Hlavní strana > Zahraničí > Evropa
Respekt pro Rusko
Genscher chápe Putina a vyzývá k verbálnímu odzbrojení
23.09.2014 06:00
Jeden z nejvýznamnějších německých politiků Hans-Dietrich Genscher (FDP) kritizuje sankce Evropské unie a USA vůči Rusku a má výhrady ke způsobu, jakým domácí sdělovací prostředky informují o konfliktu na Ukrajině. "Mám své pochybnosti, že na konci řekneme, že to byl zvlášť úspěšný podnik," řekl Genscher v rozhovoru pro televizi Phoenix.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Jaroslava Kanioková
24.09.2014 19:09
Jaka
Výborný článek, díky. Jen mě mrzí, že k tomu videu nejsou titulky.
I jiný rozhovor je podobného rázu, taky zkušený bývalý německý politik - Willi Wimmer
"V německých médiích je síťový systém NATO" - http://www.jungewelt.de/2014/09-13/007.php
Rozhovor, který mne vyděsil...- http://weissbach-info.webnode.cz/news/rozhovor-ktery-mne-vydesil-/
0 hlasů
Karel Musil
23.09.2014 16:42
KarelMusil
Je zajímavé, ře Rusko dosud nereagovalo na poslední kolo brutálních sankcí EU a USA a chová se velmi umírněně. Buď si to ještě domýšlí co udělá, nebo čeká na slibované zmírnění sankcí když na Ukrajině funguje příměří a válka se zřejmě chýlí ke konci, anebo začnou svoje sankce uplatňovat potichu selektivně proti jednotlivým zemím a odvětvím. Že by si všechno nechali líbit lze stěží očekávat, když na straně Kyjeva údajně bojuje stejný počet cizích žoldnéřů jako na straně povstalců, dokonce prý celá polská dělostřelecká jednotka.
5 hlasů
Jaroslava Kanioková
24.09.2014 18:54
Jaka
Putin se vyrovnat s Obamou: Žádné nové sankce vůči EU - http://jdem.cz/bqpn78
0 hlasů
Pavel Šimurda
23.09.2014 17:24
Schico
..bohužel...to je velmi aktivní politka ruska, kterou EU ve své omezenosti, nebo vidině jakési neexistujicí dominance nechápu....Rusko vytváří velmi silný odstup od EU a mění zásadně na těchto sankcích svou geostrategickou politiku..v Bruselu to ještě nechápou....ale znamená to, že Putin už na ně sere...
1 hlas
wenzel Trousil
23.09.2014 14:31
Lenin
Nemuzu si pomoc, Lustig tu proziva orgasmus kdyz tu jasne musi videt jak ho vsichni za blba maj.. To uz fakt neni lustig, eher traurig..
7 hlasů
Martin Macháček
23.09.2014 15:51
MauMau
Němčourovi Lustighovi se váš názor líbit nebude. Mně se moc líbí.
3 hlasy
Ron Vanhorne
23.09.2014 22:07
Axeli
Tobe se libi kazda blbost,cim blbejsi tim libivejsi.
0 hlasů
wenzel Trousil
23.09.2014 13:31
Lenin
A co ten Stetina, to byl bolsan jak bic.. A vcas vstoupil tam kde bylo treba.. A komu to vadi ze ted dela ostudu v Bruselu?
6 hlasů
Milan Dvorský
23.09.2014 13:42
Dvorsky
Jo Štětináč, to byl kovaný komouš a jak se vypracoval v komunistobijce. Jaromír Štětina v roce 1977 - "Jsem stoupencem socialistického uspořádání společnosti. Zastávám zásadu nutnosti diktatury proletariátu v prvním období socialistické revoluce. Silná komunistická strana, budovaná na principech vědy a morálně historických kritérií, je podle mě jediná síla, která může změnit společnost v současném třídně a ekonomicky rozděleném světě. J.Štětina, stbák s krycím jménem Plavec.
6 hlasů
Alois Okratek
23.09.2014 18:45
Sokrates
Jo, poslanec Huml by řekl: špína chlap. Ale do téhle sebranky se náramně hodí! Chameleon Šťětina je auslákem téhle vládní garnitury.
0 hlasů
Milan Dvorský
23.09.2014 13:13
Dvorsky
No a co, starý Kennedy taky obdivoval Hitlera.
0 hlasů
Milan Dvorský
23.09.2014 13:13
Dvorsky
Milan Dvorský
23.09.2014 13:06
Dvorsky
Velice rozumná slova pana Genschera.
7 hlasů
Josef Lustig
23.09.2014 12:30
Andersen
Taky jste rvali AT ZIJE KOMUNISMUS A SVETOVY MIR kdyz Genscher v roce 1989 dusil DDR a vyjednaval volny odchod vychodnich Nemcu do BRD. Co jste tenkrat rvali, mili bolsevici ? :))) Nebo jste byli tenkrat jeste v STB a v Brigadach socialisticke prace ? :)) A mysleli jste si tenkrat jeste, ze za Sumavou zijou jen savlozubi tigri ? :)))))
2 hlasy
Darja Hubáčková
23.09.2014 13:18
DarjaH
Proboha Lustigu, vytáhněte už ten svůj mozek z minulostí, omíláte pořád dokola ty stejné žvásty o komunistech a estebácích. Vaše příspěvky mají informační hodnotu nula, nula, nic, kdo to má pořád číst!!!!! Nikdo z nás nemůže za to, že jste v Německu nespokojený, že se tam necítíte doma a že Vás Němčouři nepřijali za svého.
11 hlasů
Ron Vanhorne
23.09.2014 23:01
Axeli
Ale jdi ty chytra hlavicko.
["A nation that forgets its past has no future"
Unknown.]
["Those who cannot remember the past are condemned to repeat it",
Jorge Agustín Nicolás Ruiz de Santayana y Borrás, known as George Santayana.]
[“Those who don't know history are doomed to repeat it.”
Edmund Burke.]
Proto asi vam rusofilum exulanti tak vadi,ze jim slouzi pamet?Ale ta nenavist vuci exulantum prameni jedine ze zavisti.Dneska kdyz chcete do exilu uz nemusite pres draty jako my.Do ruskeho raje jsou pro vas dvere otevrene tak to vyuzijte a mozna jeste my vam budeme zavidet,vy bolshevicti pohrobci.Darjo zkus to mozna tam nekde pod kremelskou zdi potkas nejakeho hodneho Ivana a budes zit happily ever after. :-)
0 hlasů
Josef Lustig
23.09.2014 18:36
Andersen
Proc se ve skolach vyucuje dejepis ?
0 hlasů
Martin Macháček
23.09.2014 15:53
MauMau
A přesně o to jde, informační hodnota nulová, jenom rozeštvávání lidí, urážky... Fuj, že se ten němčour nestydí.
3 hlasy
Pavel Šimurda
23.09.2014 13:26
Schico
..Lustig je prototyp emigranta...99 procent emigrantů myslí stejně jako Lustig....on je prototyp "komunistického politického emigranta"...nejvíc se naserou, když jim řekneš, že sametovou revolucí v roce 1989 neskončila pouze totalita, vláda jedné strany ..ale že skončily i veškeré důvody pro politickou emigraci z východoevrpospkých zemí....např. emigranti v Západním Berlíně, kteří neměli nárok na starobní důchody, přišli jak o příplatky za Západní Berlín, tak za politickou emigraci..proto tady tak Lustig, portyč, vanhorn, np np a další tak běsní a vyvádějí...
4 hlasy
wenzel Trousil
23.09.2014 21:34
Lenin
Nemyl se. I ja jsem emigrant a vzal sem nohy na ramena hned jak sem videl chrchlu Vencu na balkone Melantrichu.. Kdo utece vyhraje.. A takovych lustig Lustigu tu opravdu moc neni, ovsem ten zdejsi stoji zato..Na blbce zadna zeme monopol nema. Proto se vyskytuji vsude.. Tomu se taky rika "Dan za Demokracii". Predem upozornuji ze jsem zadny STBak nebyl..Obycejny ridic kamionu..
2 hlasy
Josef Lustig
23.09.2014 22:33
Andersen
Jak to tem kapitalistum kazdy den rikas, ze je nemuzes ani citit a ze jsi kryptokomunista , tedy ves v kozichu kapitalistickeho zamestnavatele ? Nejsi trochu rozpolceny ?
0 hlasů
Martin Macháček
23.09.2014 15:56
MauMau
Já si myslím, že jsou placení. Někde jsem četl, že se platí za takovéto příspěvky až 450Euro. Jinak by Lustigh chcípnul hladem.
2 hlasy
Pavel Šimurda
23.09.2014 13:28
Schico
..např. můj kamarád utekl v roce 1984 a dělal číšníka v Západním berlíně..měl 1400 marek měsíčně zdaněných...plus 1600 marek za Záp. Berlín plus 900 marek jako "politický"..obě položky nezdaněné...po revoluci neudržel byt a musel se přestěhovat do Darmstadtu...na okraj...aby utáhl garsonku...
4 hlasy
Pavel Šimurda
23.09.2014 13:29
Schico
..ten je horší než Lustig...Václava Havla by okamžitě pověsil na kandelábr...
0 hlasů
Pavel Šimurda
23.09.2014 17:25
Schico
..ty seš Mac háčku stejný blb..jako ti emigranti...oba jste "milovníci starých pořádků"...
0 hlasů
Martin Macháček
23.09.2014 15:54
MauMau
A to jako by bylo špatný?
0 hlasů
wenzel Trousil
23.09.2014 13:15
Lenin
Kdepak ty obrezanej blbe, vsichni jsme rvali: Chceme bidu, Chceme nezamestnanost, bezdomovce, zebraky, curvy na kazdym rohu ...a v neposledni rade predstavitele couhajici z Americkeho "vejfuku"!
6 hlasů
Tomáš Klimeš
23.09.2014 14:33
Klimes
Zas ty bolševické bláboly o bídě? Ale prd spočítejte si jak dlouho jste na co musel za bolševika dělat a co jste si za plat koupil, za předpokladu, že bylo vůbec co, nedostatkovým zbožím byly i dámské vložky a toaletní papír! Zlatý dnešek :-) Bída, ale hov.. bolševický blbe!
0 hlasů
wenzel Trousil
23.09.2014 17:18
Lenin
Kapitalismus je moderni forma tyranie..Papez Franciskus..
1 hlas
wenzel Trousil
23.09.2014 17:16
Lenin
OSLE; -Pocitat netreba. Vse pamatuji! K CEMU TI DAMSKE VLOZKY KDYZ JE DNES MUZES NAHRADIT PETKRAT PRELOZENOU MLADOU FRONTOU? Abys nesmrdel ve fronte na pracaku v touze dostat praci a konecne si ty damske vlozky doprat ktere ti budou jako chlapovi stejne na hoUno? A banany posilej te opici v Bilym baraku! At se znich poseJe! Vtipne, vid?
2 hlasy
Milan Dvorský
23.09.2014 16:02
Dvorsky
Určitě by dnešní nezaměstnaní raději stáli frontu na toaleťák, než frontu na práci. Dneska je pro změnu nedostatkovým zbožím práce, ostatně kapitalismus je na nezaměstnanosti založen, protože tak může lidi víc ždímat. Navíc hodně nabídek "novobodobé práce" vykazuje prvky prekarizace a to je pro lidi hodně špatné.
3 hlasy
Darja Hubáčková
23.09.2014 15:09
DarjaH
Pane, zapomněl jste na banány.
3 hlasy
Libor Weizenbauer
23.09.2014 13:09
Liborw
Ty jsi Josefe fakt blb,nechtěl bys nám zdělit co jsi skandoval na Alexanderplatzu,když měl projev Honecker?Ty musíš být určitě z Ruské zóny,takový vůl by se na západě neuživil.Ještě že máte dost vysoké sociální dávky.
2 hlasy
Alois Okratek
23.09.2014 12:53
Sokrates
Stupňování přídavného jména blbý:
Blbý, blbější, Lustig.
BTW, zopakuj si stokrát, jak se česky píše slovo TYGR
(ba i ten savlozuby)
8 hlasů
Martin Macháček
23.09.2014 15:58
MauMau
Jednotla blbosti 1lustig=100np
0 hlasů
Pavel Šimurda
23.09.2014 12:38
Schico
..dávej bacha, ať neskončíš jako ten z toho Frenštátu, jak tady psal a potom vyhodil do vzduchu svůj panelák...
2 hlasy
Pavel Šimurda
23.09.2014 12:39
Schico
Miro Petrus
23.09.2014 12:06
Petrusz
I slova Genschera mohou být pro naše rusofoby pochybnými argumenty.
7 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 12:26
logar
Slova nácka a agenta KGB se na podporu územní rozpínavosti Putina daly očekávat.
1 hlas
Přemysl Kadlec
24.09.2014 14:21
Kadlec
Agent KGB? Kde jste k této informaci přišel?
1 hlas
Karel Heckler-Koch
23.09.2014 11:54
CarolusIV
Ten rozhovor jsem v neděli viděl. Na Phoenixu. Moudrý politik, ten Hans Dietrich Genscher.
5 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 12:02
logar
Jak jsem již podotkl níže, Genscher vstoupil do NSDAP na jaře 1945. Holt, "Moudrý politik, ten Hans Dietrich Genscher" :)
2 hlasy
Pavel Kolář
24.09.2014 07:58
Karl
Když malí smrkáči vstupovali roku 1945 do NSDAP nebo SS, tak je tam většinou přihlásili, nemohli proti tomu nic dělat, a šli bránit se zbraní v ruce svoiu vlast před hordami rudoarmějců.
0 hlasů
wenzel Trousil
23.09.2014 13:19
Lenin
...tak jako dnesni Demokrate vstupovali do KSC V PRAVY CAS ABY POMOHLY KE "HROUCENI REZIMU".
1 hlas
Alois Okratek
23.09.2014 13:02
Sokrates
Jo a hlavně si nebezpečně moc pamatuje; to je smrtelně nebezpečné pro dnešní dobu!. Třeba o tom slibu Západu, že NATO nepostoupí ze svých držav na východ ani o píď!!!
5 hlasů
Tomáš Klimeš
23.09.2014 14:34
Klimes
Zaplať Pánbůh, že jsme v NATO!
0 hlasů
wenzel Trousil
23.09.2014 17:19
Lenin
Tak to se nacekas..Vole, Panbu neni!
0 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 11:51
logar
Ani ve snu by mne nenapadlo, že se v roce 2014 setkám u nás v Česku, státu který zakázal Dělnickou stranu, s takovou podporou kágébáka Putina a nacisty/kágébáka Genschera, který pokračuje v prohlubování vztahů mezi Německem a Ruskem, kterou započal Hitler, Stalin, Molotov a Ribbentrop. Holt, pevné levičácké svazky na věčné časy.
2 hlasy
Josef Lustig
23.09.2014 10:03
Andersen
Politici, kteri politicky post opustili by do politiky mluvit uz nemeli. Je to vetsinou moc trapne.
0 hlasů
Pavel Kolář
24.09.2014 08:01
Karl
Genscher je asi nejvýznamějším šéfem diolomacie evropské země po druhé světové válce. Utvářel mimo jiné politiku Východ - Západ jako nikdo jiný. Ten člověk může mluvit do všeho ještě na smrtelné posteli a každý rozumný člověk mu bude pozorně nasloiuchat.
1 hlas
Alois Okratek
23.09.2014 13:04
Sokrates
Lustigu, není to trapné, ale jak už jsem napsal výš: je to pro dnešní mocipány smrtelně nebezpečné! Příliš moc si pamatuje sliby Západu!
3 hlasy
Pavel Sekora
23.09.2014 11:06
pavelsekora
V tvém případě nezbývá než souhlasit s klasikem který prohlásil, že nejhorší srážka je s Lustigem.
9 hlasů
Pavel Šimurda
23.09.2014 10:09
Schico
:))) do politiky by měli mluvit jenom emigranti, kteří nevědí ani čí jsou, ani kam patří...
10 hlasů
Josef Lustig
23.09.2014 10:13
Andersen
Diky, tos mi pripomel, ze si musim do Cech dojet pro prachy za pronajem.
1 hlas
Martin Macháček
23.09.2014 16:00
MauMau
Přijeď německej soudruhu, ale nemluv nahlas nebo ti někdo rozhodí sandál.
0 hlasů
Pavel Šimurda
23.09.2014 11:24
Schico
..vidíš, kdyby nebylo matičky vlasti a dávek, byl bys socka...já věděl, že takový blb jako ty a np, np nemůže normálně vydělávat ...nemáš totiž co nabídnout...
7 hlasů
Jiří Vampola
23.09.2014 09:51
Megalodon
Nejnebezpečnějším a nejagresívnějším státem a národem světa jsou USA a USáci. A vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby ta jejich negroidní gorila, která si nechala udělit Nobelovku za mír, stála u zrodu III. světové války.
10 hlasů
Alois Okratek
23.09.2014 13:25
Sokrates
A dopadne tak jako všichni dřívější "žháři": Čingischán, Napoleon, Hitler, nebo Pilsudski .
Bohužel, tu jejich dobyvačnost odnáší stále více normálních lidí.
4 hlasy
Josef Lustig
23.09.2014 10:00
Andersen
Blbost se projevuje v mnoha formach. Treba v tve promitivni fantasii a nenavisti.
3 hlasy
Karel Votruba
23.09.2014 14:53
permonik
Lustigu, idiote, ta tvoje blbost se projevuje ve všech možných formách! Někdy i v těch nemožných.
0 hlasů
Tomáš Klimeš
23.09.2014 09:46
Klimes
Neville Chamberlain také chápal Hitlera. Chamberlainův, a nejen jeho, appeasement (ustupování zlu) jen pomohlo Evropu přivést k válce. Ještě že tento "Neville" Genscher již v politice nemá vliv.
3 hlasy
Libor Weizenbauer
23.09.2014 09:37
Liborw
Když čtu nebo slyším některá velkohubá prohlášení evropských politiků,myslím že by si měli otírat tělo mokrými ručníky aby je opustila horkost a nechytal je fantas.Pan Obama může taky chladit čelo.
1 hlas
Alois Ratzinger
23.09.2014 09:06
Ratzinger
Existují ještě lidé, kteří používají svůj vlastní rozum.
8 hlasů
Pavel Šimurda
23.09.2014 09:12
Schico
..jako já a celé Německo...syn pracuje v Holandsku a Holanďané si myslí zhruba totéž...
6 hlasů
Tomáš Klimeš
23.09.2014 10:01
Klimes
Jak se dívají Holanďané na Rusko jste mohl názorně vidět, když se vracely ostatky Holanďanů, kteří zemřeli, když ruští separatisté (Rusové) sestřelili civilní letadlo nad Ukrajinou.
2 hlasy
Alois Okratek
23.09.2014 13:34
Sokrates
Jo, milej Klimeši, svět se mění a důkazy s ním. Přečti si: http://www.zvedavec.org/komentare/2014/09/6151-jedine-dve-jistoty-ohledne-tragedie-boeingu-mh17.htm
Podle údajů dvou amerických AVACSů při jejich službě nad Rumunskem a Polskem byly nad Ukrajinou v době sestřelu MH17 zaznamenány pouze signály upraveného ukrajinského SAM 3, nikoliv BUKu, jak všichni řvali! Čau.
4 hlasy
Milan Dvorský
23.09.2014 13:19
Dvorsky
Tak už vyšetřující komise vydala zprávu, že letadlo sestřelili ruští separatisté?, hm, že o tom nikde nepsali. Zato byl zveřejněn dopis holandských vědců, ve kterém se omlouvají Putinovi za dezinformace v mediích a štvavou propagandu proti Rusku.
5 hlasů
Josef Lustig
23.09.2014 10:05
Andersen
Poznamenej si nekde, ze Simurda je blazen, ma na to prukazku a lepsi mu neodporovat. Lze jak hubu otevre.
1 hlas
Pavel Šimurda
23.09.2014 10:05
Schico
..tak kdo sestřelil to letadlo není dodnes vyšetřeno a ty mne tu chcxeš tvrdě balamutit a oblbovat svoji utkvělou fiksí...
6 hlasů
Tomáš Klimeš
23.09.2014 09:54
Klimes
Ale prdlajs, většina Němců, podle posledních průzkumů veřejného mínění, vnímá Rusko jako ohrožení.
3 hlasy
Darja Hubáčková
23.09.2014 13:50
DarjaH
No, bodejť by to Němci nevnímali, když do nich hustí jejich mediální žumpa bububu Rusko od rána do večera.
3 hlasy
wenzel Trousil
23.09.2014 13:23
Lenin
Lzes jak Ceska televize.. Ja v nemecku ziji a ujistuji ze nemecko normalnich lidi uz davno tu Americkou verbez prohledlo.. Bohuzel i tady jeste funguji Lustigove a jini pitomci.
4 hlasy
Pavel Šimurda
23.09.2014 10:04
Schico
..je rozdíl mezi "oficiálním" a skutečným myšlením...už zase...bohužel..Rusko žádné ohrožení není...
6 hlasů
Deadman´s Hand
23.09.2014 09:26
Deadman
Všichni si myslí totéž co Genscher? Nebo totéž, co jim předkládají média?
"Maria Putinová, dcera ruského prezidenta, opustila i se svým nizozemským partnerem dům na předměstí Haagu,..."
2 hlasy
Alois Okratek
23.09.2014 13:47
Sokrates
Protože reagovala na zuřivou a nenávistnou kampaň holadského tisku. Ale, milý Deadmene, šídlo pravdy už se klube z pytle ven! Přečti si : http://www.zvedavec.org/komentare/2014/09/6151-jedine-dve-jistoty-ohledne-tragedie-boeingu-mh17.htm
Ne Rusové, ale sami Amerikáni jsou svými vlastními investigativními prostředky postupně doháněni k přiznání pravdy.
3 hlasy
Pavel Šimurda
23.09.2014 10:06
Schico
..tak jednak proto , že je Putinová a jednat proto, že se jim může na nájem 75 tisíc euro vysrat...
4 hlasy
Pavel Šimurda
23.09.2014 09:00
Schico
..jsem nadšený, spokojený a šťastný...
1 hlas
Pavel Šimurda
23.09.2014 09:01
Schico
..jsme dva, kdo chápou Putina, já a Genscher...
5 hlasů
Milan Dvorský
23.09.2014 13:22
Dvorsky
Nejen vy dva, je jich spousta.
1 hlas
Pavel Kolář
23.09.2014 08:24
Karl
Tak z toho dostanou npnp, Henex a jejich ideologičtí soudruzi další psotník.
8 hlasů
Martin Macháček
23.09.2014 08:45
MauMau
A také Lustig, sandokan a o k. To jsou soudruzi emigranti a pobírají za ty lži prý 450 až 2000 Euro.
6 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 08:19
logar
Chápu, že někdo vleze do politické strany z přesvědčení, chápu, že to někdo udělá z karierových důvodů. Vlézt ale do NSDAP na jaře 1945 může jenom opravdový blbec jako Heinz Dietrich Genscher.
Jak píše Macháček níže: "Normálně uvažující lidé jsou i v némecku" :))
5 hlasů
Vlastislav Potter
23.09.2014 11:56
nedytcek
Není podobnost čistě "náhodná" se vstupováním a vzápětí vystupováním na podzim v roce 1989 z KSČ? Kde je těm lidem asi konec.:-)
2 hlasy
Vlastislav Potter
23.09.2014 11:58
nedytcek
Jen dodatek,není ten Genscher skrytý komunista?:-)
0 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 12:48
logar
David Lejdar
23.09.2014 08:12
DaLe
Mezitím za minulé 3 noci někdo v Berlínu přepadával hotely, 2 z toho několik minut chůze od kde pracuji. Si říkám, že to musí být hrozný blb/ci když se vystavuje myslím několika letům vězení za nějaké co při minimální mzdě vydělal za míň než měsíc, jakože přepadnutí banky sice také ne chytré ale nějaké to zisk a risk se dá poněkud chápat. Zároveň mě však napadlo, že také nejsem vyloženě chytrý, že se vystavuji smrtelnému nebezpečí za několik EUR mzdy.
Tak či tak, stranou té věci jakože pro některé válčení atd. sranda anebo to berou jakože nějaká údajná informační válka v které jsou důstojníky či podobně, ze strany EU se myslím argumentuje, že anexí Krymu došlo k porušení dohody o uznání územní celistvosti. A další věc je celé to ohledně co se děje jíž nějaký pátek v Turecku, tj. že tam jsou jednotky NATO při hranicích. Pochopitelně, ani jedno z toho samo o sobě neospravedlňuje přecházení smluvních závazků (z dalších smluv), ale ať jíž Putin, nějaký "jeho" generál nebo kdovíkdo používá ruského vojenského materiálu k invazi, tak to je poněkud něco co se nedá jentak přecházet, jakože když se té záležitosti věnuje teprve když ta Varšava je po atomovém útoku v popelu, že to není vyloženě v zájmu obyvatel kteří tam byli.
0 hlasů
David Lejdar
23.09.2014 08:14
DaLe
*..jednotky NATO při hranicích aby předcházeli přelití ozbrojeného konfliktu/ů.
0 hlasů
Martin Macháček
23.09.2014 08:01
MauMau
Normálně uvažující lidé jsou i v némecku. To bude Lustigh zuiřit.
7 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 08:14
logar
Německý "normál" je normální tak pro vás!
1 hlas
Jiří Susa
23.09.2014 07:57
logar
Ta fotka nacisty s kágébákem držícími společně kleště na stříhání ostnatých drátů mne opravdu dojala. Vřelý "konec" studené války! :)))))
6 hlasů
zdeněk adámek
23.09.2014 08:22
62orlovak
Tento příspěvek byl v rozporu s pravidly diskuze a byl administrátorem odstraněn.
Martin Macháček
23.09.2014 08:47
MauMau
tyden tyden
23.09.2014 07:52
tyden001
To je ale skoda, protoze Velky mirotvorce prave ohlasil naliti jednoho BILIONU (10^12) dolaru do jaderneho arzenalu.
Neni to tak davno, kdy blabolil o svetu bez jadernych zbrani a mistni pravdolaskari mu k tomu nadsene hykali.
Ted musi jet s prosikem do Ciny, aby mu na to pujcili.
Kdyz Rusko oznamilo prechod na modernejsi zbrane, tak se tu mistni bolsevicka prasata jako soudruh dvorak a dement z povolani npnp temer udavili svym nenavistnym vrestenim.
Cekam, ze ted tu budou vrestet uplne stejne a jeste doporuci export na Ukrajinu ke vsym hnedym bratrim :-)))))))
http://www.nytimes.com/2014/09/22/us/us-ramping-up-major-renewal-in-nuclear-arms.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&version=LedeSum&module=first-column-region®ion=top-news&WT.nav=top-news&_r=3&assetType=nyt_now
12 hlasů
David Lejdar
23.09.2014 08:27
DaLe
Ano, ideologicky se bere, že spíše pacifista. Ale prezidentský úřad USA nemá co vím takové pravomoce aby mohl zrušit veškeré atomové zbraně sám od sebe. Tak či tak, ta dohoda mluví o tom, že povoleno nějakých 3000 aktivních nukleárních hlavic na každé straně (což se bere jako docela pokrok oproti nějakému co před tím myslím kolem deseti tisíc a před tím více) a neomezuje hlavice jakoby neaktivní. Ale nevím čeho konkrétně se ta modernizace týká, jestli jako poněkud technických detailů nebo zda jako přímo aby každý shořel v ještě větších bolestech zřejmě protože si to nějaké dva autoritářské režimy (vzešlé ze značně starších dob) mezi sebou rozdávají používající všech ostatních jako své otroky a kdo nechce tak toho podřezou či podobně.
2 hlasy
Jan Vacek
23.09.2014 07:50
Vacek
Rozhodná slova a lekce hlupákům od velkého konceptora politiky uvolňování mezinárodního napětí a že "Bez Ruska není v Evropě stability, a už vůbec ne proti Rusku." Politiku je nepochybně potřeba dělat emancipovaně na základě hlubokého pochopení mechanizmu vývoje, vzájemného respektu a respektu k oprávněným zájmům.
13 hlasů
David Lejdar
23.09.2014 08:31
DaLe
"oprávněný zájem"
Co to je? Například při záležitosti Rusko, že přinejmenším jako nebezpečí, tak je oprávněným zájmem evropské strany obsadit jižní ruské pobřeží aby se Rusku zamezil jižní přístup k moři? Nebo to přinejmenším tam všude v moři zaminovat?
1 hlas
David Lejdar
23.09.2014 08:50
DaLe
"Cože?"
Jakože jedna věc je bombardovat přístavy které by mohli být používané k hromadnému nalodění a mít pobřežní opevnění, něco trochu jiného celá ta věc ohledně ponorek s nukleárními misilkami. A proti-ponorkové lodě se pochopitelně hodí když se dá mít většinově na severu než aby se hlídalo celé Černé moře.
0 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 07:30
logar
Kdo jiný by měl Putina chápat než Němci? Lebensraum!
5 hlasů
Vargulič Jan
23.09.2014 07:10
vargulic
Že by byli dříve chytřejší politici?
15 hlasů
Tuzemsky um
23.09.2014 09:30
Udo
Před komunistama a nacistama?
0 hlasů
Jiří Susa
23.09.2014 09:43
logar
pn23 pn23
23.09.2014 06:55
pn23pn23
V tomhle veku se muzou stat vselijake veci. Treba 70-leteho Machacka prebaluje jeho 90-leta matka a pak ho vzdy vypusti jako tygra na tyden.cz:-)
2 hlasy
Alois Ratzinger
23.09.2014 09:07
Ratzinger
No vidíš, a ty jsi zcela jistě mladší a už ti pořádně je.be v kotrbě.
5 hlasů
zdeněk adámek
23.09.2014 08:09
62orlovak
čau buzno,copak,Kadlec už tě nechal?prý jste spolu strávili bouřlivý víkend....
3 hlasy
Pavel Sekora
23.09.2014 08:34
pavelsekora
Oni se s Kadlecem vodí za ruku a nosí přitom rukavice, aby se prý nepřivedli do jiného stavu. A navíc ho ta jeho stará (Kadlec) hrozně mlátí.
1 hlas
Pavel Sekora
23.09.2014 08:34
pavelsekora
Oni se s Kadlecem vodí za ruku a nosí přitom rukavice, aby se prý nepřivedli do jiného stavu. A navíc ho ta jeho stará (Kadlec) hrozně mlátí.
0 hlasů
Deadman´s Hand
23.09.2014 06:54
Deadman
Účelem sankcí je především rozbití vztahů mezi Evropou a Ruskem, tedy všeho, na čem Genscher během své kariéry pracoval. Genscher chápe, že Putin potřebuje podporu evropské veřejnosti. Tu bychom mu měli dát, kdykoliv se naskytne příležitost. Zaslouží si ji, protože bojuje i za nás, ačkoliv si spousta lidí myslí opak.
25 hlasů
David Lejdar
23.09.2014 07:53
DaLe
Takže nějaký ruský agent (který složil slib ČR) v pozici hejtmana a nějaké referendum stačí aby jste jako jentak dali jeden nebo více krajů Rusku? Poněkud o tom pochybuji.
A co ta Sametová revoluce? Ta byla naprosto v pohodě protože Havel anebo protože se údajně nevytáhlo tolik nožů?
2 hlasy
pn23 pn23
23.09.2014 07:11
pn23pn23
Genscher byl agent KGB?
2 hlasy
Stanislav Polaček
23.09.2014 07:08
Stanislavpolacek
Lépe to snad ani napsat nešlo,
17 hlasů
Josef Dobeš
23.09.2014 07:18
Nitran
No, i náš místopředseda Hospodářské komory prohlásil, že si klade otázku, zda "si USA přejí silnou Evropu"... takže, náměty k přemýšlení jsou na stole, a když je dáme tak trochu do kontexu toho, kdo stál za Majdanem, jak se vyjádřila v té době jakási diplomatka USA o EU, má to i logiku..
16 hlasů
Stanislav Polaček
23.09.2014 07:08
Stanislavpolacek
Lépe to snad ani napsat nešlo,
2 hlasy
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Deadman´s Hand (25 hlasů) 23.09.2014 06:54
Účelem sankcí je především rozbití vztahů mezi Evropou a Ruskem, tedy...
Stanislav Polaček (17 hlasů) 23.09.2014 07:08
Lépe to snad ani napsat nešlo,
Josef Dobeš (16 hlasů) 23.09.2014 07:18
No, i náš místopředseda Hospodářské komory prohlásil, že si klade...
Vargulič Jan (15 hlasů) 23.09.2014 07:10
Že by byli dříve chytřejší politici?
Jan Vacek (13 hlasů) 23.09.2014 07:50
Rozhodná slova a lekce hlupákům od velkého konceptora politiky...