, že jste zde všichni tak nějak "poznamenáni", někdy dokonce zralí pro určitou instituci.
2 hlasy
Přemysl Kadlec
28.11.2014 20:48
Kadlec
Vy si stále o sobě mysíte,že jste lepší Čech, v tom je váš problém. To si na rozdíl od vás drtivá většina našich emigrantů nemyslí nebo to aspoň nedává veřejně najevo. Vy snad máte za zloděje všechny z nás jenom proto, že vám v naší svobodné republice někdo ukradl okapy. Nás poznamenal život v této zemi, a to je normální. Vás poznamenal život v emigraci, což je sice také normální, ale měl byste si uvědomit, že jste tady zhruba 25 let nebyl a ve svých výrocích se aspoň trochu kontrolovat. S tím nemá demokracie co dělat, to je otázka charakteru člověka. Ani nyni jste si neodpustil několik urážlivých slov na konci příspěvku, kterými nás všechny opět známkujete a házíte do jednoho pytle.
4 hlasy
Karel Důvěřivý
28.11.2014 18:17
Ant
OK Vy jste B a jděte už do P.
9 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Karel Klepsa (24 hlasů) 28.11.2014 18:16
Zcela jednoznačně Rusku a Putinovi fandím, neboť USáci potřebují...
jarda novák (23 hlasů) 28.11.2014 18:07
už jděte s tou protiputinovskou propagandou do pussy ! Jestli někdo...
Deadman´s Hand (23 hlasů) 28.11.2014 18:06
Tvrdím, že vyrobit 1. tisícovky unifikovaných červených kartiček (a...
Karel Důvěřivý (21 hlasů) 28.11.2014 18:15
"Češi u sebe Putina nechtějí, píše server" - každý by měl psát a...
Karel Klepsa (19 hlasů) 28.11.2014 18:18
V Praze se považuje za jisté, že tuhle akci proti Zemanovi...