Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Pokoření Porošenka
Analýza NATO: Kyjev válku se separatisty už prohrál
03.09.2014 06:15
V uplynulých dnech a týdnech přichází z ukrajinské východní fronty do Kyjeva jedna hrozivá zpráva za druhou. Separatisté dobyli v pondělí letiště v Luhansku, tvrdé boje se svádějí o letiště v Doněcku, očekává se útok na Mariupol a v obklíčení se ocitly tisíce příslušníků ukrajinské armády a dalších bojových jednotek.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Petr Kadlec
04.09.2014 11:20
Petrkadlec
Koukám,že Blbva,Vaňek,přizdisráč Sekora a spol,trollů mají druhé vánoce :o)...Vánoce,vánoce přicházejí,zpívejte Magoři...uvidíme co bude dál.Co když to na té Ukrajině,chvála bohu skončí,o čem budete Trollovat?Asi o stachanovských pracovních metodách a úspěších sovětského lidu Vemena jedny rudý ...:o) tož Šťastné a Veselé,jdu přebalit Macháčka a bábu Hubáčkovou...
0 hlasů
Katany Korado
03.09.2014 21:49
PAZID
Doufejme, že ukrajinští občané vezmou během voleb do parlamentu rozum do hrsti a uvědomí si, kdo je na JV Ukrajiny doma a že JE LEPŠÍ MÍT DOBRÉHO SOUSEDA, NEŽ ZNEPŘÁTELENÉHO SPOLUBYDLÍCÍHO !!!
1 hlas
Petr Kadlec
04.09.2014 12:30
Petrkadlec
Nebo magora s idiotským nickem K.K.
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 15:00
DaLe
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian%E2%80%93Soviet_War
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 15:05
DaLe
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ri%C5%BEsk%C3%BD_m%C3%ADr
http://cs.wikipedia.org/wiki/Hladomor_na_Ukrajin%C4%9B
0 hlasů
wenzel Trousil
03.09.2014 21:28
Lenin
Neni se co divit.. Hladomor byl nasledkem panovani Cara..Vzdyt cesti modrasci se jeste ctvrt stoleti po "Viteznem listopadu" vymlouvaji a svadeji svuj boUdel a neschopnost na komunisty!
0 hlasů
Čechům Dávám po Loket
03.09.2014 17:35
DeepThroat
Chlapce, hladomor zpusobili zidovsti komisari odebirajici etnickym Rusum jejich posledni osivo. A anexace etnickych ukrajinskych teritorii byla taky provedena na rozkaz zidovskych bolseviku. Kaganovic by mohl povidat na dlouhe hodiny...
P.S.: Tyto informace mam na 100% overene a proverene.
1 hlas
Petr Kadlec
04.09.2014 12:31
Petrkadlec
Jo,jo židi jsou i za tvým zdegenerováním...
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 21:39
DaLe
I pokud byl Stalin a spol. Žid v nějakém pojetí tak si nemyslím, že to má valnou roli s čímkoliv. A to, že se mnozí kláněli k tomu aby byl značně sekulární stát, to bylo i mezi "křesťany" (byť se o křesťanech obvykle nemluví jako o národu). O Hitlerovi se také nemluví jako, že byl křesťanský anebo židovský cokoliv.
Pokud mluvíme o tom, že hladomor byl způsobený v první řadě jako naprosto hrozným molochem kde levá ruka neví co dělá pravá ruka a ani se na ruce nevidí a podobně, tak nevím o tom, že by Starý Zákon ani Nový zákon mluvil o vynucené kolektivizaci. A Korán co vím mluví jen o válečné kořisti, i s tím že je poněkud jedna z morálek příběhu, že se jednalo o "wrongdoers" kdože byli těmi nepřátely.
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 15:11
DaLe
http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_annexation_of_ethnic_Ukrainian_territories_%281939%29
Takže pokud vycházíme z toho, že jednak je historie Bolševiků-Sovietů považovaná za naprostou "slavnou" se vším všudy, ale hlavně, že "vedoucí" stále mají stejný přístup a logiku ve věcech geopolitických a podobně, tak asi můžeme vycházet z toho, že počet obětí bude mnohem vyšší, a to vlastně všehovšudy kvůli čemu?
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 14:59
DaLe
Co jsem tak slyšel, tak za Sovietů to nebylo vyloženě rovné příležitosti pro kohokoliv ohledně čehokoliv. Asi ani neexistovalo něco jako že se mluvilo ukrajinsky v těch "společných" ozvbrojených silách?
0 hlasů
Jan Skalský
03.09.2014 14:35
janskalsky
Situace ale nikdy nebyla pro "separatisty" tak hrozivá, jak ji popisovaly naše noviny. Ze zpráv povstalců to vypadalo jinak. Jenže tomu nikdo nevěřil. Šlo například o to, že když do nějakého města pronikla ukrajinská armáda, okamžitě se prohlašovalo za dobyté, přitom je třeba za několik hodin vypráskali, Takže nešlo o tak prudký obrat, jen nakonec museli přiznat barvu, až se octly tisíce koprů (rusky ukry) v obklíčení.......
2 hlasy
Patrik O Clock
03.09.2014 13:52
patrikoclock
Ještě něco osobního: Pane Podaný, díky. Je povzbuzující, že mimo kohorty tupých a prodejných presstitutek taky existují profesionální a střízliví novináři.
9 hlasů
Darja Hubáčková
03.09.2014 15:29
DarjaH
Také se podepisuji pod to poděkování.
4 hlasy
Alois Okratek
03.09.2014 22:45
Sokrates
Nevím za co mu děkujete! Pan PP používá stále staré novinářské klišé, že na Ukrajině bojují příslušníci pravidelné ruské armády. To se psalo (beztrestně) ještě včera, dnes to vyvrátila osoba nejpovolanější, kterou nelze podezřívat ze sympatií k Rusku. Mluvčí State Departementu, čili ministra zahraničí USA, dnes prohlásila: že State Departement nemá žádné hodnověrné informace o přítomnosti ruské armády na teritoriu Ukrajiny. Pan PP ovšem jede pořád ve starých kolejích. Takže za co mu děkujete?!
0 hlasů
Petr Podaný
04.09.2014 10:56
podany
Mícháte hrušky s jabkama. Mezi ruskou armádou a ruskými vojáky je dost zásadní rozdíl.
0 hlasů
Petr Podaný
03.09.2014 14:38
podany
venda wind
03.09.2014 12:20
wind
BANDEROVCI OPĚT VRAŽDILI V LUHANSKU.
Autobus s uprchlíky, v němž byli 38 letí rodiče, jejich dvě dcery (6 a 2 roky) a dalších 8 žen, podpálili a nechali uhořet příslušníci kyjevské NacGardy. Nikdo z uprchlíků nesměl z autobusu vystoupit, všichni zaživa shořeli. Video z tragédie je v odkazu.
http://rusvesna.su/news/1409731997
2 hlasy
David Lejdar
03.09.2014 15:18
DaLe
To je jako předhazování seperatistům, že a) narušili oblast ukrajinské exekutivy, a b) že tomu nezabránili?
Stranou toho, kdože koho atd., což není zřejmé z videa ukazující část shořelého vozu.
0 hlasů
Darja Hubáčková
03.09.2014 12:19
DarjaH
Pane Šimurdo, kde jste se svým rčením...."jsem spokojený a šťastný". :-)
0 hlasů
Pavel Šimurda
03.09.2014 12:25
Schico
..musím to tu někde volně prohodit, abych zase nas..ral ty emigranty a spol...
2 hlasy
Josef Lustig
03.09.2014 14:09
Andersen
Tve prispevky u mne vyvolavaji jen pocit politovani tve rozpoluplne osobnosti. Ty jsi svym zpusobem kandidat do blazince. Museli by ale ti opatrit jeste jednoho blazna, abys se tam necitil ztraceny.
0 hlasů
wenzel Trousil
03.09.2014 14:41
Lenin
Tak ho chytni za ruku a prihlas se v Bakulove ustavu! Uz tam davno patris! Nemas momentalne vychazku? Lustigu, Lustigu, bist du ein Arschloch...
2 hlasy
Karel Nový
03.09.2014 11:38
Q0007
Vážená redakce Týdne, nevím jestli náhodou uvedenou mapkou nepropagujete neonacismus. Mapka totiž obsahuje runu Wolfsangel, oblíbený symbol neonacistů a jeden ze symbolů užívaných batalionem Azov. tinyurl.com/kfkxbx8
5 hlasů
Petr Podaný
03.09.2014 12:21
podany
Děkujeme za upozornění. Nicméně, dovolím si připomenout, že v nedávné minulosti média ve světě publikovala mnoho různých obrázků Putina á la Hitler a podobně. A ochráncům před nacistickými symboly to, zdá se, nijak nevadilo. Takže proč ne historickou runu, jíž navíc, jak správně píšete, používají u praporu Azov (další jinde) a jež zavlála na několika dobytých místech na východní Ukrajiny.
4 hlasy
David Lejdar
03.09.2014 15:26
DaLe
http://en.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalion
Pokud by používali jiný symbol tak by jste o ních psal jako o domobráncích (všimněte si, že sídlo mají tam ve východní Ukrajině) bojující proti zahraniční agresi?
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 15:32
DaLe
To, že mezi nacismem a nacionalismem je docela obrovský rozdíl/y, to určitě nepopírám, ale já v médiích mnoho nečetl co se týče jako rozebírání anebo vysvětlování takových reálií.
Tak či tak, jistě to nedělá dojem, že by osoby opírající se o takové symboly (a možná ideologii a další) byli něco jako v rovině dospělých profesionálů.
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 15:43
DaLe
Osobně to ohledně znaků vojenských "jednotek" beru docela jak u erbů a podobně, jakože je jednotný systém znaků, tj. že každý prapor má znak z kterého je zřejmé za "koho" vlaje, respektive pod kým-čím že to bojuje.
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 15:57
DaLe
*jak u erbů... tedy jak kde a kdy. Nestudoval jsem vojenství, že bych znal řádné pojmy. Prostě když je někde několik praporů tak aby bylo jasné kdo ke komu. Například pokud bitevní pole a tam prapor s nacistickým hákovým křížem, tak například Obama by na to asi také střílel.
0 hlasů
Henex -
03.09.2014 12:47
Henex
A proč je tou runou označena celá západní ukrajina? Aha, já zapoměl, proto asi ti alianční špióni...
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 15:39
DaLe
Něco na způsob jako když se najde poslanec Sněmovny ČR, že někde používá symbol na který nahlíženo divně ale vlastně ne zakázaný symbol jako takový, a Ruská státní TV o tom udělá reportáž z které je tak nějak závěr, že ČR nacistická, tak už by se to do ČR hrnlo v zájmu boje o svobodu či co.
Tak či tak, když se může dělat karikatura na cokoliv, tak se může. Jakože když někdo nemá problém s karikaturou Mohammeda, tak proč by měl s karikaturou Putina, ne?
0 hlasů
Darja Hubáčková
03.09.2014 11:29
DarjaH
Velká gratulace, hoši:-) A jak to včera řekl přesně jeden separatista, už měli za těch 20 let plné zuby ukrajinských oligarchů, kdy jejich osobní rozpočty díky jejich zlodějinám byly větší než rozpočet státní, a kdy ještě pučem se vystřídali zlodějští oligarchové za oligarchy-vrahy. A místo, aby Kyjev vypráskal oligarchy taky, protože dovedli jejich zemi za těch 20 let k bankrotu, tak oni jdou za ně ještě umírat, nejsou oni náhodou padlí na hlavu:-)?
8 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 16:59
DaLe
A v Rusku to je vše úplně jinak říkají?
0 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 17:00
DaLe
Nebo prostě předešlého prezidenta Ukrajiny podporovali, a jeho přístup status quo jím tenkrát vyhovoval?
0 hlasů
Petr Homolac
03.09.2014 16:43
Petys
Janukovyč byl jeden z největších oligarchů a zlodějů a Kyjev ho vypráskal. Kupodivu, zastání má v Rusku, tam se krade řádově víc než na Ukrajině. Z ropy to jde přece jen líp.
0 hlasů
Karel Votruba
03.09.2014 17:12
permonik
No vidíš, jednoho demokraticky zvoleného oligarchu vypráskali a druhého prakticky stejného oligarchu, navíc agenta CIA podporovaného a dosazeného USA podporují. Tak teď nevím, jak si pomohli.
1 hlas
Karel Votruba
03.09.2014 11:06
permonik
Pane Podaný, proč na jedné straně neustále uvádíte: Povstalci a Rusové, ale vzhledem k druhé straně pouze ukrajinská armáda, ale už tam chybí to "A" Black Watter, tlupy oligarchů a ukrajinské bandy nacionalistů?
6 hlasů
David Lejdar
03.09.2014 17:04
DaLe
Pokud si ČR najme žoldáky protože by nestačila AČR na něco v ČR, tak se obvykle předpokládá, že jsou pod velením ČR, co vím.
0 hlasů
Petr Homolac
03.09.2014 16:45
Petys
Vy tady už cenzurujete cenzora? Ještě nejsme v Rusku, pane.
Pane Podaný, nechovejte se prosím jako poddaný.
0 hlasů
Petr Podaný
03.09.2014 12:23
podany
Občas to zmíníme. Ale kdybychom to používali konsekventně, vypadalo by to dost účelově a mnozí by nám to jistě omlátili o hlavu.
1 hlas
Milan Dvorský
03.09.2014 13:20
Dvorsky
Prý UA a spol. zmíníte občas, hm zajímavé vysvětlení, hlavńě, že - povstalci a Rusové - zmiňujete neustále.
1 hlas
David Lejdar
03.09.2014 17:07
DaLe
Pokud porovnáváte (oficiální) ruskou a ukrajinskou vojenskou hierachickou strukturu, tak takzvaní povstalci by se tam nikde nevyskytovali.
0 hlasů
Podkomoří Jošt
03.09.2014 10:50
trubadur
To neděláš dobře, Jaromíre, s těmi sirkami...
0 hlasů
Henex
03.09.2014 10:44
Henex
No vida... Ještě kousek a pozemní cesta na Krym bude zajištěna, ani ten most se stavět nemusí. Válka asi vyjde levněji...
3 hlasy
Vlastík Smutný
03.09.2014 10:55
SMUTNA
Kyselé hrozny Henexi. Smiř se s realitou Je to pro tebe sice kruté, ale to je jediné co s tím můžeš dělat. Párkrát si tu se soukmenovci zapláčeš a pak to přejde.
12 hlasů
Henex -
03.09.2014 12:52
Henex
Moje kyselé hrozny to nejsou. Opět jsem měl pravdu, vůbec nejde o obyvatele východní Ukrajiny, ale o přístup na Krym. Jen klidně fandi Putinovi, víš kolik lidí po celém světě obdivovalo Hitlera? Nějak se ta blbější část lidstva musí projevit...
1 hlas
Karel Votruba
03.09.2014 17:17
permonik
Proto jsi s projevením tolik spěchal?
0 hlasů
Milan Dvorský
03.09.2014 13:22
Dvorsky
Jj a ti náckové v Kyjevě toho Hitlera obdivují dodnes.
3 hlasy
pn23 pn23
03.09.2014 10:34
pn23pn23
Ukrajina požádala Spojené státy a Severoatlantickou alianci, aby nad oblasti, kde probíhá "protiteroristická operace", vyslaly letouny, píše polská agentura PAP s odvoláním na diplomatické zdroje.
"Kyjev by byl rád, aby se NATO a Spojené státy zapojily do konfliktu s Ruskem, jak to dělají v Kurdistánu," vysvětlil nejmenovaný polský diplomat s odkazem na Irák, kde Američané zasahují proti radikálům z Islámského státu.
0 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 10:35
jaan
prober se............ Dohodl jsem se s Putinem na trvalém příměří, oznámil Porošenko
„Dosáhli jsme vzájemného porozumění ohledně kroků, které zajistí nastolení míru,“ oznámila Porošenkova kancelář po telefonickém rozhovoru mezi ukrajinským a ruským prezidentem. Kreml informace o trvalém příměří zatím nekomentoval, pouze uvedl, že oba politici se do značné míry shodli. „Stanoviska prezidentů obou zemí se do značné míry shodují ohledně možností řešení krizové situace,“ řekl mluvčí ruského prezidenta Dmitrij Peskov
5 hlasů
pn23 pn23
03.09.2014 10:36
pn23pn23
Ruska vojska prece na Ukrajine nejsou. Nebo to je Liliputinova a tvoje schiza?-)
1 hlas
Jan Bulva
03.09.2014 10:44
jaan
vnímej čtené, o ruských vojácích se tam nic nepíše, jde o kroky pro zajištění nastolení míru, což mimo jiné znamená odchod nácků zpět do Kyjeva
7 hlasů
jarda novák
03.09.2014 10:40
otikomh
příměří ted chce Porošenko, protože dostává na frak a hrozí, že ho vyženou i z Kyjeva. Moskva ani Novorusko zatím příměří nepotvrdilo.
V každém případě se něco děje, protože i CNN začalo vysílat reportáže ze zničeného Doněcku.
5 hlasů
Darja Hubáčková
03.09.2014 12:13
DarjaH
A dokonce mediální žumpa ČT ukázala ukrajinského vojáka jak si stěžuje na ukrajinskou vládu, že je zatáhla do bratrovražedné občanské války. Ono jim to už začíná docházet, že umírají za oligarchy-zloděje a vrahy.
5 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 10:42
gogan
No ale proč ho domluouvá s Putinem?
Rusko přece na Ukrajině neválčí.
0 hlasů
Karel Votruba
03.09.2014 11:10
permonik
Jestlipak Porošenkovi dovolili Babrák s Bombama a EU ukončit jeho masakrování vlastních obyvatel?
3 hlasy
Jan Bulva
03.09.2014 10:45
jaan
tak se zeptej Porošenka
4 hlasy
Jan Bulva
03.09.2014 10:30
jaan
Dohodl jsem se s Putinem na trvalém příměří, oznámil Porošenko
„Dosáhli jsme vzájemného porozumění ohledně kroků, které zajistí nastolení míru,“ oznámila Porošenkova kancelář po telefonickém rozhovoru mezi ukrajinským a ruským prezidentem. Kreml informace o trvalém příměří zatím nekomentoval, pouze uvedl, že oba politici se do značné míry shodli. „Stanoviska prezidentů obou zemí se do značné míry shodují ohledně možností řešení krizové situace,“ řekl mluvčí ruského prezidenta Dmitrij Peskov
1 hlas
pn23 pn23
03.09.2014 10:36
pn23pn23
Ruska vojska prece na Ukrajine nejsou. Nebo to je Liliputinova a tvoje schiza?-)
1 hlas
Karel Votruba
03.09.2014 17:24
permonik
Ty idiote, ruská prezidentská kancelář prohlásila, že se pouze shodli na podmínkách, ale že Putin žádnou dohodu uzavírat s Porošenkem nemůže, protože Rusko není účastníkem konfliktu. Jsi tak blbý a nechápavý, nebo neumíš číst? To dokazuje tvoje IQ i tvých kamarádů Hemenexe, Dvořáka, Lustiga ...
0 hlasů
Bernagozzi Amedeo
03.09.2014 10:27
DONAMED
Zdá se, že je dobojováno a zároveň rozhodnuto. Nějak mi to připomíná americký ústup z pozic ve Vietnamu v roce 1973. Pro lid Ukrajiny a světový mír je to jenom dobře.
9 hlasů
pn23 pn23
03.09.2014 10:21
pn23pn23
Americky prezident dorazil do Estonska. Priblizil se moment, kdy je potreba zacit stavet americke vojenske zakladny ve vych.Evrope. Jejich projektantem je kuni ksicht.
0 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 10:25
jaan
Soudruzi z USA budou mít brzy zcela jiné starosti
6 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 10:19
jaan
Ukrajinský prezident Petro Porošenko a jeho ruský protějšek Vladimir Putin po telefonu shodli na trvalém příměří v oblasti Donbass na východě Ukrajiny.
"V telefonickém rozhovoru s prezidentem Ruska jsme se dohodli na trvalém příměří v Donbassu. Sláva Ukrajině!" napsal na svém twitterovém účtu ukrajinský prezident Petro Porošenko.
1 hlas
jarda novák
03.09.2014 10:18
otikomh
Jen Psaki/USA nepotvrdila, že v Novorusku bojuje Rsuká armáda http://czech.ruvr.ru/news/2014_09_03/USA-nepotvrdily-nasazeni-ruskych-vojaku-na-Ukrajine-5013/
2 hlasy
Jan Novák
03.09.2014 10:12
JanNovak
Bojovníci skupiny Islámský stát zveřejnili na Internetu video, v kterém hrozí rozpoutáním války na Kavkaze, zejména v Čečensku.
Na video stojí ozbrojenci vedle staré sovětské stíhačky uchvácené na jednom z vojenských letišť v syrské provincii Raqqa. Jeden z teroristů se obrací na ruského prezidenta Vladimira Putina a prohlašuje, že hodlá „osvobodit“ Čečensko a Kavkaz a založit tam islámský chalifát
1 hlas
Petr Vaněk
03.09.2014 10:09
PetrVanek
Opět se ukázalo, že motivace je nejlepší zbraň.
7 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 10:08
jaan
Tohle taky soudruhům z EU neprošlo........ Šéf FIFA Joseph Blatter prohlásil, že pořadatelství světového mistrovství v roce 2018 Rusku zůstane.
6 hlasů
Henex
03.09.2014 10:01
Henex
"alianční špióni hlásí"...
Jedna krátká věta stačí, aby člověk věděl, kdo článek psal. Ani se nemusím dívat dolů...
2 hlasy
Petr Podaný
03.09.2014 12:27
podany
Bože můj, vy snad něco máte proti hodnocení situace na bojišti v podání důstojníků NATO? Navíc je v článku dvakrát zmíněn jako pramen informací Der Spiegel, asi 80 procent údajů je z něj. Přiznám se, že vysocí důstojníci z NATO mě o podobných věcech osobně neinformují. Dost často se mi zdá, že jste nějaký špatný z toho, že na Týdnu se dočtete některé informace, které se v českých médiích neobjeví. Ale to je naše práce, alespoň myslíme.
4 hlasy
Henex -
03.09.2014 13:03
Henex
Proti obsahu článku téměř nic nemám, díky za něj, i když Der Spiegel není zrovna důvěryhodný zdroj informací. Pouze ta použitá terminologie mne zarazila.
V roce 1966 nám na škole uspořádali besedu s nějakým estébákem z rozvědky. Jakýsi drzý student se zeptal, jaký je rozdíl mezi americkým špiónem a sovětským rozvědčíkem. Ten člověk se jenom usmál a řekl: "Fandíte Spartě, nebo Slávii?". Komu fandíte vy...? :-)))
1 hlas
Henex -
03.09.2014 13:09
Henex
A jaký je rozdíl mezi novinářem a pisálkem...? :-)))
0 hlasů
Petr Podaný
03.09.2014 13:31
podany
Dnes asi žádný. Novinářem může být každý, kdo umí počítat do deseti a psát. A že jste jen pisálek, se dozvídáte od těch, kterým se vaše psaní nelíbí, snad obden. Jo, a abych nezapomněl. Ještě některé z nás platí královsky Kreml. Je jen na draka, že rubl prý nějak stále klesá. Asi s nimi budu tedy v zimě topit.
2 hlasy
Karel Votruba
03.09.2014 17:30
permonik
Pane Podaný, potvrdilo se pořekadlo, že nejhorší je srážka s volem a ještě k tomu s Henexem. A to se vám právě stalo. S volem se nedá diskutovat.
1 hlas
Henex
03.09.2014 16:22
Henex
S rublem si těžko zatopíte, je přece ZLATÝ! Ale můžete si ho schovat na dobu, až nás Rusové zase obsadí, pokud ovšem to vřelé přátelské objetí přežijete...
1 hlas
Vlastík Smutný
03.09.2014 10:18
SMUTNA
Tenhle článek PP nepsal, nýbrž ho pouze převzal z jiných zdrojů. Oni si o tom že pučisti dostali za vyučenou totiž vykládají už i vrabci na střeše. Jen pár zarytých a fanatických pitomců si to nedokáž a nechce připustit.
12 hlasů
Henex
03.09.2014 10:33
Henex
Samozřejmě, že ho psal, pokud by ho převzal, tak by byl uveden zdroj, nebo -redakce-. Všechny články jsou většinou kompiláty rozdrobených informací z nejrůznějších zdrojů, doplněné vlastními "myšlenkami", nebo snad máte představu, že -PP- běhá někde po bojištích s tužkou za uchem a sbírá osobní zážitky...?
2 hlasy
Petr Podaný
03.09.2014 13:35
podany
Tak ještě poznámku. Po bojištích na řadě míst světa jsem běhal dlouhé roky. Válečné zpravodajství je ale dost drahý špás (většinu cest do válek jsem si platil sám), i když spíte někde ve stodole a celé dni nepozřete ani sousta. Takže jsem to v uplynulých letech dosti omezil. V případě Ukrajiny ale, pokud to děláte většinou z Prahy, dost znamená, jak jste pracovitý, kolik toho přečtete, jaké využíváte zdroje, s kým mluvíte. Na výsledku to pak bývá obvykle vidět.
3 hlasy
Johan Rey
03.09.2014 11:57
Johan
Takové a podobné zprávy již včera večer hlásilo a komentovalo (s jistou škodolibostí) i radio Tirol3), kde pan Podaný zcela jistě nepracuje.Ale s podobnými "kompiláty" přece pracují naši novináři již minimálně rok, a když to byly zprávy o tom, jak dostávají na zadek Novorusové, tak jsi zde neprotestoval, a ty novináře neobviňoval z podjatosti.A, že kolikrát to byly zcela průhledné smyšlenky a lži.Ano je to o tom, že Novorusové bojují za svoje rodiny, majetky a životy, proto samozvané vládě, která je chtěla pomalu, ale jistě zlikvidovat.
4 hlasy
Vlastík Smutný
03.09.2014 10:48
SMUTNA
Napsal to německý magazín Der Spiegel. Petr Podaný pouze cituje.
7 hlasů
Pavel Sekora
03.09.2014 10:03
pavelsekora
Jen se vztekej fašisto, povstalci jdou najisto.
9 hlasů
Henex
03.09.2014 10:22
Henex
Proč bych se vztekal? Rusové a Ukrajinci jsou v podstatě jedna banda, stejné nátury, stejné myšlení. Tak ať se perou, když je to baví. Daleko horší je rozesranej svět a konec spolupráce Západu a Ruska. To vám ovšem nedochází...
3 hlasy
Pavel Sekora
03.09.2014 10:37
pavelsekora
Kecáš a lžeš. My rozumní na rozdíl od vás válečných štváčů věděli, že konfrontace a eskalace včetně sankcí nikam nepovede. Ještě před pár dny jsi tu ječel jak je nutné přitvrdit a teď jsi najednou otočil a lituješ, že svět je rozesranej a že skončila spolupráce Západu a Ruska. Jenže ona neskončila, pouze si pánové v Bruselu, Washingtonu a Moskvě udělali jasno kam až kdo může jí. A to je dobře. Ono kdyby ti někdo před barákem dělal bordel tak by se ti to taky nelíbilo.
11 hlasů
Henex
03.09.2014 10:52
Henex
No... Pokoušet se ti to vysvětlit nebudu, marná snaha, ty máš jasno...
0 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 10:27
jaan
no a to je dílo soudruhů z USA a lokajové z EU jim servilně sekundují, fuj
6 hlasů
Henex
03.09.2014 10:36
Henex
Podobný příspěvek jsem čekal, akorát jsen nevěděl, který vůl ho napíše...
2 hlasy
Pavel Sekora
03.09.2014 10:39
pavelsekora
Vůl jsi ty. Problém je v tom, že ty to nevíš, respektive si to ve své primitivitě nejsi schopen uvědomit.
6 hlasů
Josef Lustig
03.09.2014 10:01
Andersen
Doufam ze se ruske tanky probojuji az k Plzni, pak jeste kousek a karlovarsti Rusove jsou take osvobozeni :)))))
0 hlasů
Karel Votruba
03.09.2014 11:16
permonik
Jaroslav Santner
03.09.2014 10:47
Santner
Jo, jo. Pomalu balte kufry. Malý černý mužíček přiletěl svým spojencům do pobaltských republik s politováním oznámit, že základny nebudou, ale že má v Bílé chajdě za velkou louží ještě pár kavalců volných.
2 hlasy
jiří pražák
03.09.2014 10:11
jirikp
To už by vás Rusové vlastně před Zyklonem B zachránili podruhé...
2 hlasy
Pavel Šimurda
03.09.2014 10:07
Schico
..počkej, starej, rozsáhlé štáby ukrajinské armády ještě zorganizují vojenský převrat...to je jeich jediná šance na zachovatí vydatných koryt...v NATO jim pšenka nepokvete...toho se oni bojí...
3 hlasy
Josef Lustig
03.09.2014 10:12
Andersen
Povede se jim stejne jako bolsevikum z Cech, kteri jsou za prachy nahle demokrati. Pakaz jedna cesko-bolsevicka :))))
1 hlas
Pavel Sekora
03.09.2014 10:05
pavelsekora
Lustigu ty jsi fakt hlava otevřená. Kamenem.
5 hlasů
Jan Karel
03.09.2014 10:01
Jan7
Po vzoru EU a Kyjeva by měl Londýn zasáhnout proti Skotsku.
9 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 10:00
jaan
Kyjevští náckovou jsou v koncích a chytá je fantas........... Ukrajina požádala Spojené státy a Severoatlantickou alianci, aby nad oblasti, kde probíhá "protiteroristická operace" vyslaly letouny, píše polská agentura PAP s odvoláním na diplomatické zdroje. "Kyjev by byl rád, aby se NATO a Spojené státy zapojily do konfliktu s Ruskem, jak to dělají v Kurdistánu," vysvětlil nejmenovaný polský diplomat s odkazem na Irák, kde Američané zasahují proti radikálům z Islámského státu.
3 hlasy
Martin Kocias
03.09.2014 09:57
Jarabak
Bodej´t by neprohrávali. Oni totiž nebojují se separatisty, ale s ruskou armádou. Nebo leda že by ti separatisté uměli kouzlit a tahali by bojovníky a hlavně hromady těžké techniky a munice z klobouku.
2 hlasy
pn23 pn23
03.09.2014 10:00
pn23pn23
Je prece znamo, ze dlouha leta Putin na Ukrajine podporoval ty, kteri predevsim mysleli na vlastni kapsu - Janukovyc. Jeho prijel dokonce podporit behem volebni kampane. Zaroven na Ukrajine pusobilo velke mnozstvi ruskych agentu. Ve statni sprave, armade, policii. Armadu a policii bylo nutne udrzovat v nefunkcnim vztahu, obyvatelstvo demoralizovat, aby jim mohli ukazat, ze Rusko je raj. Coz v porovnani s devastovanou Ukrajinou do jiste miry je. Soudruzi pouze nepocitali, ze by se Ukrajina mohla priklonit k evropske civilizaci. Proto muselo nastoupit silove reseni.
0 hlasů
pn23 pn23
03.09.2014 09:54
pn23pn23
Americky prezident dorazil do Estonska. Priblizil se moment, kdy je potreba zacit stavet americke vojenske zakladny ve vych.Evrope. Jejich projektantem je kuni ksicht.
1 hlas
Jan Bulva
03.09.2014 10:02
jaan
tak co , kde je to vítězství náckú z Kyjeva a vyhnání východních obyvatel Ukrajiny do Ruska
5 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 09:46
jaan
V řadách osvoboditelů, bojujících na východě Ukrajiny proti náckovským praporům, údajně padli dva Češi. Uvádějí, že Ivo Stejskal a Vojtěch Hlinka zahynuli u vesnice Mijusinck.
2 hlasy
Martin Kocias
03.09.2014 09:58
Jarabak
máš špatné informace. oni bojovali za tu náckovskou stranu, osvoboditelé jsou ti druzí :-)
1 hlas
pn23 pn23
03.09.2014 09:55
pn23pn23
Bojovali za krasnou myslenku ... Dva cvoci.
0 hlasů
Victor z Ovieda
03.09.2014 09:35
Victor
Okamžitě vyvolat mírová jednání,přislíbit východní Ukrajině zvláštní status,což byla podmínka separatistů a je klid,Ukrajina zůstane celá.Obávám se ale,že Amíci by jednání zhatili a stejně,Porošenko je Amíky řízen.A že Amíkům najednou nevadí,že ukrajinská armáda cíleně ostřeluje a bombarduje civilní obyvatelstvo,aniž by v těch místech byli ozbrojení separatisté?Ještě s drzostí sobě vlastní prohlásí,že si z civilů dělají separatisté živé štíty.Copak na to ten zámořský mírotvůrce?EU nemá žádného vůdce.EU by si měla vládnou sama,ne aby ji někdo ovládal ze zámoří.EU nesmí dovolit Amíkům rozpoutat válku na svém území o což Amíkům evidentně jde.Tet tam ještě zvolili toho militantního Poláka Tuska,jemuž koukají z americké řitě jen boty.Čekají nás s takovými vůdci napínavé zážitky.
9 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 09:34
jaan
Rusové uspořádají na Altaji manévry jaderných jednotek Ozbrojené síly Ruska obsluhující jaderné zbraně se v září chystají na velké cvičení. Podle ruského ministerstva obrany se do manévrů zapojí více než čtyři tisíce vojáků
0 hlasů
Victor z Ovieda
03.09.2014 09:40
Victor
Co tím básník chtěl říct?Amíci mají svá velká cvičení každou chvíli a nezachytil jsem,že by básník nějak kvičel.Ovšem,možná jsem básníka nepochopil.
1 hlas
Jan Bulva
03.09.2014 09:47
jaan
nepochopil, nejásám ani nekritizuji , jen sděluji
0 hlasů
Jan Vacek
03.09.2014 09:32
Vacek
Tak by se mohlo začít konečně konstruktivně vyjednávat.
4 hlasy
Victor z Ovieda
03.09.2014 09:41
Victor
To musí nejdříve Porošenkovi dovolit Amíci a ti to nepřipustí.Scénář je již napsán.
1 hlas
Jan Bulva
03.09.2014 09:26
jaan
No a blíží se doba, kdy se do válčení zapojí mocný generál ZIMA, frantíci a dojči s uhry, rumuny , itali a španěly kdyby se probudili by mohli ukrajinským naci gardám sdělit radostné zážitky
3 hlasy
Patrik O Clock
03.09.2014 09:23
patrikoclock
Ano, přátelé, pod vedením našich moudrých (a jen trošku, ale opravdu jen trošku zdegenerovaných) vůdců jediného demokratického a svobodného Západu jsme dosáhli dalších významných vítězství v boji za ještě úspornější žárovky, které jsou jen osumkrát dražší než ty neúsporné, vysavače, které konečně už nevysávají, úsporu vody ve splachovačích na hajzlu, bezpečnějších bazénů na vlastní zahradě, europiva, které od stadia nápoje do stadia moči má pořád stejnou chuť, citlivé pochopení pro jemnocit našich muslimských spoluobčanů, které by mohly urážet vánoční stromky na našich náměstích, vrcholné kulturní akce jako festival Eurovize nebo Prag Pride, které konečně dokázaly, že homosexuální menšina je skutečný převoj lidstva a další drtivá vítězství. Drobné problémy, jako třeba výprask v Afgánistánu, Íráku, Lybyi, Sýrii, Egyptě, na Ukrajině, od Islámského chálifátu nebo od Eboly nás nemohou zastavit v cestě k vítězství nad Putinem, jak zajisté moudře vytýčí pan prezident Obama ve svém historickém (jak říkají na ČT24) projevu v Estonsku.
12 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 09:28
gogan
Neboj, Rusko projelo jednu studenou válku, projede i tu další.
2 hlasy
jarda novák
03.09.2014 10:13
otikomh
studenou válku prohráli komunisti, socialisti., Rusové vyhráli, konečně se bolševika zbavili a navíc - poslali ho zpátky tam, odkud k nim byl dovezen - do západní Evropy. Dnes socialismus bankrotuje EU, tak jak kdysi zbankrotoval RVHP
4 hlasy
Petr Dvořák
03.09.2014 10:35
gogan
Jasně, proto jsou dvě třetiny dumy bývalí komouši a kgbáci a třetina nacionalisti. Proto taky za ruskum dodnes stojí komouši z celého světa.
Jinak s tím neosocikem v EU souhlas, to hospodaření je katastrofa, ale pořád lepší než v Rusku, nemít rusové nerosty jsou v řiti.
0 hlasů
Johan Rey
03.09.2014 12:06
Johan
No vidíš Péťo, a teď budeme v řiti my v EU, protože Rusové ty suroviny přestanou dodávat a my si můžeme jít tak akorát píglovat konzoly.
2 hlasy
Patrik O Clock
03.09.2014 09:35
patrikoclock
Já se nebojím, studená válka je prkotina. Mnohem důležitější pro budoucnost EU je, jestli ta vousatá zpěvačka má už vaginu, nebo ještě ptáka.
2 hlasy
Petr Dvořák
03.09.2014 10:03
gogan
:)) fousatá zpěvačka je trivialita, berte to jako cirkus v televizi. Homouši to taky na víc než povolí matka příroda nedotáhnou i kdyby se ukřepčili. Horší pro EU jsou zamrzlí bolševici jako Baroso a vůbec ta banda byrokratů za poslední desetiletí.
0 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 09:33
jaan
Petr Dvořák
03.09.2014 09:36
gogan
A jaká tedy? Myslíte, že je Putin ještě větší pako než se na první pohled jeví?
0 hlasů
pn23 pn23
03.09.2014 09:57
pn23pn23
Za Putinem stoji jeste vetsi hovada. Neco jako ABR 001.
0 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 09:48
jaan
Petr Dvořák
03.09.2014 10:05
gogan
Odpovídat na otázku otázkou je neslušné.
0 hlasů
český občan
03.09.2014 09:21
ceskyobcan
kdyby šlo jen o kus území, dalo by se to překousnout, ale pro budoucí život Ukrajiny je zásadní koncentrace průmyslu na území, které právě ovládají povstalci, jak životaschopný bude zbytek Ukrajiny bez těchto území?
7 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 09:16
jaan
Boje na východě Ukrajiny podle OSN přiměly už více než milion lidí k tomu, aby opustili své domovy. Údaj zahrnuje i 814 000 Ukrajinců, kteří odešli do Ruska......... je třeba jiný důkaz o tom na , kterou stranu se většinově přiklánějí obyvatelé východní Ukrajiny
11 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 09:07
gogan
Zajímavé, ještě včera se konstatování o pomoci sepošům od ruské armády místní rusofilové zuřivě bránili. Dnes už to nekomentují. Pěkná přehlídka ulhaných xindlů.
1 hlas
Big Destructor
03.09.2014 09:10
Destructor
Podívej se o dva příspěvky níže a pak mudruj.
2 hlasy
Petr Dvořák
03.09.2014 09:15
gogan
To jsem viděl. Ruský tanky.
Mudruj:
http://noname.czechian.net/
0 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 09:33
Destructor
A co se týče toho tanku na té fotce, to dělal někdo ve photoshopu ne ? Odfláklé bílé pruhy, navíc na stanách chybí.
1 hlas
Petr Dvořák
03.09.2014 09:42
gogan
:)) jasně, nehodí se označíš za fejk.
A proč by asi někdo "převlíkal" ruský tank do jak ty říkáš ukrajinských bílých pruhů, když je slušně dohledatelné, že T-72B3 ukrajina ve výzbroji nemá?
1 hlas
Big Destructor
03.09.2014 09:27
Destructor
Jen namátkou, ten BTR je normálně Ukáček.
http://en.wikipedia.org/wiki/BTR-80#mediaviewer/Fi - le:BTR-80A_%283%29.jpg
1 hlas
Petr Dvořák
03.09.2014 09:31
gogan
Jen namátkou BTR-82A Ukrajinská armáda ve výzbroji nemá. Modernizovaný typ s 30mm kanónem.
0 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 10:26
gogan
BTR80 - jiná věž, jiný palpost, jiný předek, jiný lauf
http://en.wikipedia.org/wiki/BTR-80#mediaviewer/Fi - le:Ukrainian_BTR-80_in_Tendra,_2010.jpg
BTR82A
http://www.armyrecognition.com/russia_russian_army_wheeled_armoured_vehicle_uk/btr-82a_armoured_infantry_fighting_vehicle_technical_data_sheet_specifications_description_pictures.html
0 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 10:04
Destructor
Vidím tedy že jsi opravdu odborník, tak dej mi prosím pro srovnání forky BTR s 15 mm kulometem a BTR s 30 mm kanonem. Děkuji
0 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 09:44
gogan
@Big Destructor 03.09.2014 09:39
Pokud nerozeznáš kanon od kulometu o čem se tu vlastně chceš bavit?? :)))
0 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 09:39
Destructor
páni, vy z toho rozmazaného videa poznáte že to má 30 mm kanon jo a ne jen 15 mm kulomet :)))
Klobouk dolu tedy a velká omluva.
1 hlas
Apa Genius
03.09.2014 09:25
Apagenius
Jste dost velký ubožák, když fakt nahlas tvrdíte, že Rusové do konfliktu zasahují svými tanky. Svědčí to o pomatenosti, hlouposti, nevzdělanosti a s vysokou pravděpodobností i sexuální frustraci ... Ale na druhou stranu je to milé zpestření nudného rána, takový "Blbec k snídani"
5 hlasů
Martin Macháček
03.09.2014 09:41
MauMau
Pěkný - blbec k snídani.
1 hlas
Petr Dvořák
03.09.2014 09:32
gogan
Fotky jsi viděl tupče?
0 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 10:07
gogan
@Big Destructor 03.09.2014 09:52
:)) jasně, nehodí se označíš za fejk.
A proč by asi někdo "převlíkal" ruský tank do jak ty říkáš ukrajinských bílých pruhů, když je slušně dohledatelné, že T-72B3 ukrajina ve výzbroji nemá?
0 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 09:52
Destructor
Jedna fotka, na které jsou vidět odflákle namalované rozlišovací pruhy, to si s tím fake nikdo nedal moc práce .. asi došla barva ne ?
1 hlas
Marcela Novotná
03.09.2014 09:03
2m7
Jedna hrozivá zpráva za druhou, zprávy o mrtvých civilistech na východě Ukrajina, a to i o mrtvých dětech a ženách, ty hrozivé zřejmě pro novináře nebyly. Motivace, jistě, že ten, kdo je napaden, jemuž ten druhý střílí i raketami na domovy, jímž jsou města ostřelována děly , a to nikoli ve válce, ale vlastní armádou jen proto, že chtěli být samostatní, ten má motivaci jistě daleko silnější. Kdyby v době rozpadu našeho státu československá armáda vtrhla s děly na Sovensko a zabíjela Slováky, také by Slováci měli větší motivaci, to je snad logické. A považovat za zbabělost to, že někdo z té ukrajinské armády nechtěl zabíjet občany své země jen kvůli mocenským zájmům někoho jiného - je to opravdu zbabělost?
12 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 08:59
Destructor
Jde hlavně o to, že většinou jednotky pravidelné armády UA prostě bojovat nechtějí. Tady tak nějak "předali" šest nepoškozených tanků povstalcům.
http://youtu.be/PhoK1MAGgaA
6 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 09:09
gogan
Neoznčená technika, z čeho dedukujete svůj závěr.
0 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 09:11
Destructor
Dva bílé pruhy ... ? Stále nic ?
1 hlas
Petr Dvořák
03.09.2014 09:12
gogan
Používají i rusové ...
0 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 09:15
Destructor
a američani a i adidas z tržnice :), člověče ty jsi komik.
5 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 09:21
gogan
A ty zřejmě hlupák, T-72B3 který ukrajina nemá
http://www.liveleak.com/view?i=191_1409599577&comments=0
a hleďme, bílé pruhy.
0 hlasů
Big Destructor
03.09.2014 09:08
Destructor
A samozřejmě je potřeba taky sehnat nějakou munici, tak že i muničák :)
http://youtu.be/jYiQbzD4hZ4
2 hlasy
Marcela Novotná
03.09.2014 09:03
2m7
Budiž jim to připsáno k dobru.
3 hlasy
Jaroslav Staněk
03.09.2014 08:58
Pteranodon
Aby mohli USáci a USA prospívat, musí ostatní svět trpět, strádat a počítat oběti. Stačí se podívat, co ta jejich zkurvená opice vyvolala na Ukrajině.
6 hlasů
Karel Votruba
03.09.2014 11:32
permonik
Jenomže co nyní? Investovaných 5 mld $ je nenávratně v p____i a americká vojenská základna taktéž, no a co bude s břidličným plynem je otázkou.
1 hlas
Karel Důvěřivý
03.09.2014 08:56
Ant
Vaše jméno Vám napoví o oč tu běží.
0 hlasů
Marcela Novotná
03.09.2014 09:04
2m7
I vaše napovídá :-)
0 hlasů
Karel Důvěřivý
03.09.2014 08:57
Ant
Odpověď Janu Stihomamovi.
0 hlasů
Karel Důvěřivý
03.09.2014 08:54
Ant
Je to další v řadě "úspěchů" USA - rozvrácená země, spousta obětí a obrovské materiální škody.
Hlavně, aby se nezapomnělo vyšetřit střílení na Majdanu, Oděsu, sestřelení letadla . . . . . . . .
11 hlasů
Marcela Novotná
03.09.2014 09:05
2m7
I kdyby se vyšetřilo, jste sice důvěřivý, ale opravdu věříte, že bychom se dozvěděli teď pravdu?
2 hlasy
Jan Stihomam
03.09.2014 08:52
janstihomam
Jsem fascinován jak lidi dokážou tleskat tomu, jak ruská armáda (tvářící se jako povstalci) zabírá území suveréního státu. Putin by na Vás byl hrdý...
4 hlasy
jarda novák
03.09.2014 08:58
otikomh
že ti "zabíraní" utíkají před "vlastní ukrajinskou armádou" do Ruska. Z milionu utečenců z Novoruska dle OSN je 800 tisic v Rusku a 200 tis. uteklo na Ukrajinu. Na Donbasu bojují místní lidé především sami za sebe.
Zato ty podporuješ válečné zločince a vrahy, to může jen hodně špatný člověk
14 hlasů
Petr Dvořák
03.09.2014 09:11
gogan
Nevšiml jsem si, že by podporoval Putina a rusáky.
1 hlas
Pavel Šimurda
03.09.2014 08:49
Schico
Buď armáda ..nebo Porošeno a NATO...:))))
0 hlasů
Dr Fotze
03.09.2014 08:47
drfotze
porky šenko patří před mezinárodní soudní tribunál
8 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 08:47
jaan
Nejmenovaný seniorní generál NATO zcela jasně říká , že zkrátka Kyjev dostal od opolčenců napráskáno a že zásah ruské armády vůbec nebyl nutný
6 hlasů
Karel Důvěřivý
03.09.2014 08:46
Ant
Přeji to oběma stranám. Kyjevským porážku za jejich věrolomnost, lhaní, vraždění a rozbíjení a obráncům vítězství za odvahu, hrdinství a jejich přesvědčení.
Dobro vítězí nad ZLEM a tak to má být i když nás
USA a lídři EU přesvědčují, že nelegitimní lumpové ve vedení státu, nacionalisté, Banderovci a fašisté jsou ti "správní", které máme obdivovat.
11 hlasů
Pavel Šimurda
03.09.2014 08:41
Schico
..armáda má jedinou možnost...udělat v Kyjevě vojenský převrat...nebo Porošenko převrátí ji...
0 hlasů
venda wind
03.09.2014 08:32
wind
Neprohral jen Kyjev.
Prohrali vsichni ti placeni ubozaci, co sem chodi do diskusi lhat a plyvat zluc.
Majdan s podporou fasistu v USA a jejich loutek v EU prohral uz kdyz zacal.
Cely projekt je postaveny na lzi, podvodu, nasili a zlodejine.
LEZ, LEZ a zase jenom LEZ. To je to , cim se snazi USA-EU fasouni zustat u moci.
12 hlasů
Pavel Šimurda
03.09.2014 08:42
Schico
..očkej, ještě bude v Kyjevě vojenský převrat...
0 hlasů
Pavel Šimurda
03.09.2014 08:32
Schico
..ukrajinská armáda je byrokratické panoptikum....obraz takové armády představuje tlustý major, nesoucí domů tašku s ukradeným proviantem...jako za komančů v Česku...tito lidi žádné NATO nepotřebují...to je proti nim...:))
2 hlasy
Martin Macháček
03.09.2014 08:28
MauMau
Modrá žumpa np se tady neukázal, aby prohlásil, že to jsou všechno lži a že UA už se blíží k Uralu.
5 hlasů
Jan Bulva
03.09.2014 08:20
jaan
Naci gardy jsou zdecimovány a skuteční profesionální vojáci odmítli masakrovat obyvatele východní Ukrajiny a obyvatelé východní Ukrajiny bojují o holé životy své a jejich rodin, takže jmají motivaci bojovat kdežto na druhé straně jsou buď náckové (těch bylo již dost zlikvidováno) anebo nešťastní odvedenci, takže nyní nastává doba pro Haag kam patří Porošenko a ten dobytek okolo něj
20 hlasů
Dušan Kouřil
03.09.2014 09:10
Drahan
Velmi výstižně řečeno, hlavně aby se Porošenko a jeho hrdlořezy do Haggu dostal. Doporučoval bych vypsat sbírku pro eskortu, která je tam všechny dopraví, protože od EU či USA to očekávat nemůžem - ti jsou schopni je navrhnout na Nobelovu cenu. Budu první, který přispěje. Redaktorům týdne - jen tak dál.
5 hlasů
Masarakš .
03.09.2014 16:46
Masarakš
A znova Haag, ta kreatura stvořená USA a kol. ... Opakuji jsem pro nový Norimberk, nikoliv loutkový Haag, kryjící skutečné viníky zločinů proti lidskosti v Jugoslávii, humanitárně bombardovací útoky atd ... Nikdy neodsouzený Miloševič by mohl vyprávět, kdyby záhadně neskonal v haagské cele...
Nový Norimberk (a debanderizaci !) a provaz pro všechny představitele kyjevské junty (a pro jejich západní kurátory boží mlýny, protože nejsem tak naivní...), kteří začaly masakrovat vlastní obyvatelstvo!
0 hlasů
Marek Kroll
03.09.2014 08:18
Marcus67
Koukám, že armády pod velením amerických poradců dostávají od Rusů na zadek. Po Gruzii přišla na řadu Ukrajina. A to tady měli obrovskou převahu v lidech i technice. Snad to trochu zchladí militantní nálady posílené snadným vítězstvím v Iráku.
12 hlasů
Marek Kroll
03.09.2014 08:18
Marcus67
Koukám, že armády pod velením amerických poradců dostávají od Rusů na zadek. Po Gruzii přišla na řadu Ukrajina. A to tady měli obrovskou převahu v lidech i technice. Snad to trochu zchladí militantní nálady posílené snadným vítězstvím v Iráku.
4 hlasy
Karel Majer
03.09.2014 08:12
bbowling
Velice příjemná zpráva k ranní kávě :-)) A co na to říká Jefim??? :-DDDDD
9 hlasů
Čechům Dávám po Loket
03.09.2014 17:44
DeepThroat
Jefim Fistein se muze vzteky sezrat! Doporucuji mu zacit palcem u nohy. Az se prozere ke kadicimu otvoru, muze tam rovnou strcit hlavu a pokracovat v sebezrani zevnitr.
0 hlasů
Pavel Kolář
03.09.2014 07:59
Karl
Velmi reálné hodnocení sitauce. Doufám, že to bude znamentabrzký koknec šílení války a současně konec vraždění civilistů Kyjevem. Přesto si ještě myslím, že budou chtít separatisté dobýt Mariupol. Kyjev bude při mírových jednáních tahat za kratší konec provazu, ale nic jiného si za svou genocidu ruskojazyčných krajanů nezaslouží. Pak jsnad eště ten soud v Haagu, před kterým by měli stanout Jacňuk, Porošenko a další vazalové USA v čele nelegální vlády na Ukrajině. Opět s potěšením konstatuji, že jsou v Česku média, která se snaží dívat na Ukrajinu objektivně. Ne jako ti svazáčtí propagandisté z ČT nebo Radiožurnálu.
11 hlasů
Masarakš .
03.09.2014 16:42
Masarakš
Opakuji jsem pro nový Norimberk, nikoliv loutkový Haag, kryjící skutečné viníky zločinů proti lidskosti v Jugoslávii, humanitárně bombardovací útoky atd ... Nikdy neodsouzený Miloševič by mohl vyprávět, kdyby záhadně neskonal v haagské cele...
0 hlasů
Lev Tolstoj
03.09.2014 07:33
OJT
Fandím tomu, kdo brání svoje území a je tedy na něm doma.
Kyjevská junta, podporovaná nepochopitelně západem, musí prohrát. Zločinci totiž nikdy nesmí vyhrávat.
A ještě k tomu vměšování. Pravému sektoru dost pomáhají někteří američtí generálové.
Největší tragédií Ukrajiny jsou její oligarchové. Těch je potřeba se v prvé řadě zbavit.
17 hlasů
Věra Havránková
03.09.2014 07:32
sissi
Já blahopřeji časopisu Týden k novému , objektivnímu přístupu k událostem na Ukrajině . Včera jsem si pěkně početla a dnes zase . Jen tak dál a děkuji !
18 hlasů
Jan Karel
03.09.2014 07:20
Jan7
Symbol na mapě Ukrajiny přesně vystihuje její směr.
Vlčí hák, runový symbol, který v minulosti používala například jedna z tankových divizí SS.
11 hlasů
Deadman´s Hand
03.09.2014 07:12
Deadman
Porošenko i ostatní „majdanisté“ mohou velmi snadno dopadnout buď jako Nicolae Ceaușescu - skončit před popravčí četou, nebo jako Michail Saakašviliho, který žije v emigraci u svých sponzorů v USA.
15 hlasů
Masarakš .
03.09.2014 16:39
Masarakš
Míša Kravatožrout je v současnosti krizovým poradcem kyjevské junty a nachází se na území Ukrajiny, země kde zamlada studoval... Vzhledem k současné situaci radí jistě jak umí XD
0 hlasů
Deadman´s Hand
03.09.2014 07:08
Deadman
Strašně to připomíná porážku generála Pauluse u Stalingradu. Alespoň z hlediska strategie a významu pro celou válku. Celkové ztráty ukrajinské armády se zřejmě nikdy nedozvíme. Tehdy moc zajatých Němců nepřežilo, hlavně proto, že byli vyhladovělí a nemocní už v době porážky. Jestli přežijí zajetí příslušníci fašistických praporů typu Dombass, kteří se vzdali po té, co jejich velitel uprchl , to také vůbec není jisté.
15 hlasů
Pavel Johanides
03.09.2014 07:05
gandy
Fašistická teroristická Kyjevská junta vedená vlastizrádcem a agentem CIA Porošenkem podporovaná západními fašisty, kdy evidentně nerespektuje Mezinárodní Chartu OSN, by měla být postavena před Mezinárodní válečný soudní tribunál v Haagu pro zločiny proti lidskosti a genocidu civilních obyvatel včetně vraždění matek, žen a dětí.
Fašisté dostávají na frak a co zaseli to také sklízí a truhly se jimi plní.
20 hlasů
Masarakš .
03.09.2014 16:35
Masarakš
Jsem Norimberk, nikoliv loutkový Haag, kryjící skutečné viníky zločinů proti lidskosti v Jugoslávii... Nikdy neodsouzený Miloševič by mohl vyprávět, kdyby záhadně neskonal v haagské cele...
0 hlasů
Masarakš .
03.09.2014 16:36
Masarakš
Oprava JSEM PRO NOVÝ NORIMBERG
0 hlasů
Joe Mc Carthy
03.09.2014 06:41
joe McCarthy
Defetisti uz to predem zabalili. Takhle se valky nevyhravaji.
3 hlasy
Jan Švarda
03.09.2014 06:37
jansva
Domnívám se,že Kyjevská majdanská junta, která zastupuje západní Ukrajinu, kterou taky nikdo jiný nevolil přecenila své síly a nemá ani podporu ukrajinské armády.Jen fašisti z Pravého sektoru a podobné živly. Pan Jaseňuk a další jsou přesvědčeni, že silou a podporou NATO budou pokračovat v boji proti vlastním občanům. Masakry v Oděse, a na východě jsou v paměti lidí.
17 hlasů
petr petr
03.09.2014 06:29
sa58
Blahopřeji vzbouřencům z východu k drtivému protiútoku a řekl bych že se hošani z Kyjevské naci gardy už připravují na hořký konec a konopnou oprátku !!!
26 hlasů
Marian Gavlák
03.09.2014 16:30
Majkkl
Jste hlupák... víc psát netřeba!
1 hlas
Petr Novák
04.09.2014 14:59
Vedma
Pro mně je záhadou,jak hlupák může poznat hlupáka.
0 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
petr petr (26 hlasů) 03.09.2014 06:29
Blahopřeji vzbouřencům z východu k drtivému protiútoku a řekl bych že...
Pavel Johanides (20 hlasů) 03.09.2014 07:05
Fašistická teroristická Kyjevská junta vedená vlastizrádcem a agentem...
Jan Bulva (20 hlasů) 03.09.2014 08:20
Naci gardy jsou zdecimovány a skuteční profesionální vojáci odmítli...
Věra Havránková (18 hlasů) 03.09.2014 07:32
Já blahopřeji časopisu Týden k novému , objektivnímu přístupu k...
Lev Tolstoj (17 hlasů) 03.09.2014 07:33
Fandím tomu, kdo brání svoje území a je tedy na něm doma. Kyjevská...