Hlavní strana > Zahraničí > Rusko a okolí
Válka o Ukrajinu
Putin: Silou krizi nevyřešíme. Kyjev musí jednat s povstalci
27.08.2014 06:30 Aktualizováno 27.08. 07:50
UVNITŘ ANKETA. Ruský prezident Vladimir Putin po setkání se svým ukrajinským protějškem Petrem Porošenkem v Minsku opět vyzval ke klidu zbraní na východě Ukrajiny. Pro vládu v Kyjevě však podle něj musejí být partnery k jednání proruští povstalci. Porošenko zase prohlásil, že všichni účastníci úterního summitu k ukrajinské krizi v běloruské metropoli souhlasili s jeho mírovým plánem.
Zpět na článek
Vložte nový příspěvek
Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.
Přihlášení | Registrace
Diskuzní příspěvky
Karel Musil
27.08.2014 17:58
KarelMusil
Dobře že se sešli a sdělili stanoviska, jistě to bude pokračovat za pomoci prostředníků.. Porošenkův "mírový plán" vzdejte se nic se vám nestane asi nebude fungovat. Vždyť i Izrael jedná s Hamásem, byť přes prostředníky., takže i s povstalci bude muset jednat a nabídnout jim státoprávní uspořádání. Pak se bude muset dohodnout s Ruskem na obnově země a další hospodářské spolupráci, bez které se neobejde.
Vojenská porážka povstalců se vzdaluje, další lidské oběti a devastace začíná již vadit i EU, vyhovuje to jen USA, Ukrajině určitě ne.
2 hlasy
franta pala
27.08.2014 20:13
reinhardha
Kdyby pitkošenko hned všechno nežaloval nosatým a nebral od nich rozumy,už se s eu a ruskem mohli dávno domluvit!Všichni na té prokleté válce jenom tratíme a lotři za oceánem se chechtají až jim ty dlouhé raťafáky pleskají o uši!
2 hlasy
Petr Vonásek
27.08.2014 13:02
EFALS
Největší prohra těch co připravili a financovali Majdan by byla kdyby se Porošenko s Putinem nakonec dohodl a váleční štváči v čele s gen.tajemníkem NATO Rasmussenem by utřeli nos.
3 hlasy
franta pala
27.08.2014 20:08
reinhardha
Alespoň jeden normální!Přesně tak,a nejvíc by utřeli fifáky ti dlouhonosí!
Rasmusen je komický pajác,kterého už nikdo nebere vážně,rusi ho vůbec ani nekomentují!
P.Vonásku-100bodů.
1 hlas
Petr Kadlec
27.08.2014 14:17
Petrkadlec
Děcko,ty si utři páchnoucí žalud,vemeno jedno rudý...
2 hlasy
Jan Bulva
27.08.2014 11:24
jaan
Svržení prezidenta Janukovyče Ukrajinu nijak nepostrčilo k demokracii. Jedna sada oligarchů jen byla zaměněna za jinou sadu (zloději byli nahrazeni zloději a vrahy) , oligarchové dál Ukrajinu ovládají a náklady za tuto podivnou rošádu na sebe plně vzala EU
6 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 11:30
Petrkadlec
Zato Putinovské Rusko je nejdemokratyčtější stát ve vesmíru,nejsou tam Oligarchové,města neovládají Mafie a je plné šťastných dětí,žen i mužů s nejvyšší životní úrovní na světě...vemeno jedno rudý..
2 hlasy
Jan Bulva
27.08.2014 11:52
jaan
vemeno rudý máš zajimavý dedukce, zkus si to přečíst ještě jednou a zkus to i vnímat, jestli máš vůbec tuhle schopnost
4 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 11:21
pn23pn23
Oligarchove svadi boj mezi sebou na Ukrajine. Az ale dojde k boji mezi ruskymi oligarchy, to bude teprve mazec. Jinak neni nenormalni, ze se Kolomojskij stavi proti Putinovi, kdyz mu "znarodnil" jeho bankovni pobocku v Rusku. To by ho mel Kolomojskij za to milovat?
4 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 11:18
Petrkadlec
Zde je vidět placený ruský Troll Jan Bulva a Jan Vomáčka ,vemena jedna rudý : https://www.youtube.com/watch?v=Hj1KJPQExTw
1 hlas
Petr Homolac
27.08.2014 11:15
Petys
"Silou krizi nevyřešíme" - to se dá považovat za Putinovo otevřené doznání ruské role v Ukrajinském konfliktu.
5 hlasů
Jan Bulva
27.08.2014 11:14
jaan
A proč soudruzi ze západu neprojevují zájem o vyšetření příčin havárie malajsijského Boeingu na Ukrajině. Rozhovory s věží nebyly zveřejněny. Data z černých skříněk také. Vzniká dojem, že se Kyjev a jeho političtí partneři nepokoušejí zjistit, ale utajit viníky tragédie.
7 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 11:25
Petrkadlec
Je skvělé ,že co mi Jan Karel Důvěřivý vyčítá :
Karel Důvěřivý 27.08.2014 10:32
Ant
Pane Kadleci, pokuste se někdy mimo invektiv napsat i svůj názor k článku. Nebo Vy názor nemáte a vzrušuje Vás jen a jedině stupidita, kterou se uspokojujete?
..jinému vemenu rudýmu,velkomyslně odpouští...jedna sovětská komunita Trollů si oči nevyklove
2 hlasy
Petr Homolac
27.08.2014 11:18
Petys
Jste mylně informován. Rozhovory s věží žádné nebyly, protože vše přišlo naprosto nečekaně, což dokládá zničení raketou dle ukrajinské verze, nikoli tedy střelbou kulometů z bitevníku dle ruské verze.
Není to na Vás příliš složité?
4 hlasy
franta pala
27.08.2014 20:21
reinhardha
Je jěště jedna verze-sestřelila ho debilita npnpnp32,takovou má sílu
0 hlasů
Jan Bulva
27.08.2014 11:21
jaan
a ty jsi byl v té věž inebo v tom letadle
1 hlas
pn23 pn23
27.08.2014 11:24
pn23pn23
Takze ty jsi byl na vezi Bulvo? Hlasna vez? Jehovisti?-)
3 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 11:23
Petrkadlec
Je skvělé ,že co mi Jan Karel Důvěřivý vyčítá :
Karel Důvěřivý 27.08.2014 10:32
Ant
Pane Kadleci, pokuste se někdy mimo invektiv napsat i svůj názor k článku. Nebo Vy názor nemáte a vzrušuje Vás jen a jedině stupidita, kterou se uspokojujete?
..jinému vemenu rudýmu Janu Bulvovi velkomyslně odpouští...jedna sovětská komunita Trollů si oči nevyklove
2 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 11:03
pn23pn23
Je potreba postavit ve vych.Evrope zakladny NATO jako hraz proti ruske rozpinavosti. Zaroven je potreba udrzovat stale embargo na sofistikovane technologie, aby rusky muzik mohl nanejvys jezdit na koni se savli v ruce.
6 hlasů
franta pala
27.08.2014 20:18
reinhardha
nebo tebe,milej truhlíku,poslat do ruska ať je rozložíš zevnitř.blbej si na to dost a dost
0 hlasů
Jan Bulva
27.08.2014 11:09
jaan
jsi šašek, svět je úplně o něčem jiném, Rusko je celkem nezajímavý stát (a USA i s EU rovněž), je jen otázkou nedlouhého času, kdy světu bude dominovat Čína a Indie
5 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 11:22
Petrkadlec
Je skvělé ,že co mi Jan Karel Důvěřivý vyčítá :
Karel Důvěřivý 27.08.2014 10:32
Ant
Pane Kadleci, pokuste se někdy mimo invektiv napsat i svůj názor k článku. Nebo Vy názor nemáte a vzrušuje Vás jen a jedině stupidita, kterou se uspokojujete?
..jinému vemenu rudýmu,velkomyslně odpouští...jedna sovětská komunita Trollů si oči nevyklove
0 hlasů
pn23 pn23
27.08.2014 11:18
pn23pn23
Pane Bulvo, az dojde k uvolneni smenneho kursu juanu, dojde k odlivu investic z Ciny. Uz dnes ma Cina problemy s hypotecni bublinou a az ta praskne, tak to bude mazec pro cinskou ekonomiku. Spousta firem presouva sve vyrobni zavody do napr. Vietnamu, kde je dnes levnejsi pracovni sila. Indie? Byl jste tam nekdy? Indie ma diky jazykovym predpokladum dobry zaklad, ale naprosta vetsina Indie je zaostala. I v porovnani s Cinou. Jestlize nekde vidite zemi, ktera ma dvouciferny rust, neznamena to nic jineho, nez ze tam neni v soucasnosti takova vyspela zivotni kultura jako napr. v zap.Evrope, kde uz toto je a proto takovy rust neni mozny.
2 hlasy
Jan Bulva
27.08.2014 11:36
jaan
co je Vietnam (s 90 mil obyvateli) vedle Číny........ no a netvrdím, že to bude zítra nebo pozítří, ale horizont 20 - 30 let,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
0 hlasů
Jan Bulva
27.08.2014 10:55
jaan
NOVÝ SVĚTOVÝ ŘÁD-VÝVOZ DEMOKRACIE, jak funguje svět podle USA a co nás čeká
https://www.youtube.com/watch?v=oHZ7ogxdF2E
2 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 11:16
Petrkadlec
Vemeno jedno rudý :o). Co to má společného s tímto článkem? Zde je obludné video ,jak si představují Nový světový řád placení sovětští Trollové : https://www.youtube.com/watch?v=Hj1KJPQExTw
2 hlasy
Petr Dvořák
27.08.2014 10:58
gogan
Nemáte ještě něco o spolupráci amíků s UFO pod taktovkou iluminátů?
3 hlasy
venda wind
27.08.2014 10:51
wind
súčasná aktualizácia: 27. august 10:59 MSK
preklad legendy:
1. Pri Elenovke diverzná skupina vojenských síl Ukrajiny prepadla povstaleckú kolónu. Povstalci majú najmenej 6 mŕtvych.
2. Vojenské sily Novorossije ustanovili kontrolu nad strategicky významnou kótou Saur Mogila
3. Pri Starobeševe sa vzdalo 125 ukrajinských gardistov.
4. Vojenské sily Novorossije (LNR) bojujú v centre Rodakova a postupne ho oslobodzujú. Ťažké boje sa vedú pri Privetnom.
5. Severne od Debalceva povstalci uskutočnili neočakávaný útok severozápadným smerom, v dôsledku ktorého ich čelné oddiely sa blížia k Severodonecku.
6. Pokračuje útok vojenských síl Novorossije v smere na Volnovachu a Novotroickoje.
7. Pri ťažkých bojoch síl Novorossije s ukrajinskými gardistami v oblasti Krasnoj Talovky majú banderovci ťažké straty, okolo 55 vojakov. Zničených je 6 automobilov.
8. Jednotky ukrajinskej armáda sa opevňujú v Illirii.
9. Pri Nikoľskom prebiehajú ťažké boje.
10. Povstalecké oddiely zničili ukrajinskú základňu v Sedove a boje prebiehajú pri NovoazovskMarkinu. Za ukrajinskú stranu bojujú jednotky trestných práporov Dnepr-1 a Donbass.
11. Oslobodené sú pohraničné oblasti pri Novoazovsku, boje v tom priestore pokračujú.
12. V noci prebiehali boje pri Privetnom , ukrajinské Grady pálili na povstalecké pozície.
13. V oblasti Alexandrovky sa vzdalo 40 ukrajinských vojakov.
14. Podľa informácií povstaleckého velenia do kotla padlo 40 ukrajinských tankov, okolo 100 BMP, BTR, a BMD, 50 raketometov Grad a Uragan.
15. V blízkosti Kutejnikova sa vzdalo 94 demoralizovaných vojakov ukrajinských síl
16. V blízkosti obce Pobeda (južne od Donecku) došlo k bojom medzi ukr. gardistami a Vojenskými silami Novorossije. Gardisti majú 4 mŕtvych a 6 zranených.
17. Bojuje sa východne od Gorlovky pri okraji Uglegorsku. Povstalecké delostrelectvo ostreľovalo ukrajinské batérie.
18. Ukronacistické delostrelectvo ostreľovalo mesto z húfnic a mínometov z pozícií pri obci Maloorlovka. Časť mesta obsadili ukr. gardisti.
19. Boje prebiehajú na západnom a severnom okraji mesta a tiež na východe v blízkych obciach Zemljanki, Jasinovka.
20. Južný kotol 2.0 sa drží ale ukrajinské straty ako aj počet techniky ukoristenej povstalcami bude veľký. Ukrajinské sily dostali ponuku možnosť odísť bezpečne do Ruska ak prenechajú svoju techniku povstalcom.
http://kot-ivanov.livejournal.com/
8 hlasů
Petr Dvořák
27.08.2014 10:54
gogan
Ale běž ... sepoši dle vlastních tvrzení nemají techniku na ostřelování konvoje uprchlíků a za pár dní tohle?
Lžou teď nebo předtím? Nejspíše pořád ...
6 hlasů
Jaroslav Slovan
27.08.2014 11:30
KOUMAK
Ale notak - že mají techniku ještě neznamená že to dělají. Domobranci brání svoje domovy, nemají zájem zničit majetek a stejně tak nemají zájem zabíjet svoje sousedy. Tohle dělají jenom nacistický zvířata.
1 hlas
Anička Nová
27.08.2014 10:46
vevera
Vždyť je jedno, co udělá Rusko. Amíci si už naplánovali, že nás obsadí vojensky.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/346038-nato-kvuli-rusku-vybuduje-zakladny-ve-vychodni-evrope.html
A to, že nás opustila jedna zahraniční vojska vyjde úplně vniveč, protože nás obsadí jiná armáda a ještě horší.
9 hlasů
Už aby tady ty základny byly.
8 hlasů
Jaroslav Slovan
27.08.2014 11:33
KOUMAK
Už se těšíte, že tady bude spousta mladých amerických vojáků? Budou potřebovat nejenom prostitutky, to bude něco pro vás, co? Už vás rozparádil pochod ubohosti teploušů a nemůžete se dočkat?
2 hlasy
Petr Dvořák
27.08.2014 10:49
gogan
Máte zvláštní druh stihomamu. Jak nás může obsadit NATO když NATO jsme i my? Už jsme sami sebe obsadili dámo.
5 hlasů
Jan Karel
27.08.2014 10:47
Jan7
USA potřebují válku.
8 hlasů
Karel Důvěřivý
27.08.2014 11:04
Ant
Tak, tak. Uposlechněte výzvu jeho výsosti Rakouského knížete Schwarzenberga a obětujte život za USA. Za Obamu a jeho rodinu!
6 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 11:07
Petrkadlec
Zarudlá kůže a dusivý kašel,Jan Karel Důvěřivý má stihomam z chemické války.Pacient Jan Karel Důvěřivý z ÚSP Beřkovice,byl internován,proto že trpí stihomamem,jeho pomatenost svědčí o tom,že křičí,že je v Doněcku a že právě vypukla chemická válka mezi žábama a myšema,proto má dusivý kašel(60 cigár denně)a zarudlou pokožku = Vemeno jedno rudý :o)
3 hlasy
Jiří Fejgl
27.08.2014 10:31
Smilodon
Hlavním strůjcem tohoto krveprolití je opičácká gorila z bílého baráku, která chtěla na Krymu vybudovat usáckou válečnou základnu. Tímhle bylo vše odstartováno, resp. Ukrajinci jsou pouze nesvéprávným masem v rukou americké opice.
4 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 11:09
Petrkadlec
To není vůbec špatné, Vemeno jedno rudý :o) i když trochu primitivní :o) ,to ti pochválí akorát Venóšek Větříček.. vemeno jedno rudý...
2 hlasy
venda wind
27.08.2014 11:02
wind
Petr Kadlec
27.08.2014 10:20
Petrkadlec
Zarudlá kůže a dusivý kašel,Bulva má stihomam z chemické války.Pacient Jan Bulva z ÚSP Beřkovice,byl internován,proto že trpí stihomamem,jeho pomatenost svědčí o tom,že křičí,že je v Doněcku a že právě vypukla chemická válka mezi žábama a myšema,proto má dusivý kašel(60 cigár denně)a zarudlou pokožku = Vemeno jedno rudý :o)
4 hlasy
Karel Důvěřivý
27.08.2014 10:32
Ant
Pane Kadleci, pokuste se někdy mimo invektiv napsat i svůj názor k článku. Nebo Vy názor nemáte a vzrušuje Vás jen a jedině stupidita, kterou se uspokojujete?
5 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 11:10
Petrkadlec
Zarudlá kůže a dusivý kašel,Jan Karel Důvěřivý má stihomam z chemické války.Pacient Jan Karel Důvěřivý z ÚSP Beřkovice,byl internován,proto že trpí stihomamem,jeho pomatenost svědčí o tom,že křičí,že je v Doněcku a že právě vypukla chemická válka mezi žábama a myšema,proto má dusivý kašel(60 cigár denně)a zarudlou pokožku = Vemeno jedno rudý :o)
1 hlas
franta pala
27.08.2014 10:37
reinhardha
asi ho trápí přerostlá prostata
2 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 11:11
Petrkadlec
pn23 pn23
27.08.2014 10:47
pn23pn23
Frantisku, neobtezujte nas se svymi zdravotnimi problemy. Kapisto?
3 hlasy
Karel Důvěřivý
27.08.2014 10:15
Ant
Ukrajinský konflikt je ostudou lidstva. Ono se vlastně ani neví kdo a za co se tam válčí. Na straně Kyjevských to víme a civilizovaná Evropa toto zájmové, nacionalistické a fašistické uskupení kupodivu podporuje a na druhé straně jejich odpůrci. USA to z povzdálí řídí a konflikt přiživuje.
Zastavte to a viníky potrestejte - i medailisty.
5 hlasů
franta pala
27.08.2014 10:40
reinhardha
tohle není pro jednodušky typu ,kadlec.lustig, npnpnp...
http://www.zvedavec.org/komentare/2014/08/6116-znat-souvislosti-bolsevicky-prevrat.htm
Po přečtení je snadné se orientovat KDO a PROČ!
2 hlasy
ABR 001
27.08.2014 11:21
ABR001
Tohle je docela známe. Němci dokázali dělat inteligentní zahraniční politiku. Rusko bylo celá dvacátá léta spolehlivým spojencem Německa (díky tomu mohlo obcházet Versailleskou smlouvu). Podobně jako Lenina v Rusku, vsadili v Polsku na Pilsudského (Britové zase v Itálii vsadili na Musolliniho). Když se podíváme na ubohý výsledek Německé revoluce 1918, tak je zřejmé, že Francouzi neměli v SPD, či USPD žádného koně (popřípadě vsadili špatně).
0 hlasů
Petr Dvořák
27.08.2014 11:05
gogan
Jj, Reinharde, židi to tu po staletí vedou, akorát jen tak z kratochvíle si občas zorganizují nějaký pogrom nebo holokaust a z plezíru pořád bojují o kus pouště který říkaj domov.
2 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 10:47
pn23pn23
Franta Reinhard Pala Zvedavec:-)
3 hlasy
venda wind
27.08.2014 10:28
wind
USA to vyvolaly a ridi
cela UA vlada ma US obcanstvi...
2 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 10:23
Petrkadlec
Putin je pouze figurka na šachovnici oligarchů : http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/valka-se-protahne-protoze-porosenko-i-putin-jsou-pod-tlakem/r~93f75b9e2d0d11e49cb2002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=newsbox&utm_campaign=A&utm_term=position-8 přečtěte si tento názor,oba Vůdci slíbili Vítěství a jak to ,ale teď udělat...
5 hlasů
Karel Důvěřivý
27.08.2014 10:00
Ant
Putin opět projevil moudrost státníka. Řešit problémy silou, válkou není řešením, ale zaděláváním na problémy ještě větší viz. úsilí USA v zemích kde se angažovaly.
4 hlasy
Josef Lustig
27.08.2014 09:54
Andersen
Dnes, pred 75 lety mel Hitler uz od Ruska podepsanou smlouvu o neutoceni, inkl. tajne dodatky o zautoceni na Polsko a obsazeni baltskych statu. Touto smlouvou se Rusove zaradili mezi valecne stvace, i kdyz polsko napadli o tri tydny pozdeji. Rusko jinou politiku neumi.
5 hlasů
Josef Dobeš
27.08.2014 11:04
Nitran
Lustigu, ale to bylo už v době, kdy Poláci vyhnali mé rodiče z Šenova u Karviné za Ostravici a pořvávali "Ostravica granica"... že vás toto nerozčiluje. litujetePoláky a na vlastní národ jste jaksi pozapoměl..
já jich nelituji, dostali jen svou vlastní meducínu, kterou "ordinovali "nám, Slezanům.. dokonce s tím pokračovali i v květnu 1945, víte o těch "mírumilovných " Polácích něco i více, nebo jen ty obehrané historky...
3 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 11:12
pn23pn23
Josefe, to, co udelali Polaci, neni spravne. Pokud byste se ale takhle dival zpet do historie, pak byste musel do konce zivota odsuzovat Nemce. Dnesni mladi Nemci nemaji nic spolecneho s tim, co provadeli jejich dedove. Samozrejme je dobre se z historie poucit. A historie vam rika, ze pokud nekdo anektuje cizi uzemi a hodla investovat velke castky do sve armady, pak je svemu okoli nebezpecny. Takhle se dnes chova Rusko.
1 hlas
Josef Dobeš
27.08.2014 12:11
Nitran
Jistě, ale ať stejně neporovnává pakt Molotov-Ribbentrop dnešní optikou. Je to to a samé.. já jen napsal, že dostali ochutnat stejně kapy, které oni ordinovali nám a že se Lustig nikdy nikde nezmínil, že mu vlastních občanů bylo stejně líto, jako Poláků..
1 hlas
Jan Karel
27.08.2014 10:46
Jan7
...a ještě před tím podobnou smlouvu podepsali s Hitlerem Poláci a následně nás na Těšínsku okupovaly. Stejně jako Němci Sudety !
3 hlasy
Jan Karel
27.08.2014 10:43
Jan7
Předpokládám, že tleskáte Hitlerovi.
1 hlas
Karel Důvěřivý
27.08.2014 10:05
Ant
Pane Lustigu neuhýbejte - Německo a Sovětský svaz podepsali onu smlouvu.
Nebyl někdo z vašich předků, nebo dokonce nejste Vy tím odsouzeníhodným Němcem?
0 hlasů
pn23 pn23
27.08.2014 10:23
pn23pn23
Jestli on je Nemcem, pak ty jsi Rusak jako poleno.
4 hlasy
Jaroslav Slovan
27.08.2014 10:03
KOUMAK
Rozbor, že VŘSR řídili žiďáci. Žvaníte o komunistech a přitom vaši předkové je dostali do čela. Jste jenom hnusnej emigrantskej žiďák, kde jsou prachy, tak se ženete:
http://zvedavec.org/komentare/2014/08/6116-znat-souvislosti-bolsevicky-prevrat.htm
2 hlasy
Helena Dvořáková
27.08.2014 11:08
HDvorakova
Mýlíte se, všechno způsobili zavilí komouši, přesně jako jste vy a vám pdobní - Slovane. Nepřehazujte vinu na jiné, vždyť jste bolševik jako poleno, i když si k tomu ještě hrajete na čistého árijce. To polehčující okolnost není. To si řešte u soudu, až vás tam konečně někdo pošle.
3 hlasy
franta pala
27.08.2014 10:46
reinhardha
O kousek výš jsem dal stejnou nabídku,ale pochybuji,že si to někdo otevře?Je tady hodně univerzálních myslitelů,kteří všechno ví a všude byli!A hned máte nálepku antisemita,a pochybuji,že nálepkovač vůbec rozumí tomu slovu!
1 hlas
Petr Kadlec
27.08.2014 10:19
Petrkadlec
No konečně,to už mi tu chybělo,kdy se vemena jedny rudý začnou ohánět světovým spiknutím židovstva.. :o)Slovane ty kašpárku přidej ještě něco z Teletubbies...vemeno jedno rudý...
5 hlasů
pn23 pn23
27.08.2014 10:15
pn23pn23
Pane Slovane, jste antisemita?
4 hlasy
Josef Lustig
27.08.2014 10:06
Andersen
Josef Lustig
27.08.2014 09:46
Andersen
Byl jsem 4 dny v Cechach, ale nepotkal jsem jedineho blbce, ktery by zastinil blbost ceskych internetovych proruskych zvanilu :)))
6 hlasů
Helena Dvořáková
27.08.2014 11:11
HDvorakova
Já tady žiju a taky je nepotkávám. Jsou to zalezlé krysky, ale když člověk zajde na Týden, tady se jich vyrojí - a každý ještě se třemi identitami.
3 hlasy
franta pala
27.08.2014 10:47
reinhardha
A kde jsi byl?Na úřadu práce za obživou?Cha,cha,chá
1 hlas
Jaroslav Slovan
27.08.2014 09:58
KOUMAK
Když jste byl pouze na velvyslanectví USA, to se pak nedivím. Emigrante zmizte a nekecejte nám do toho.
1 hlas
Petr Kadlec
27.08.2014 10:01
Petrkadlec
Ty píšeš z Ruského velvyslanectví a budeš tady někoho kárat,vemeno jedno rudý :o)
3 hlasy
Jaroslav Slovan
27.08.2014 10:06
KOUMAK
Normálně na sprostý žvásty nereaguju, ale měl byste se krotit. Už jste tu všechny přesvědčil o vaší velmi nízké úrovni inteligence. Respektive jste pouze zapšklý idiot nebo placený troll. Normální člověk takové kydy nevypustí z úst.
3 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 10:27
Petrkadlec
Vemeno jedno rudý,snaž se psát aspoň trošku méně tatarsky.ty Kyde... :o)nemáš taky stihomam
Rozbor, že VŘSR řídili žiďáci. Žvaníte o komunistech a přitom vaši předkové je dostali do čela. Jste jenom hnusnej emigrantskej žiďák, kde jsou prachy, tak se ženete:
http://zvedavec.org/komentare/2014/08/6116-znat-souvislosti-bolsevicky-prevrat.htm ,jestli tohle napíše normální člověk? Vemeno jedno rudý Jarka Slovanovic... :o)
2 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 10:15
pn23pn23
Pane Slovane, budete zase vsem tem, s jejichz nazory nesouhlasite, vyhrozovat, ze s nimi zatocite, az se ruska vojska prevali pres ceskou hranici?
3 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 09:38
pn23pn23
Pane Machacku, muzete se chovat jako clovek? Dekuji vam.
2 hlasy
Pavel Šimurda
27.08.2014 09:42
Schico
..Macháček je stejný debil jako ty , lustig, henex a spol...akorát přetočený přes levý závit...
2 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 10:03
Petrkadlec
Lžikatolík šimurda,kalouskovec a pitomec,už toho tady naplácal na 3 Bible...
4 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 09:46
pn23pn23
Simurdo, dej nejakou veselou prihodu ze zivota. Treba o kubanskych pomerancich v obchodech v USA nebo o tom, jak jsi nakupoval v Tescu v Mnichove, az jsi si zlomil ruku pri otevirani dveri, protoze tam zadne Tesco neni:-)
4 hlasy
Pavel Šimurda
27.08.2014 10:14
Schico
..kubánsé pomeranče stejně jako kubánské doutníky jsou v USA velmi vyhledávána a drahá značka ve svém druhu nebo odvětví...asi se tam dostávájí přes třetí země....pod pojmem Tesco jsem myslel supermarket obecně, skutečně nevím , jestli je Tesco aktivní v Německu nebo v Mnichově..ale tady se říká " v nějakém tescu"...a znamená to v nějakém marketu obecně...
2 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 10:26
pn23pn23
Kubanske pomerance se venku neprodavaji. Prodava se v Evrope pomerancova stava, ale na baleni se uvadi, je Made in Israel, protoze jedna izraelska firma koupila plantaze na Kube. Kubanci samotni by je nebyli schopni zpracovavat a uz vubec ne prodavat.
3 hlasy
Petr Vaněk
27.08.2014 09:27
PetrVanek
Čokohitlerovi teče do bot, takže mu nezbývá, než kapitulovat. :-)))
http://vlkovobloguje.wordpress.com/2014/08/27/denni-zpravodajstvi-z-valky-na-ukrajine-stav-k-26-08-2014/
6 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 10:32
Petrkadlec
Vaňku ty vemeno jedno rudý,obávám se ,že teče do bot oběma,Porošenkovi i Putinovi,a zdá se ,že to parádně odnesou separatisté(teroristé,gangsteři,lupiči a násilníci,kdo ví od kud..),až je Kreml přestane podporovat a Ukrajina na ně zaútočí...
1 hlas
Josef Lustig
27.08.2014 09:20
Andersen
Tohle uz ani k smichu neni. Ruska pakaz chce ze sebe delat miroveho andela.
6 hlasů
jiří pražák
27.08.2014 18:20
jirikp
a kde bys byl, nebýt té ruské pakáže, pokud by ses vůbec narodil? bylo by z vás mýdlo nebo stínítka na noční lampičky
0 hlasů
Jaroslav Slovan
27.08.2014 10:00
KOUMAK
Emigrantská pakáž se nám tu "kaká". Že umíte česky ještě neznamená že víte jaký je život v Česku.
0 hlasů
pn23 pn23
27.08.2014 10:49
pn23pn23
Jarousi, tebe prece zivot v Cesku omrzel. Ty bys rad do raje. Do CCCP raje:-)
2 hlasy
Martin Macháček
27.08.2014 09:31
MauMau
Emigrantská pakáž je zěšena, že by snad mohlo dojít k míovému řešení.
8 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 10:34
Petrkadlec
Slovan Macháček je jedna osoba,a to Vemeno jedno rudý...
2 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 09:51
pn23pn23
Naopak je spravne, ze Rusko prestane dodavat zbrane, posilat svoje lidi a vsechny teroristy na vych.Ukrajine vystrili ukrajinska armada do posledniho muzika.
2 hlasy
Pavel Šimurda
27.08.2014 09:26
Schico
..od olympiády ti tvrdím, že začnou závody v humanitární pomoci...a ty pořád že ne...vy nejste hoši vůbec kvůli vašim syndromatickým předsudkům schopni, vůbec jakéhokoliv objektivního pohledu na Postsovětské Rusko obecně...
2 hlasy
franta pala
27.08.2014 09:23
reinhardha
ty jsi mírový debil
2 hlasy
T Renee
27.08.2014 09:29
Renee
Reinharde Ha, nejen tvůj nick, ale všechny dnešní příspěvky dokazují, že jsi Putinovský nácek. Pod svým vlastním jménem to zvládneš taky?
4 hlasy
franta pala
27.08.2014 09:41
reinhardha
tý reené asi nebude tvoje vlastní jméno,záleží na serveru jak ošetřuje diskuse,nemám problém se podepsat,ale musí pochopitelně všichni! Apropo-čí nácek si TY?
2 hlasy
Martin Macháček
27.08.2014 09:32
MauMau
Primitiv? Blb? Obojí?
0 hlasů
pn23 pn23
27.08.2014 09:40
pn23pn23
Pane Machacku, ted jste se predstavil, tak nam jeste prozradte svoje povolani a pak se muzete vratit do klecoveho luzka. S Napoleonem se taky znate?
4 hlasy
T Renee
27.08.2014 09:35
Renee
Jo tak to je tvůj nick, Macháčku, tak to naprosto sedí :o)
3 hlasy
Jan Bulva
27.08.2014 09:08
jaan
Nejhorší, co se v té ukrajinské krizi stalo, že se zapomnělo úplně na všechno, čím jsme se EU řídila posledních dvacet let. To, co dělá Porošenko, dělal kdysi Milošević a skončil v Haagu. Porošenko je teď spojenec. Zapomnělo se na principy, přestalo vadit, že někdo je fašista… Když přišli v Kyjevě lidé z hnutí Svoboda a fackami donutili ředitele státní televize, aby podepsal rezignaci, bylo to jak z Felliniho Amarcordu. Tak vypadá obyčejný fašismus, a mohou si v ČT říkat, co chtějí.EU teď má fašisty za své nejlepší spojence, protože jsou proti Putinovi.
8 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 10:16
Petrkadlec
Zarudlá kůže a dusivý kašel,Bulva má stihomam z chemické války.Pacient Jan Bulva z ÚSP Beřkovice,byl internován,proto že trpí stihomamem,jeho pomatenost svědčí o tom,že křičí,že je v Doněcku a že právě vypukla chemická válka mezi žábama a myšema,proto má dusivý kašel(60 cigár denně)a zarudlou pokožku = Vemeno jedno rudý :o)
0 hlasů
Taši Tändzin
27.08.2014 08:46
Nanda
Nevěřím Putinovi, že se dokáže s někým dohodnout.
8 hlasů
franta pala
27.08.2014 09:24
reinhardha
Já taky ne ,s hajzly to nejde
0 hlasů
Pavel Šimurda
27.08.2014 09:22
Schico
..tak ale Putin sám správně řekl, že není stranou konfliktu....čili o čem by se měl vlastně dohodnout...na jedné straně chceme , aby nezasahoval do vnitřních záležitostí Ukrajiny a na druhé se S NÍM chceme O ČEMSI dohadovat....O ČEM? co bys chtěl, aby ti slíbil nebo zaručil...na Ukrajině...
4 hlasy
franta pala
27.08.2014 09:25
reinhardha
dobrý postřeh,a správný
2 hlasy
Pavel Šimurda
27.08.2014 09:29
Schico
..ale já jsem a byl jsem vždy velmi silným pravicovým zastáncem NATO a EU....ale tady vedení EU a NATO postupuje od samého začátku věcně nesprávně a chybu jen prohlubuje...a svůj nepsrávný postup se snaží mediálně obhájit...viz zdejší "praví pravicoví pravičáci", jejichž jediným argumentem je zastydlý "antisovětismus"...
1 hlas
Petr Dvořák
27.08.2014 10:45
gogan
To si snad děláš srandu ... jak může "pravicový zastánce" podporovat to co se poslední desetiletí děje v EU?
Jnak anexi Krymu musí odsoudit každý normální člověk. A s nějakým "zastydlým antisovětismem" by to nemělo nic společného kdyby v kremlu nebyli "zastydlí sověti".
Svým nekritickým přístupem k Putinovi mě připomínáš Henexe který obdobně na základě osobního setkání hájí vše od Babiše.
2 hlasy
Martin Macháček
27.08.2014 09:37
MauMau
Eurohujer a Natohujer? Z tebe musí mít pan prezident a vláda radost. Oni to dělají správně ze svého hlediska a pro své výhody. Pro nás by bylo dobré rychle tyto oranizace opustit dřív, než s nimi zkarachujeme.
0 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 10:10
Petrkadlec
Vemeno jedno rudý... :o).Kde máte Vomáčku...?
2 hlasy
pn23 pn23
27.08.2014 09:41
pn23pn23
Pane Machacku, vezmete si svych pet svestek a utikejte do Spolecenstvi CCCP, co vam jen sily budou stacit. Honi vas totiz agenti siiiaaajeeej:-)
3 hlasy
Pavel Šimurda
27.08.2014 09:40
Schico
..běž do řiti..ty jsi stejný vůl, jako Lustig, henec, np np atd...akorát přetočený přes levý závit...
0 hlasů
Jan Bulva
27.08.2014 09:10
jaan
Putin má k dispozici dost divizí, aby ho Porošenko bral vážně a dohodl se
6 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 10:09
Petrkadlec
Ty bejt blbej co? Vemeno jedno rudý :o).Rudá hladová armáda se somálskými nacpanými pupky,by to vytrhla... :o)
1 hlas
Josef Lustig
27.08.2014 09:24
Andersen
Jenze 2/3 divizi jsou tu na to, udrzet se u moci, tedy proti vnitrnimu nepriteli.
Jestli chteji Rusove zit normalne, musi se politiku jako Putin rychle zbavit. Vsechny prostredky sezere "vnitrni" a "vnejsi" bezpecnost statu.
3 hlasy
Martin Macháček
27.08.2014 09:38
MauMau
Nikdy jsem si nemyslel, že na světě žijí až tak velcí tupci.
1 hlas
Petr Kadlec
27.08.2014 10:07
Petrkadlec
Vemeno jedno rudý...myslíš vůbec?nebo za tebe myslí Velký vůdce...Mudr.Černý?
1 hlas
pn23 pn23
27.08.2014 09:43
pn23pn23
Pravem povazujete sam sebe za nejvetsiho zijiciho pane Machacku:-)
2 hlasy
franta pala
27.08.2014 09:26
reinhardha
můžeš ho nahradit,už tam na tebe čekají
1 hlas
Pavel Šimurda
27.08.2014 09:23
Schico
ale běž, běž s divizema...
0 hlasů
Pavel Pospíšil
27.08.2014 08:37
PavelPospisil
Na Rusáky (potažmo UKáčka), bohužel, platí jen síla.
Tak alespoň trochu moskevské reality z otevření prvního bufetu s těmi podivnými karbanátky ve sladké housce a americkou limonádou (kdyby jim provozovny Ivani zavřeli kvůli tomu, že je to mizerné jídlo, tak souhlasím, ale hygienu mají v těch bufáčích, na rozdíl od sovětských hospod, určitě promakanou).
7 hlasů
franta pala
27.08.2014 09:27
reinhardha
určitě,slyšel jsem to taky
0 hlasů
Pavel Pospíšil
27.08.2014 08:46
PavelPospisil
Jo, ten odkaz:
/www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=n - ewRbaPkkao
2 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 08:17
Petrkadlec
Tady je názor z Aktuálně .cz http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/valka-se-protahne-protoze-porosenko-i-putin-jsou-pod-tlakem/r~93f75b9e2d0d11e49cb2002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=A&utm_term=position-1
5 hlasů
Deadman´s Hand
27.08.2014 07:17
Deadman
Oligarcha Kolomojský, prezident Sjednocené židovské obce Ukrajiny, prohlásil, že nebude dodržovat příměří vyhlášené Porošenkem a že jeho armáda bude dál zabíjet separatisty.
14 hlasů
Pavel Pospíšil
27.08.2014 08:48
PavelPospisil
Což je záslužná činnost, tedy pozabíjet ty ruské teroristy, že!
5 hlasů
franta pala
27.08.2014 09:29
reinhardha
velice záslužná,proč to nechceš jít zkusit taky,bojovníků za světovej mír je stálý nedostatek
1 hlas
Deadman´s Hand
27.08.2014 09:26
Deadman
Máš pravdu, Pavle. Pokud hájíš naše americké zájmy a zabíjíš pro nás, jsi statečný bojovník za svobodu a demokracii, ale jsi proti nám, i když bráníš svůj holý život, a patříš k teroristům.
Po celém světě, kde máme ve sto padesáti zemích své armády.
12 hlasů
Miro Petrus
27.08.2014 10:28
Petrusz
Pár vět bych pro Pavla přidal.
Dívám se na mapu Evropy, na skoro třicet základen NATO kolem hranic s Ruskem. Přes třicet států Západu doráží na ruskou armádu. Aliance na území cizích států nevadí,
ale ruská armáda na vlastním území Ruské federace je ohrožením světové bezpečnosti.
A v čele tohoto pomateného srocení jsou Spojené státy, co mají své vojáky ve sto padesáti zemích planety, ale to je O.K. V kolika zemích má svoji armádu Putin? Počítej!
12 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 10:39
Petrkadlec
Prosím tě,napiš nějaký argument j,ak NATO doráží na Sovětský Putinův svaz? Rusáci nemají základny,protože na ně nemají peníze(ještě nepřišla řepa ze Zimbabwe).ovšem ruští "dobrovolníci ",bojovali ve všech válkách od Koreje po A-stán...ta nežvaň věci o kterých nemáš ani tušení,primitivní rusofilééé...
1 hlas
Miro Petrus
27.08.2014 10:46
Petrusz
Přidal jsem pár vět pro Pavla, ale k tobě Péťo stačí být stručný. Co věta, to kravina!
9 hlasů
Petr Kadlec
27.08.2014 07:12
Petrkadlec
Vemeno jedno rudý Vomáčka ještě chrápe...Bulva taky,Macháček je v Gay baru,nebo jsou na politickém školení mužstva co mají v nastalé situaci lhát....
8 hlasů
Vaclav Novák
27.08.2014 11:15
realita
Prosím zrušte tohoto přispěvatele on nediskutuje pouze uráží. To snad není cílem této diskuse .
1 hlas
Karel Důvěřivý
27.08.2014 09:53
Ant
Pokud je jediným možným argumentem hrubost a napadání potom Péťo jdi do hajzlu.
Slušným diskutujícím se omlouvám.
2 hlasy
Martin Macháček
27.08.2014 09:45
MauMau
Vidět že nemáš fantazii a že popisuješ jenom to, co sám děláš. Kadlecu, Kadlecu, tobě už může konkurovat jenom np np.
2 hlasy
Petr Kadlec
27.08.2014 10:42
Petrkadlec
Mě může konkurovat jenom inteligent a ne nějaký Slovan Macháček placený Troll...
0 hlasů
owen mccarthy
27.08.2014 06:51
Owen
Jak může Putin prohlásit, že Rusko není stranou konfliktu, když i premiér doněcké vlády Alexandr Zacharčenko přiznal, že za separatisty bojují ozbrojenci vycvičení v Rusku?
9 hlasů
Pavel Šimurda
27.08.2014 10:04
Schico
..:)) to ještě neurčuje stranu konfliktu....starny konfliktu jsou Ukrajina a jejich vzbouření separatisti..kdo koho podporuje a jak je jiná věc...
2 hlasy
franta pala
27.08.2014 09:30
reinhardha
můj soused taky každou chvíli něco prohlašuje,a co?
3 hlasy
Jan Karel
27.08.2014 07:35
Jan7
Znamená to tedy, že když EU zrušila zbrojní embargo na vývoz zbraní na Ukrajinu a nyní je tam státy EU dodávají, je EU také stranou tohoto konfliktu.
10 hlasů
Josef Lustig
27.08.2014 09:31
Andersen
Je velky rozdil mezi dodavatelem zbrani a nekym, kdo se primo ucastni boju svymi jednotkami, i kdyz lzou, ze tam nejsou.
5 hlasů
Jan Karel
27.08.2014 10:41
Jan7
Stejně tak lže Obama. I USA jsou stranou konfliktu. A proč. No stačí si jen připomenout výrok Madeleine Albrightové, že Sibiř je tak obrovské území, že by nemělo patřit jednomu státu a mělo by být přerozděleno.
USA nutně potřebují válku.
To hovoří za všechno, zvláště když víme o jejím vztahu ke Kosovu a "humanitárnímu" bombardování Jugoslávie.
3 hlasy
franta pala
27.08.2014 09:31
reinhardha
kolikrát denně lžeš ty?
3 hlasy
Petr Dvořák
27.08.2014 08:53
gogan
Nějak rádi zapomínáte na fakt, že Rusko anektovalo Krym ...
5 hlasů
franta pala
27.08.2014 09:34
reinhardha
taky rád zapomínáš,že tam proběhlo referendum!Židáci samozřejmě budou stále tvrdit,že je Rusi donutili pod kalašnikovy,ale kdo dneska věří židům?Pouze žid!
6 hlasů
Nahoru
Nejdiskutovanější názory
Deadman´s Hand (14 hlasů) 27.08.2014 07:17
Oligarcha Kolomojský, prezident Sjednocené židovské obce Ukrajiny,...
Miro Petrus (12 hlasů) 27.08.2014 10:28
Pár vět bych pro Pavla přidal. Dívám se na mapu Evropy, na skoro...
Deadman´s Hand (12 hlasů) 27.08.2014 09:26
Máš pravdu, Pavle. Pokud hájíš naše americké zájmy a zabíjíš pro nás,...
Jan Karel (10 hlasů) 27.08.2014 07:35
Znamená to tedy, že když EU zrušila zbrojní embargo na vývoz zbraní...
owen mccarthy (9 hlasů) 27.08.2014 06:51
Jak může Putin prohlásit, že Rusko není stranou konfliktu, když i...