Ukrajina do NATO
Lavrov odmítá tvrzení Kyjeva a jeho "protektorů" o ruské invazi

29.08.2014 12:15 Aktualizováno 29.08. 12:30

Šéf ruské diplomacie Sergej Lavrov dnes opět odmítl obvinění Západu a Kyjeva, že na východě Ukrajiny bojují ruští vojáci. Nařčení prý neprovázejí žádné důkazy. Satelitní snímky, které podle NATO potvrzují vpád ruských vojsk, ruský ministr odmítl jako "počítačové hry".

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Jan Dvořák (14 hlasů) 29.08.2014 13:09

    O Nicaragui také USA tvrdili, že tam jsou ohroženi američtí občané a...

  • Jan Karel (14 hlasů) 29.08.2014 12:58

    Před sestřelením letadla povstalci armádu poráželi. Pak Kyjev nechal...

  • venda wind (9 hlasů) 29.08.2014 13:18

    Novinky Zhrnutie Armady Juhovýchod za noc 29.august Pokračuje...

  • venda wind (8 hlasů) 29.08.2014 14:21

    Každý kdo jen trochu přemýšlí nemůže nevidět, že slova o západních...

  • venda wind (8 hlasů) 29.08.2014 14:14

    Pod ruskou nadvládou získala Ukrajina Halič, Volyň, Podkarpatsko,...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Rusko by melo kaslat na Zapad a obsadit V&J.Ukrajiny,aby prinelo v tomuhle uzemi klid

1 hlas

Jsou tři možnosti: Buď tam předtím Rusové nebyli a teď jsou – potom jste nám dříve lhali. Nebo tam ruská armáda byla již od počátku a je tam stále – potom se nic nezměnilo a lžete nám o domnělé ruské invazi nyní. Je ale tu ještě třetí možnost: Ruská armáda na Ukrajině nebyla ani dříve, ani teď – a vy nám lžete kontinuálně. Každý, komu jste ještě svou amatérskou goebelsovštinou nevymlátili mozek z hlavy, má dávno jasno: C je správně.

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1197-ruska-invaze-na-ukrajinu-operace-boeing-c-2-ma-zakryt-blizici-se-porazku-kyjevskych-pucistu-americane-o-ukrajinu-nejde-pomozte-nam-zachranit-dolar.htm

1 hlas

Na té spodní fotografii je proamerický a protiruský fanatik Jaceňuk s českým komisařem Fulle. Ten pomohl sepsat tu asociační smlouvu kterou Janukovič nemohl podepsat, aniž by Ukrajinu těžce poškodil, což byl připravený začátek státního převratu. Po něm byli dosazeni nynější vládci, kteří pak ochotně podepsali. Je smutné, že se k tomu propůjčil český komisař (absolvent sovětské školy, dlouholetý člen KSČ a normalizační kádr předlistopadového MZV). Dobře že už končí, splnil svoji úlohu, aby jakoby svoji minulost odčinil.

3 hlasy

Takze Putin zacina vyhrozovat jadernymi zbranemi? I kdyz jsem si to az doted nemyslel, tak jsem si musel poopravit na nej nazor. Ten psychopat patri na sibenici.

0 hlasů

Co tě na těch rusech tak žere,že se z nich jdeš posrat?
Rusi o nás ani neví že existujeme,mají nás zcela na háku,to jenom českej blbeček připosranej si musí dokazovat,že je něco víc a štěká jak vzteklá čivava na medvěda!

4 hlasy

Jestli máte přihlašovací jméno REINDHARDHA podle Reinharda Heydricha, mělo by znít REINDHARDHE. Pokud jste z rodu Pálů ze Slaného, jehož zástupce svým udáním způsobil zkázu Lidic, tak by to leccos vysvětlovalo.

0 hlasů

Tohle je trollí čivava XD, jen nevím jestli poddruh "užitečný idiot" nebo "placený provokatér"...

0 hlasů

Zajímavé postřehy
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4720-koller-americani-jsou-packalove-ukrajinu-mohli-mit-bez-boje-zenou-evropu-do-valky

2 hlasy

http://nazory.aktualne.cz/komentare/z-rusu-uz-jsou-zase-rusaci-moskva-buduje-velky-putinostan/r~77cbf2fa2f5f11e48a740025900fea04/

1 hlas

České ministerstvo zahraničí považuje pronikání ruských jednotek na Ukrajinu za "zásadní ohrožení míru a stability v celé Evropě".

"Kroky Ruské federace jsou v příkrém rozporu nejen se základními normami mezinárodního práva ale také s nedávnými ujištěními prezidenta Putina na summitu v Minsku o jeho vůli k dosažení mírového řešení krize na východní Ukrajině. Česká republika proto vyzývá Ruskou federaci, aby okamžitě stáhla příslušníky svých ozbrojených sil z ukrajinského území.

Česká republika zároveň opakovaně žádá Ruskou federaci, aby zastavila ostřelování ukrajinského území z území Ruské federace, přerušila zvyšující se dodávky těžké výzbroje a zbraní a umožnila nezávislou kontrolu celé délky ukrajinsko-ruských hranic," stojí v prohlášení na webu Černínského paláce.

1 hlas

Mohlo by naše zaorálovské MZV nabídnout nějaké důkazy o pronikání ruských "jednotek" na Ukrajinu a o ostřelování ukrajinského území z Ruska a dodávek těžké výzbroje a zbraní? Když dochází k těmto závěrům a výzvám, muselo asi nejdřív shromáždit a vyhodnotit četná fakta a důkazy.Obohaťte českou veřejnost těmito fakty a důkazy!

2 hlasy

Celý svět to ví, Lavrov a Putin ještě ne. Oni tak strašilivě a neustále lžou, že těm bludům pak už sami věří. Jsou úplně mimo mísu jako kdysi sovětští představitelé, kteří stále tvrdili, že předbíhají Západ, až se ten hliněný sovětský kolos zhroutil. A stane se to zase.

3 hlasy

Ukrajinská bezpečnostní rada: "Putinova výzva či pokyn teroristům vytvořit koridory pro stažení ukrajinských vojáků svědčí jen o jednom: tyto lidi (povstalce) řídí a kontrolují přímo z Kremlu," - proč ti trotlové nemají radost, že jejich vojáci a národnostní bratři nebudou postříleni (jako oni střílí na civilní obyvatelstvo), ale že se budou moci vrátit domů ke svým rodinám? Všechno hned převrací, každé dobro prohlašují za zlo (humanitární konvoj) a zlo za dobro ("protiteroristická" operace), kvůli politizování by byli raději, kdyby je povstalci pobili, jen aby oni, mocipáni nevypadali jako hovada a jen aby mohli opět obviňovat a volat Západ o pomoc.

Jeden citát z Bible: "20Běda těm, kdo zlu říkají dobro a dobru zlo, kdo pokládají temnotu za světlo a světlo za temnotu, kdo pokládají hořké za sladké a sladké za hořké." Izaiáš5:20

3 hlasy

"Humanitární konvoj" se ukázal jako praktický prostředek jak vytvořit zásoby potravin pro ruské "vojáky na dovolené".
Hajzlovina hodna ruských soudruhů ...

2 hlasy

Takže civilisté z té humanitární pomoci nedostali ani zrnko, ano? Že z toho budou mít užitek i povstalci, bylo jasné předem - a taky proč ne? Ukrajinská armáda + náckovské bataliony snad léky, potraviny a další servis nedostává?

Měli tam snad poslat další rakety a zmasakrovat další muže, ženy a děti jako ukrajinská junta?
https://www.youtube.com/watch?v=P_7IgxN6AbI
https://www.youtube.com/watch?v=F0fHJ-nKHPE

1 hlas

Dost si pleteš zeměpis. Ta humanitárka jela do Luhanska a ti údajní rusští vojáci prý jsou pod Doněckem Je to od sebe dost daleko. Nevadí ti to? Za tohle ti platějí?

2 hlasy

:)) Luhansk - Doněck 150 km, to je "dost daleko" ???

0 hlasů

Na Rusko je potreba uvalit dalsi sankce vcetne zakazu dovozu leku a lekarskeho materialu z EU a USA. Zaroven je potreba vyloucit Rusko z financniho systemu SWIFT a zavezt zakaz udelaovani viz obcanu Ruske federace. Rusko je potreba totalne izolovat, dokud nedojde ke komplexni zmene jejich politiky. Agresorovi se musi ukazat silna ruka.

1 hlas

Kyjev se zoufale snaží udělat z této občanské války konflikt mezi Ukrajinou a Ruskem, i když tomu tak není.Když už to opadlo s tím sestřeleným letadlem, tak teď budou vyrábět důkazy o tom, jak zničili nějaké ruské kolony, které na vlastní oči nikdo neviděl. Žoldnéři jsou asi na obou stranách, kolik tam je asi těch amerických "poradců"? Proamerický a protiruský fanatik Jaceňuk už to ohlašuje jako válku v Evropě, zabavení aktiv Ruska v zahraničí (i když cizí banky mají v Rusku mnohem víc) a vstup do NATO by mohli odsouhlasit jen blázni, aby se dostali do přímého středu s Ruskem vinou zběsilé ukrajinské vlády.Pokud chce Kyjev příměří a jednání, musí jednat s druhou stranou konfliktu o státoprávním uspořádání a jednat s Ruskem o jeho pomoci při obnově země a budoucích ekonomických vztazích.

4 hlasy

http://wolyn1943.eu.interiowo.pl/pikieta04.jpg

2 hlasy

kontrolni otazka:
Kdo stoji za vznikem napr Boko Haram a kdo je podporoval?

a nebo

Kdo stoji za vznikem ISIL a kdo je podporoval?

a nebo

Kdo stoji za vznikem Al Kajdy a kdo je podporoval?

mam pokracovat ?

Tezko hledat teroristickou organizaci na svete bez podpory a rizeni z USA.

Neni ani nutne se ptat, kdo stoji za fasouny a nacky na Ukrajine a vyvrazdovanim civilistu...

4 hlasy

poručík Troník: Kontrolní otázka, soudruzi. Co udělá náš dobře známý samopal vzor 24, když ho ponecháme na větru a dešti? No?
vojín Vločka: Zrezaví, ne vole?
poručík Troník: Zrezaví, správně. A co hlavně? No koroduje, vy tupci!

2 hlasy

Za 9/11 taky může USA? Za všechno co se děje může USA? Pak ovšem hlavně proto, že když měli sami atomovku v roce 1945 nehodili ji na Kreml. Jakých útrap by to bývalo ušetřilo nejen nás, ale půlku světa.

1 hlas

Ki-mun: "Všichni musejí přispět k tomu, aby se tento konflikt vyřešil mírovou cestou a aby územní celistvost a suverenita Ukrajiny zůstaly zachována," - jako kdyby tohle bylo to nejdůlržitější (proč nebylo nejdůležitější zachování celistvosti bývalé Jugoslávie, Československa - proč jsme raději nezačali na Slovensko střílet z raketometů?). Neměly by být spíše zachovány životy lidí? A ponechat jim právo na sebeurčení?

Elitám západu vůbec nejde o ukončení krveprolití, ale o kolonizaci CELÉ Ukrajiny.

3 hlasy

Česko-Slovensko nevyhlásil žádný nějaký například z Berlínu nastolící nějaký despotický režim (kde by všichni mluvili německy).
Jugoslávie byla technicky vzato něco jako EU, nebo možná spíše, jako Sovětský svaz.

2 hlasy

A ohledně rozdělení Česko-Slovenska, to bylo bez násilností a mezi zvolenými reprezentanty, jakože nevím o žádném, že přijeli z Bratislavy do Prahy aby dávali do držky když nesouhlasí s rozdělením fed. státu.

1 hlas

A dokonce pokud mluvíme o Mníchovské dohodě, tak i přesto, že to neříká, že územní celistvost Česko-Slovenska by měl být zachována, tak Hitler potom něco provedl co mu ta Mníchovská dohoda neumožňovala, totíž obsazení, jak se tomu v té době někde říkalo (konkrétně v propagandě nacistů), Zbytku-Česka (Rest-Tschechei).

1 hlas

A to se tak i bralo, jako porušení Mníchovské dohody, což bylo řečeno během několika dnů po 15.březnu 1939. Jakože například Spojené Království, Francie, Polsko, Spojené Státy, a Sovětský Svaz neuznalo anexi. 31.března VB a Francie dali Polsku garanci na pomoc pokud by Polsko bylo nuceno se bránit. Spojené Státy uvalili trestnou daň ve výši 25% na veškerý německý import dne 17. března 1939.

Jedna z věci kolem těch údálostí bylo i něco, že se obecně donedávna asi nějak nevědělo (?) a totíž, že 21. března 1939 došlo k převodu zlata ČSNB uloženého v Londýnu na účet Reichsbanku (prý zhruba 850 miliónů EUR v dnešní hodnotě), a 1. června 1939 ještě jednou (ca. 70 miliónů EUR).

Například na de.wiki se do dá dočíst i více. Například:

-
Der Wehrmacht fiel die Ausrüstung von 40 Divisionen der aufgelösten tschechoslowakischen Armee in die Hände. In seiner Rede vor dem Reichstag vom 28. April 1939 nannte Hitler als Beute unter anderem:

1582 Flugzeuge,
501 Flakgeschütze,
2175 Geschütze,
785 Minenwerfer,
469 Panzer,
43.876 Maschinengewehre,
114.000 Pistolen,
1.090.000 Gewehre.

Drei der zehn deutschen Panzerdivisionen, die den Sichelschnitt gegen Frankreich ausführten, waren mit tschechischen Panzern ausgestattet. Von besonderer Bedeutung war die schwere Artillerie, über die die Wehrmacht kaum verfügte.

Hinzu kam die Erbeutung der tschechoslowakischen Rüstungsindustrie, besonders der Škoda-Werke in Pilsen, deren Produktion nach den Worten von Winston Churchill „von August 1938 bis September 1939 allein fast ebenso groß war wie die der ganzen britischen Rüstungsindustrie“.[11] Zusammenfassend urteilt Hofer:

„Ohne diese Beute wäre also der ‚Blitzkrieg’ und damit der ‚Blitzsieg’ von 1940 nicht möglich gewesen.“[12]

Daneben waren die Tschechoslowakischen Staatsbahnen – auch in Verbindung mit den 1938 eingegliederten Österreichischen Bundesbahnen – eine wertvolle und kriegswichtige Beute.
-

http://de.wikipedia.org/wiki/Zerschlagung_der_Rest-Tschechei

1 hlas

Cim vic ruskych "turistu" bude zabito na Ukrajine, tim vetsi sance bude pro mir. Je to smutne, ale je to tak. "Turisty" je potreba vracet do Ruska v igelitovych spacakach.

3 hlasy

Sibilla: žalm 36 : Je to super,ta válka bude po čertech dlouhá,Ukrajina není Československo 68,Ukrajinská armáda se za pomoci EU a USA zkonsoliduje a vezme si co Ukrajině patří,včetně Krymu!!!
Rudá armáda samozřejmě za separatisty nebojuje,Lavrov i Putin přece nelžou,hloupé jenom je,že v průběhu měsíců se budou stateční Rudoarmějci vracet po tisících z dovolené a ze cvičení jako žrádlo pro psy.!!!Rusko bude krvácet a Putina to smete... vzpomeňte si na mne,vemena jedna rudý... :o)

2 hlasy

Venóšek Větříčku píše kolaborantskou modlitbičku : Chtěl bych v dnešní den poděkovat sovětské armádě, že v roce 1968 zabrzdila to, co se znovu zrodilo po roce 1989, ... :o)

Já opakuji to co mnozí slyšet nechtějí : Je to super,ta válka bude po čertech dlouhá,Ukrajina není Československo 68,Ukrajinská armáda se za pomoci EU a USA zkonsoliduje a vezme si co Ukrajině patří,včetně Krymu!!!
Rudá armáda samozřejmě za separatisty nebojuje,Lavrov i Putin přece nelžou,hloupé jenom je,že v průběhu měsíců se budou stateční Rudoarmějci vracet po tisících z dovolené a ze cvičení jako žrádlo pro psy.!!!Rusko bude krvácet a Putina to smete... vzpomeňte si na mne,vemena jedna rudý... :o)

1 hlas

Reaguji jen proto, že jste mě svojí vizí rozesmál, a to není málo. Výsledkem celé téhle ukrajinské taškařice bude především posílení vlivu USA v Evropě, a to v době, kdy se snaží protlačit transatlantickou smlouvu TAFTA s EU, která je pro evropské země evidentně nevýhodná. Někdo to celkem vtipně přirovnal ze zpětnému chodu historického kyvadla, tedy o kolonizaci Evropy Amerikou za podpory zkorumpovaných domorodých náčelníků (a jejich mediálních poskoků, jako jste třeba vy, pane Kadleci).

2 hlasy

není tady trošku překadlecováno?Smrdí to až přes monitor.

4 hlasy

Jestli máte přihlašovací jméno REINDHARDHA podle Reinharda Heydricha, mělo by znít REINDHARDHE. Pokud jste z rodu Pálů ze Slaného, jehož zástupce svým udáním způsobil zkázu Lidic, tak by to leccos vysvětlovalo.

1 hlas

Ahóój,to budou puchy z úst Venóška Větříčka..,radil bych Respirátor : vemeno jedno rudý... :o)

1 hlas

Herman Lavrov je kral vsech sedmilharu.

2 hlasy

Poplašná zpráva idiota porošenka o vpádu Ruské armády měla naprosto nečakaný a skvělý efekt!Uvěřit tomu mohl jenom naprostej blb, ale ukázalo se,že vojáci ukrajinské armády uvěřili a z předpolí Mariupolu utíkali jen se za nimi prášilo!Domobraně nechali jako dárek veškerou výzbroj.I tak se dají vyhrávat bitvy,bez zbytečných ztrát!
AŤ ŽIJOU POROŠENKOVÉ,čím jich bude víc tím líp!

4 hlasy

Pečlivě to přečti : Je to super,ta válka bude po čertech dlouhá,Ukrajina není Československo 68,Ukrajinská armáda se za pomoci EU a USA zkonsoliduje a vezme si co Ukrajině patří,včetně Krymu!!!
Rudá armáda samozřejmě za separatisty nebojuje,Lavrov i Putin přece nelžou,hloupé jenom je,že v průběhu měsíců se budou stateční Rudoarmějci vracet po tisících z dovolené a ze cvičení jako žrádlo pro psy.!!!Rusko bude krvácet a Putina to smete... vzpomeňte si na mne,vemena jedna rudý... :o)

1 hlas

na bliti, ani sem to nedocet:
.

http://www.teplickykuryr.cz/news.php?item.5425.2

3 hlasy

Smíchy jsem se nemohl udržet :o),
Tady něco podobného : http://www.nejpohadky.cz/online-pohadka/category/kremilek-a-vochomurka/

2 hlasy

no tak tady neni co dodavat....

2 hlasy

Tak nic nedodávej....vemeno jedno rudý... :o)

0 hlasů

Je to super,ta válka bude po čertech dlouhá,Ukrajina není Československo 68,Ukrajinská armáda se za pomoci EU a USA zkonsoliduje a vezme si co Ukrajině patří,včetně Krymu!!!
Rudá armáda samozřejmě za separatisty nebojuje,Lavrov i Putin přece nelžou,hloupé jenom je,že v průběhu měsíců se budou stateční Rudoarmějci vracet po tisících z dovolené a ze cvičení jako žrádlo pro psy.!!!Rusko bude krvácet a Putina to smete... vzpomeňte si na mne,vemena jedna rudý... :o)

2 hlasy

Každý kdo jen trochu přemýšlí nemůže nevidět, že slova o západních hodnotách, svobodě a demokracii jsou veskrze falešná. A že za těmito frázemi se skrývá pokrytectví, brutalita, pohrdání mezinárodním právem a všemi civilizovanými hodnotami ze strany mocných.
Chtěl bych v dnešní den poděkovat sovětské armádě, že v roce 1968 zabrzdila to, co se znovu zrodilo po roce 1989, a umožnila mi prožít klidné bezstarostné dětství bez stresu o zítřek a budoucnost, umožnila mi získat normální vzdělání.
Já jsem se jí za to odvděčil v roce 1989 jako užitečný idiot cinkáním klíči a šířením myšlenek, jak nám budou padat pečení holubi.
Pak prišla doba prvních válek, první válka v zálivu, kdy jsem zíral na cnn a opět jako užitečný idiot fandil pravdě a lásce.
Čas běžel, válek přibývalo, a časem jsem se začal ptát…
Dnes DĚKUJI za ty 2 desítky let klidu a miru.

8 hlasů

Venóšku Větříčků i nyní děláš užitečného IDIOTA,bohužel pro tu špatnou stranu,kolaborantíčku... hezký pobyt v Artěku...

1 hlas

sam ses kolaborant, prase jedno spinavy, fasisticky

2 hlasy

Nebuď hubatej,konfidentíčku...tvoje lži a kvičení mne nechávájí klidným ,vemeno jedno rudý.. :o)

1 hlas

Pod ruskou nadvládou získala Ukrajina Halič, Volyň, Podkarpatsko, Severní Bukovinu, JIžní Besarábii a Krym.

Kdybychom pod nacistickou nadvládou získali půlku Rakouska, část Maďarska, Slezska a Bavorska, asi bychom se na období nacistické okupace dívali jinak. Ale Ukrajinci se Rusům za zdvojnásobení ukrajinského území odměnili nenávistí.

8 hlasů

Je to super,ta válka bude po čertech dlouhá,Ukrajina není Československo 68,Ukrajinská armáda se za pomoci EU a USA zkonsoliduje a vezme si co Ukrajině patří,včetně Krymu!!!
Rudá armáda samozřejmě za separatisty nebojuje,Lavrov i Putin přece nelžou,hloupé jenom je,že v průběhu měsíců se budou stateční Rudoarmějci vracet po tisících z dovolené a ze cvičení jako žrádlo pro psy.!!!Rusko bude krvácet a Putina to smete... vzpomeňte si na mne,vemena jedna rudý... :o)

0 hlasů

naivko

2 hlasy

Vzpomeň si na mne na podzim Venóšku Větříčku..vemeno jedno rudý... : Je to super,ta válka bude po čertech dlouhá,Ukrajina není Československo 68,Ukrajinská armáda se za pomoci EU a USA zkonsoliduje a vezme si co Ukrajině patří,včetně Krymu!!!
Rudá armáda samozřejmě za separatisty nebojuje,Lavrov i Putin přece nelžou,hloupé jenom je,že v průběhu měsíců se budou stateční Rudoarmějci vracet po tisících z dovolené a ze cvičení jako žrádlo pro psy.!!!Rusko bude krvácet a Putina to smete... vzpomeňte si na mne,vemena jedna rudý... :o)

0 hlasů

rudi a hnedi jsou v Bruselu, blbce....

tolik pismenek o hovne....se ti divim...

5 hlasů

Jé!!! a KGBácký kněz Putin je asi Duhový... vemeno jedno rudý...

1 hlas

Asi před 170 lety v americko- mexické válce američtí vojáci generála Zachary Taylora ( pozdější president USA) vystoupili hromadně z armády a jako soukromé osoby úspěšně bojovali po boku Texasanů proti Mexičanům.
Dodnes je imperialistický akt proti Mexiku ( to přišlo o Texas, Kalifornii aj.) v Texasu a USA oslavován jako spravedlivá válka ve jménu té nejsprávnější demokracie a svobody.
Takže nic nového pod sluncem. Třeba se vše v dobré obrátí a za cca 150 let budou Rusové na Ukrajině oslavovat také své tehdejší vitězství v 21.století.

5 hlasů

"Ruská duše je fascinovaná mocí. Je jim bližší to, že jsou mocní, než že nejsou svobodní a dějou se tam zlé věci," prohlásil Svěrák. Rusy považuje za rozpínavé. "Nepřijde jim to hříšné, ale samozřejmé," dodává. A má recht !!!

4 hlasy

Svěrák je havloidni zmrd

7 hlasů

Od takového blba je to vlastně pochvala :)

2 hlasy

Venóšek Větříček je Lavroidní zmrd

1 hlas

Další uskupení molekul, které jasně ukazuje, že existence vlastní vaginy ještě nedělá z ubohého tvora ženu.

0 hlasů

skutecne "hlubokomyslne" :-)

0 hlasů

Novinky Zhrnutie Armady Juhovýchod
za noc 29.august

Pokračuje ničenie obluceneho a ustupujúceho nepriateľa,boje v kotloch v rámci Luganska

Počas noci sa situácia príliš nezmenila. UKRovia pokračovali v ostreľovani severného a severozápadeho okraja Donecku,
a osád Ilovajsk Mospino. Z raketometov BM-21 "Grad"
Banderovci vystrelili na utečenecky konvoj na severnom okraji obce Сердитое.. Sú obete.

Hlavné úsilie nepriateľa sa sústredilo na udržanie svojich pozícii a neúspešné pokusy o uvoľnenie skupin uprostred v Amvrosievskeho kotla.

Podľa informácií získaných od miestnych obyvateľov, ktorí sú v kotli
ukrovia kradnu obyvatelom vsetky civilne vozidla v snahe uniknut z kotla.

Tťažke a krvave boje su z nepriateľskými jednotkami v oblasti Debalcevo, Starobeshevo Larin. Zničili sme štyri tanky, a 8 bojových vozidiel pechoty, obrnených transportérov a štyri až osem áut, jednu hufnicu. Získali sme v boji: ACS, obrnený transportér, dve 152-mm húfnice. Nepriateľské straty predstauju šesťdesiat mŕtvych a ranených.
preklad: www.warinfo.ml
Použili sme Grady na útok proti ustupujúcej kolone smer Amvrosiivka Kuteynikova boli zničené dve bojove vozidla pechoty a päť nákladných automobilov. Su tam obete.

V Lugansku strety pri obci Illyria, Malonikolaevka, červeným lúčom, Rodakovo.

Armada Juhovýchod napadla a obsadila Novosvetlovku. Počas bitky zničili hufnicu . Zajali štyri minomety z muničného skladu a veľké množstvo ručných zbraní.

Delostrelci milície dali ranu nepriateľovi v blízkosti obce Стыл.
Znicenyl tank a tri obrnené transportéry.
Sedem UKR vojakov zabitych. Počas bombardovania nepriateľských pozícií juhovýchodne od Komsomolsk sme zničili jeden BM-21, s minometmi a 10 vojakov.

Podľa spravodajských informácií, celkové straty u Ukrov päť tankov, bojových vozidiel pechoty a dvadsaťosem obrnených vozidiel, sedem zbraní a mínometov, dvadsaťdva motorových vozidiel, dva MRL (BM-21). Zničený muničný sklad. Nepriateľ stratil až deväťdesiatpäť mužov zabitých a ranených

9 hlasů

Tak to se modré křečové žíle np32 líbit nebude.

2 hlasy

Rusáci jsou holota a Adolf Putin je posedlý mocí.
Jestli se evropská unie spolu s USA rychle neprobudí,nedopadne to dobře.
Mám z této situace obavy,Putinovi se musí velice
rychle ukázat,že si opravdu nemůže dělat co chce.
Skoda rány,která padne vedle.

5 hlasů

Jawohl, paňmámo...

7 hlasů

Další uskupení molekul, které jasně ukazuje, že existence vlastní vaginy ještě nedělá z ubohého tvora ženu.

6 hlasů

sam si holota a a zeres hovna, fasisticky hajzle....

3 hlasy

Mám obavy, že jste spadla na hlavičku.

5 hlasů

Ale nespadla,to je vymývání mozků našimi sdělovacími prostředky za které by se nemusel stydět ministr propagandy 3.říše.

5 hlasů

Člověk by si měl přečíst primární zdroje a porovnat protichůdné informace. A nebo dotyčný postrádá schopnost úsudku. Nebo je blbej.

1 hlas

Parchanti ruští, popřou i vlastní mrtvé vojáky. Odporné hovada.

5 hlasů

Určitě máš pravdu modré hovádko.

1 hlas

Před sestřelením letadla povstalci armádu poráželi. Pak Kyjev nechal sestřelit letadlo a ve světě proběhla obrovská mediální nenávistná protiruská kampaň. Když se ukazuje, že to se sestřelením prasklo tak se objeví další kauza a už to mediálně jede dál.

Kdyby si mnohé státy zametly před vlastním prahem a nepoužívaly by dvojí metr byl by na světě výraznější klid.

14 hlasů

Jako třeba Čečensko x Ukrajina? Máte pravdu. Rus by měl mlčet a bet schované v koutě.

4 hlasy

Jste jako kolovrat. Vyjádření k sestřelu letadla bude zveřejněno v září. Sepoši vyhrávají vždy po pomoci z Ruska. Nyní si tam Putin potravu pro vojáky na dovolené dovezl jako "humanitární pomoc".
Velká logistická úspora. Úskočný a zbabělý způsob boje, ale jak vidno Putinovi funguje.

1 hlas

O Krymu taky tvrdili, že tam nejsou ruští vojáci a pak je Putin vyznamenal. Sakra co se musí stát, aby tady lidi pochopili, že lžou...

6 hlasů

Co se musí stát? Musíš mrznout a být hladem abys pochopil.

3 hlasy

O Nicaragui také USA tvrdili, že tam jsou ohroženi američtí občané a americké zájmy. Tak tam jednoduše vtrhli i bez mandátu OSN, zatkli tamního presidenta Ortegu a bylo po ptákách. A najednou si chtějí hrát na svatého?Jsou to největší podvraťáci 21. století. Kam vstoupila americká noha, tam sto let tráva neporoste - viz Lybie, Irák, Afghanistán, Sýrie, Nicaragua, Chile.

14 hlasů

Co to mumláte? Jeďte se podívat do států a do ruska. Pak melte něco o nohách. Nicméně z vašich vět jsem pochopil, že si uvědomujeme, že rusáci lžou. Tak jsme se přece posunuli...!

5 hlasů

My jsme se posonuli k poznání, ty se posouváš do řiti.

2 hlasy

Vrhli do nicaragui a zatkli Ortegu? Jsi zfetovanej nebo blbej?
Nic takového se přece nestalo. USA "jen" podporovala contras a Ortega prohrál dvoje volby po sobě.

2 hlasy

On to poplete s Granadou. Ale pointa je správná. Pravda je, že na Nikaraguu neměli, to je poněkud větší stát, tak tam podporovali rebely contras. A ve volbách kandidátku komunistů Violetu Chamor.

3 hlasy

Že si to popletl mi bylo jasné. Cos e týká granady, tak tam určitě o nic nešlo a je běžné, že stavaři (v tomto případě Kubánští) několik dnů oddolávají útokům americké námořní pěchoty.
A jestlis e nepletu, tak to bylo i za podpory jednotek Barbadosu, Dominiky, Jamajky, Svaté Lucie a Svatého Vincence a Grenadin

Mimochodem šlo o Grenadu. Granada je město ve Španělsku.

2 hlasy

ABR a poslanec? To ten trouba nebude, tak maximálně člen místní organizace v Kotěhulkách...

0 hlasů

Aspon vidite, co je blbecek ABR za vola. Ten ani v parlamentu obcas nevi, pro co hlasuje. Dostane noty a hyka.

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov