Oko za oko
Ruští vyšetřovatelé mluví o genocidě. Kyjev: Pomáhají teroristům

30.09.2014 10:40

Ukrajinská generální prokuratura zahájila trestní stíhání ruských vyšetřovatelů s podezřením na "napomáhání terorismu" a vměšování do vnitřních ukrajinských záležitostí. Oznámila to dnes ukrajinská agentura Unian.

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • Lev Tolstoj (15 hlasů) 30.09.2014 10:48

    Hlavně že naše zpravodajství je plné pravdy a smyslu pro...

  • Lev Tolstoj (14 hlasů) 30.09.2014 10:46

    Klasická česká manipulace českých médií. Chci-li něco zpochybnit, v...

  • Věra Čeňková (13 hlasů) 30.09.2014 11:14

    Potrefená husa se ozvala. Kyjevu teče po tom co včera viděli...

  • Lev Tolstoj (12 hlasů) 30.09.2014 10:47

    Kadleci. Ty jsi ale hloupý. Ty určitě volíš TOP09.

  • Jaroslav Staněk (9 hlasů) 30.09.2014 11:18

    V podstatě se potvrzuje, že Ukrajinu ovládají do krve ponořené...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

Ruské lži mají krátké nohy. Ruská KGBácká svině Putin opět nechytán při jeho tradičním lhaní, lži tvé jméno je Putin :-) Ruská televizní stanice REN TV dokazovala existenci masových hrobů na Ukrajině fotografiemi obětí sestřeleného malajsijského letadla. Na podivné použití fotografií upozornila BBC. Britská stanice naznačuje, že ruská televize se pokusila fotografiemi dodat zprávám o masových hrobech na důvěryhodnosti. http://echo24.cz/a/iKUem/obeti-masovych-hrobu-ruska-tv-ukazala-mrtve-ze-sestreleneho-letadla

0 hlasů

Ruští vrazi chtějí o morálce kázat? Ruský propagandistický bolšoj těatr. Rus o svém vražedném barbarství přesvědčil již v Čečensku. Proč by se měl Rus jinak chovat na Ukrajině? Proč by se měl chovat jinak než jako tradiční ruský barbar? Neskutečná ruská zvěrstva, jakých se v Čečensku ruská soldateska dopouštěla, to by měli hlavně vyšetřovat, ale to by ten fašista v Kremlu dostal kulku. Ruské barbarství v Čečensku http://thenorthcaucasus.wordpress.com/2014/03/04/torture-and-atrocities-2/

1 hlas

Mírumilovný Majdan v akci aneb proč krymčané vzali nohy na ramena.
https://www.youtube.com/watch?v=p7HrJbqYFVQ

2 hlasy

Tomáš Klimeš: Tak jestli já jsem ruský, tak ty jsi americký blb. A podle jara jara, co řekla Clinton je pro něho jen ta pravá pravda a nic jen pravda, tak jo, nechte si tu svoji pravdu. Já narozdíl od vás tu pravdu hledám i jinde, než v tom, co řeknou v Bílém domě nebo v Kremlu.

1 hlas

https://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw
s českými titulky

0 hlasů

Používají stejnou metodu jako u nás . Už se Kyjev zaučuje.Vrah těch 400 zakopaných je ten kdo to nahlásil a je to jako u nás.

0 hlasů

Zato jara jara tady porodil je nacistickou propagandu. Nedivím se.

1 hlas

Pane Dvorský: Co místo urážek a lží porodit i nějakou myšlenku, to neumíte nebo vám to nejde? Nedivím se.

0 hlasů

zdůrazňujme nase clentvi v MATO a EU a podekujme V HAVLOVI za ne--jinak ty ruske a ukrajinske hordy jsou schpne valcit i u nas

3 hlasy

Nemaluj si to narůžovo, růžovko. Když se američanům, zachce budou nám tu hordy bojovat stejně. Oni už si nějaké psychopaty zaplatí.

1 hlas

Jednou i s vámi souhlasím. Díky Bohu za Nato a EU.

1 hlas

Jinak s Bohem nemá NATO ani EU nic společného. Přečti si Bibli a něco o vzniku a skutcích těchto organizací a bude ti to jasné.

1 hlas

..a to říkám i přestože jsem svého času hlasoval proti připojení k EU.

0 hlasů

Že by záblesk rozumu? A co se přihodilo, že jsi změnil názor. Začal si pracovat pro nějakou osvícenou nadaci?

1 hlas

Diskuze je opět výživná, trolíci dostali nové noty z Kremlu a tak perlí. Já jdu dělat radši něco užitečného. Přeji příjemnou zábavu... :-)))

5 hlasů

Tak tak, zajděte si pro nové noty do Bílého domu.

1 hlas

kdybys nebyl hlupákem a zanl dějiny, tak bys věděl, že největší obětí komunistů byli právě Rusové - nejprve s bolševiky válčili 5 let v občanské válce, pka jich miliony emigrovalo, pak jich miliony zahynuly v gulazích a v hladomorech. A hlavně když už to bereš národnostně, tak si přečti něco o tom, jaké národnosti byla většina těch bolševických zločinců, navíc ta socialistická ideologie přišla z Německa a Francie.

6 hlasů

Proto mají Rusové tu odpornou hnijící komunistickou zrůdu Lenina stále v úctě vystavenou a KGBáka v čele státu. Ty jsi komik Nováku :-)

3 hlasy

Taky mají v úctě Báťušku Cara, kterýho nechal Lenin zavraždit.

2 hlasy

)))))))))))))))))

1 hlas

Podle starsich lidi, plyn z Ruska do Evropy proudil pres 60 let a ani na jednu minutu za ty roky nebyl zastaven. Dokud k tomu kohoutku nepustili ukrajince s jejich zlodejskyma pazourama a inteligenci jesterek. Vlastne jsme to my s inteligenci jesterek, ze si to nechame od tech ukrajinskych spinavcu libit. Po prvnim Majdanu mela Evropa s ukrajinskou svoloci pekne zatocit.

8 hlasů

Podle starších lidí přes 60 let proudil od nás do Ruska uran, výrobky těžkého i lehkého průmyslu ..., mnohem ve větší hodnotě než co Rus dodal plyn.
No a před časem náš rusky mluvící prezident, tehdy ještě předseda významné strany, rusákům velkou část dluhu odpustil. Zřejmě jako předplatné na volební kampaň.

0 hlasů

Však my jsme velkorysí. Slovákům jsme při dělení taky dali víc, Vatikánu jsme nacpali miliardy a furt rozdáváme, však i těm Kyjevskejm fašistům jsme poslali peníze. tohle skončí, až to začnou dávat politici ze svého.

3 hlasy

Už po tom, co se ruská loutka Janukovyč a jeho ruští poradci pokusil zfalšovat v roce 2004 ukrajinské volby a otrávit protikandidáta, měla Evropa s ruskou svoločí zatočit! Ruské svoloči se nesmí ustupovat, ještě nikdy se to nikomu nevyplatilo!

3 hlasy

A ty si fašistická svoloč, co? To sis bahnil, když vyšli v médiích ty fotky upálených lidí v Oděse. To bylo žůžo. Co kdyby to někdo udělal tobě?

2 hlasy

Zblblá ruská Aničko, zas plácáš ty ruské hloupé pitomosti? To video z té události hovoří samo za sebe, jen ta tupá ruská štvavá propaganda ale tvrdí něco jiného. Na videu je vidět, jak začalo hořet nejdříve vlevo v okně, uvnitř v 2. patře, bez toho, aby tam cokoliv přilétlo z venku (na videu v čase 2:06) ve 2:28 je pak vidět jak "Molotovův koktejl" letí na budovu už i z venku. Je zcela jasně vidět let a dopad ve výšce 1. patra, ano tento letěl z místa před budovou a dolétl jen a pouze k 1. patru. Je ale „zvláštní“, že u prvního ohně, který vypukl v 2 patře a je vidět oknem (2:06), vypukl požár uvnitř, aniž by odněkud z venku "Molotovův koktejl" vůbec přilétl!!! Prostě si to tam někdo z ruských separatistů, svou nešikovností podpálil sám, nějakému Ivanovi to prostě chytlo v ruce. Svádět vše na Ukrajince, kteří byli venku, je přesně ta ruská štvavá prolhaná válečná demagogie a propaganda "Hlasu Ruska a Přátel Ruska“ a Putlera. Ta vina za to, co se stalo je zcela jednoznačně na té ruské, která celý ten chaos separatismu na Ukrajině vyvolala, tam hledejte viníky a příčinu, v Kremlu, v putinově fašismu a snaze okupovat další území!!! Tady to máte, to video a všimněte si, kde začalo hořet nejdříve!!! 2. patro uvnitř, "samo od sebe" :-) aniž tam cokoliv přilétlo (video v 2:06 minuty)! Nějaký ruský blb to zvoral http://www.youtube.com/watch?v=PgvttN6S5tE

0 hlasů

Nemohla, USA tam narvala miliardy dolarů a přístav Sevastopol s Krymem, kde si už Američané chystali základnu musel tyto vytočit- když jim to Putin vyfoukl před nosem.

6 hlasů

To už jste i takový chudák, že vyčítáte USA i pomoc s opravou ukrajinsko - ruského gymnasia v Sevastopolu a vydáváte ho za přípravu základny Nato a výcvikového tábora US Navy? Jste jen k politování. Vy kdyby jste si nepomohl nějakou lží, tak asi nenapíšete ani slovo.

1 hlas

Jistě, NATO se vůbec na Krym nechystalo. To je stejně hodnověrné tvrzení, jako že se NATO nebude po roce 1990 rozšiřovat směrem na východ. A že USA je strážce demokracie.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Operace_Northwoods

1 hlas

Zas ten zcela stupidní ruský blábol z "Hlasu Ruska" o chystané USA základně v Sevastopolu? Vy jste naprostý ruský blb, žrát jim tyhle blbosti :-)

3 hlasy

Správný komanč nikdy neuzá, že jeho lhaní se už dávno profláklo. Bude lhát až do smrti, proto je to komanč!

2 hlasy

US NAVY, ale nejen ta, sponzoruje některé charitativní vzdělávací a humanitární projekty (tak jako celá armáda), které se zaměřují na podporu různých věcí, měla tam patřit i oprava střechy na této škole #5 v Sevastopolu. Stejně tak US NAVY přispěla, v rámci charitativního programu, i na rekonstrukci školy #14 v Simferopolu a ten je cca 40 km daleko od moře, na budově je namontována pamětní deska uvádějící, že rekonstrukce byla sponzorována vládou USA. Podobná pamětní deska měla být i na škole # 5 v Sevastopolu. Podobných projektů je v americké armádě více. V Bulharsku bylo takto rekonstruováno, za přispění US armády, několik mateřských škol v roce 2011. Takto přispívají, v rámci různých charitativních programů, po celém světě. Například pro Nigérii dovezli zdravotní materiál a invalidní vozíky v hodnotě 2,6 milionu dolarů (což je cca osminásobek toho, co chtěli investovat do rekonstrukce školy, tedy "námořní základny", jak říkají "Přátelé Ruska") Nic jiného, než školu, nepřipravovat k rekonstrukci, divné, že, na vojenskou základnu zvláštní přístup a postup Tady je oficiální stránka, kde jsou desítky podobných projektů jako ten v Sevastopolu. Podobné projekty jsou v Arménii, Srbsku, Rumunsku atd. atd. atd. US ARMY v roce 2011, v Moldavské republice, v rámci stejného charitativního programu, investovala 510,000 dolarů na renovaci školy ve vesnici Bolohan.http://www.eucom.mil/media-library/article - s/tags/humanitarian-assistance

1 hlas

Anička Nová No možná četla, ale rozhodně nepochopila :-) Nikdo přece netvrdí, že to není i součást PR, ale jen naprostý ruský, nebo rusofilní idiot, může tvrdit, že to byla příprava na vznik základny USA. Ale tupý místní rusofil sežere každý putinův, sebeodpudivější, exkrement a ještě u toho bude slastně mlaskat blahem :-) Aničko nepřecpěte se tím sajrajtem :-)

0 hlasů

Milan Dvorský Jééé vy jste ještě větší ruský blb než by jeden myslel :-)

0 hlasů

Jj Usáci na to jdou sofistikovaně, nejprve charitu a pak vojenskou základnu a když nebudou souhlasit, tak "humanitární" bombardování.

1 hlas

Jo jo, toto jsem četla. Je nutné, aby si lidi americkou armádu spojovali s charitou a ne rozstřílenými městy na sračku. Přoč tam není cedule, že to bylo opraveno z peněz amerických daňových poplatníkú. Amerika dětem? Proč asi, protože je to PR akce, na kterou každej trochu inteligentní člověk sere. Jasně, že ředitel je rád, že má střechu, ale ta samá armáda mu tu školu během vteřiny rozstřílí i s dětma, když dostane rozkaz.

1 hlas

http://www.eucom.mil/media-library/articles/tags/humanitarian-assistance

1 hlas

Jak říkají mnozí - normální země - jaderná velmoc z éry studené války, se snaží dohodami zajistit, aby se bývalý nepřítel - NATO - nerozšiřovalo k jeho hranicím, což se také stalo.
Jenže pak v r.1999 byla válka v Srbsku, kde NATO podpořilo muslimy - teroristy z UČK, křesťany, kteří žili v Kosovu 1000let, vyhnalo a bombardovalo Bělehrad. Jenže pak přišla Jižní Osetie, kde pod vlivem Kososva došlo k 2. referendu obyvatel, chtěli k Rusku (kde byli od r.1801). Jenže se tam začalo angažovat EU a NATO a následně došlo k zákeřnému nočnímu útoku Šaakašviliho na spící hlavní město, kde byly stovky mrtvých, 30.000 běženců první týden, celkem 0,2mil běženců (útok začal v den zahájení olympiády v Číně). EU šetřila a uznala, že Rusko bránilo etnickým čistkám.

Rusko změnilo svůj postoj, místo ožralého Jelcina, který dovolil oligarchům rozkrádat ruské suroviny a bohatnout na jejich prodeji západu, přišel Putin. A všechny obchody s rozprodejem surovin západu byly omezeny, oligarchové odstaveni (např. nějaký Rothschild v té době kontroloval už 25pct Jukosu s pomocí Chodorkovského).
V té době se Rusko dostalo z "letargie" po rozpadu Sovět bloku a opakovaně varovalo US, že trvají na dodržení dohod, že zvláště Ukrajina a Krym zůstanou neutrální.

NATO a EU to nerespektovaly a tuto zemi před bankrotem, se 46mil obyvatel, tlačily do nevýhodné smlouvy o přidružení, podporovaly místní demokratickou i nedemokratickou opozici, až došlo k puči, za velkého hýkání EU a NATO.

Bylo postříleno sto lidí (a dodnes existují důkazy, že jeden z těch čtyřech odstřelovačů střílel z hotelu Ukrajina, který kontroloval Pravý sektor), byl zakázaný ruský jazyk, atd.
Po mlácení lidí, policajtů, přepadávání domácností a lidí s jiným názorem na puč se odtrhly rusky mluvící oblasti, které se bály čistek - k útokům na osídlená města s miliony obyvatel následně došlo, nacistickými prapory a Pravým sektorem.

Rusko neprovedlo invazi, nezačalo leteckou kampaň jako USA bez svolení kohokoliv, jen bránilo etnickým čistkám (přísunem materiálu, dobrovolníků). Jak Američanům slíbili, tak také provedli - posádky umístěné na Krymu zabránily nacistům, aby prováděly pogromy na Rusy na Krymu, následovalo referendum a připojení Krymu v souladu s přáním obyvatel (koneckonců, Kosovo je dobrým příkladem, že to šlo legálně udělat, stejně jako referendum ve Skotsku či jinde).

Pak někdo sestřelil letadlo MH17 (prý náhodně, neúmyslně), jenže už 5min poté vystupoval Porošenko v TV s informací, že to byli separatisté, s podvrženým důkazem "záznamu hovorů" (jenže jak se ukázalo, ten pocházel ze dne před sestřelem, ze 16.7, nikoliv ze 17.7.).
Kdyby to byl náhodný sestřel, trvalo by nejméně hodinu, než by byla první oficiální informace, tohle bylo zjevně připravené a mnoho nezávislých lidí mluví o sestřelu stíhačkou (také člen OBSE, který byl na místě hned po sestřelu).

Amíci ztratili zájem (šlo jim o Krym a oslabení Putina, vstupem UK do NATO), EU zjistila, že dohoda je likvidační pro UK a že se musí odložit, zaplacený Majdan zaplakal, protože Porošenko stejně jako Saakašvili se snažil prodat zemi US, jenže to nešlo - ekonomická realita je jiná, bez dohody s Ruskem nemá UK ekonomika řešení.

Saakašvili je dnes v Gruzii stíhaný, žije v USA a nyní je na Ukrajině, kde radí Porošenkovi, který časem také emigruje do USA, až místní pochopí, že zemi zavlekl do sr...ček, zničil zbytky ekonomiky a v podstatě (dík protiruským jazykovým zákonům a dalším svinstvům) zemi roztrhal, znepřátelil.

EU to platit nebude a pozorovatelé OBSE vykopávají masové hroby na východě, kde se časem jistě ukáže, že slavné naci jednotky Pravého sektoru byly vyhlášené svými trestnými výpravami proti civilistům právem - stejně jako muslimská UČK v Kosovu (byť si nědělám iluze, jak obranné jednotky zacházely s uk jednotkami, ale smrt mnoha civilů´, kteří byli upalováni, mučeni, znásilňování a stříleni, jim asi dala jistou motivaci k nepěknému oplácení).

Smrdí to celé po křivých lidech, smrdí to opět etnickými čistkami proruských obyvatel, jenže Rusko není Srbsko, vážený Obamo. Moskvu "humanitárně" bombardovat určitě nebudeš.
Navíc EU odebírá z Ruska potřebnou ropu a plyn, sankce jsou problematické i pro obchodní výměnu EU - Rusko, protože EU je pořád od r.2008 v krizi poté, co US provedly velké podvody v bankách (falšovaly účetnictví v Enronu, v bankách, atd.).

Ono jde totiž asi o to, že US je na hraně fiskálního útesu, dluží po vylhaných válkách v Iráku a Afghánistánu víc než 17bilionů dolarů, ty války se nezaplatily z místní ropy, jak tvrdil Bush a Wolfowitz, naopak veteráni se zraněními i šéfové CIA píšou Bushovi a spol dopisy, jak lhali národu a jaký jsou to svině.
Možná je to jen náhoda, možná není, ale je tu další příběh - mezi lídry Islámského státu jsou v nečekaně vysokém počtu zastoupeni "absolventi" někdejší americké věznice v Camp Bucca v Iráku. A tak se musíme ptát, odkud že se ISIL vzal, kdo ho vyrobil? Ale to až zase jindy.

7 hlasů

Ať hledám jak hledám i v tak dlouhém textu nenajdu jedinou pravdu. Gratuluji, nacistická propaganda má skvělé následníky.

0 hlasů

Chybu nehledejte v příspěvku Sama, tu hledejte v sobě. A gratulovat si můžete akorát tak k vlastní hlouposti. A pravdu nemůžete vlastnit, tu musíte hledat a to vy očividně neumíte. Dneska je už dost zdrojů, kde si různé info může čtenář vyhledat a porovnávat. A nemusí se spoléhat jen na Hlas Ameriky nebo Ruska, nebo na naši lživou ČT.

1 hlas

Já věděl, že přispěcháte hned s troškou do mlýna urážek a lží. Umíte také i něco jiného? Pochybuji.

0 hlasů

A ty neurážíš, když říkáš o něčem, co není nacistické ani za mák, že jsou to nacistické lži?
Když se dospělí baví, mají děti šoupat nohama. Tak šoupej.

1 hlas

Jaképak urážky, když někdo lže a píše hlouposti o nějaké nacistické propagandě, jako reakci na nezpochybnitelná fakta, o kterých diskutér píše, je to prostě hloupost, nebo pro vás útlocitného nechytré.

0 hlasů

Pane Pavle, skvěle popsáno. Mnohým se ale pravda nelíbí a vlastně ji ani nechtějí vidět. Jenže pravdu nelze vlastnit, pravda se musí hledat, protože nic není černobílé.

3 hlasy

Výborně psáno, ale příliš dlouhé na diskuzi. Rusofobové při jejich inteligenci toto přečíst nezvládnou. A ostatní budou asi líní.:-)

3 hlasy

Oni jim to Němci ve veřejnoprávní ZDF vysvětlí, viz nedávná slavná parodie (je na YT) o informování o tomto konfliktu.

Nebo třeba generál Wesley Clark, který mluví v roce 2007 o politickém puči v USA: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SgQGAp67zA0

3 hlasy

Že vy jste se přejmenoval ze jména Johanides? Podobné blábolení. Na koho podáte zase trestné oznámení?

0 hlasů

A že vy jste se přejmenoval z pnpn na jara jara, taky píšete stejné hlouposti.

0 hlasů

Co se nám tu objevilo za nového přemoudřelého blba? Nebo že by zase nějaký starý kozák v novém převleku? No nic, až se historicky znemožní, tak zase zaleze...

0 hlasů

Pytlík budete zřejmě vy, neboť vy jste tady začal s jasnovidectvím a přejmenováváním. Vy studno nemoudrosti jaro jaro.

0 hlasů

Jsem tu jako jara již více než rok a půl, ale vy když nenapíšete vyslovené lži tak si trochu pourážejte když vás to baví. Mě vy nemůžete urazit. Vy studno moudrosti, brouku Pytlíku.

0 hlasů

To už zas chtějí ruští vrazi o morálce kázat? To už je naprosto absurdní ruský "bolšoj těatr". Rus vyvolá válku, krade cizí zem a pak finguje vyšetřování :-) Neskutečná ruská drzost a drzost té KGBácké svině Putlera!

4 hlasy

Kretienos, problém je v tom, že jsou těla ve stavu rozkladu který odpovídá době kdy tam byla ukrajinská armáda (teda spíše garda nácků). Tak že to může Kyjevský nácek instruovaný CIA akorát tak okecávat pro takové blby jako ty, ,np np, Hemenex a spol.

5 hlasů

Výborně ,Bob Kydat tady scházel....

0 hlasů

Nesnaž se používat a překrucovat moje argumenty. Pokud vím, tak bylo sděleno, že těla jsou ve značném stádiu rozkladu. Ukrajinská armáda tam byla zhruba před šesti nedělemi, za tu dobu se s těly skoro nic nestane, pokud jsou v zemi. Jsi šašek, Kadete...

1 hlas

Ty trotle ruská, jediné gardy nácků, které na Ukrajině řádí jsou ty ruské.

2 hlasy

To si pletete hákovými kříži a nacistickými symboly se vyzdobili "demokraté" v Kyjevě a hlásí se k odkazu zločince Bandery.

1 hlas

Bandera byl ukrajinský nacionalistický politik a s Banderovci neměl nic společného zrovna tak, jako Hlinka s Hlinkovými gardami. Vy jste nějaký popleta, člověče...

0 hlasů

Jo, a Banderu zavraždili v zahraničí Russové, jak je jejich dobrým zvykem...

0 hlasů

Stačí se podívat na toho nácka Pavla Gubareva, putinova ruského poskoka (http://maidantranslations.com/2014/03/09/arrested - -self-proclaimed-governor-gubarev-turned-out-to-be - -an-inveterate-russian-nazi-photos/),to je nácek jak vystřižený, tohle jsou ti nacisté a fašisté z "Ruské národní jednoty" na Ukrajině, které pořád tak hledáte. Jejich Vůdce ale sedí v Kremlu. Nebo takový Dugin, zakladatel nacionálního bolševismu a svého času i Putlerův poradce.

0 hlasů

Milan Dvorský. Tak ona černá uniforma a stylizovaná svastika na rukávě asi není znakem ruských fašistů z "Ruské národní jednoty", kam ten nácek Gubarev patří??? Aha, tak to bude asi armáda spásy :-) Ty jsi ruský blb soudruhu :-) http://maidantranslations.com/2014/03/09/arrested-self-proclaimed-governor-gubarev-turned-out-to-be-an-inveterate-russian-nazi-photos/

0 hlasů

Milan Dvorský 30.09.2014 13:11
DVORSKY

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/265334-putin-ma-na-taliri-znovu-memento-nacismu-kritizuje-ho-i-clintonova/

0 hlasů

Žádné náznaky nějakého náckovství Gubareva nedokládáte, jen zase lžete. Ale naci znaky v Kyjevě, jak je hrdě nosí majdanisti, neokecáte ani Gubarevem, Duginem, nebo dalším výmysly.

1 hlas

Ohledně toho, kdo lže. Kdopak sestřelil ruské letadlo nad Černým mořem, které letělo z Izraele a několik měsíců zapíral? Tam muselo pokapat Židů, to by mělo Lustiga rozčílit. :-) Zpět k původnímu tématu. Přiznali se, když jim Rusové ukázali satelitní snímky. Pokud si myslíte, že to byla Ukrajina, kdo to letadlo sestřelil, myslíte správně. To samé je s letadlem Malajsie. Jen se divím, že americká pakáž nevytáhla satelitní snímky. Vlastně nemohla, Ukrajina je jejich spojenec. Kdo vraždí "ve velkém", to je kámoš USA!!!

3 hlasy

Dobrovolný pomocník putlerovského nacionálně socialistického impéria Petr Fojtík už přinesl vysvětlení, kde se na moskaly okupovaném území Ukrajiny berou ty masové hroby:
"Dne 23. září za přímé účasti židovské bojové organizace byla likvidována velká diverzní teroristická skupina ukrajinských nacistů a jejich žoldáků, která působila v týlu domobrany Nového Ruska."
Na okupovaných územích si čekisti z Moskvy nemusí hrát na nějaké evropské pseudohumanisty!

4 hlasy

A co říkají ruští vyšetřovatelé na evidentní vraždy separatistů? Uklízejí?
http://echo24.cz/a/iGdzD/hromadne-hroby-a-300-pohresovanych-tak-vypada-slavjansk-dnes
http://echo24.cz/a/w3BcS/krutovlada-ve-slavjansku-popravy-za-ukradenou-kosili-podle-stalinova-vynosu

4 hlasy

A už vyšetřili ti ruští vyšetřovatelé zločiny Ruské armády v Čecensku?

3 hlasy

čečenští "bojovníci za svobodu" ted bouchají bomby v Bostonu. A v Čečensku zbaveném té islamistické verběže má dnes Putin největší podporu z celé Ruské federace

1 hlas

Ňe, Putler je ještě na svobodě a vraždí zas jinde.

0 hlasů

Mas pravdu Vrano! Podle encyklopedie tam polozilo zivot pres 95 tisic ruskych vojaku, potom cecenci vyhodili do povetri Beslamskou skolu s detma, pak letelo do povetri divadlo v Moskve s lidma, asi 500 tisic ruskych lidi ztratilo v Cecne svoje domovy. A to jen proto, ze nejakej Dudajev se chtel stat olejovym cecenskym sejkem

4 hlasy

Žádné divadlo v Moskvě do povětří neletělo, to jen rusáci pustili do divadla jedovatý plyn a to "povětří" zabilo nejen teroristy, ale i stovky nevinných civilistů. Tomu se říká vylít vaničku i s dítětem, bolí tě zub a rusáci ti utrhnou celou hlavu. Úcta k životu je přece Rusům vlastní...

0 hlasů

Největší hromadná sebevražda v historii, Rusáci jenom uklízeli.

2 hlasy

Tam šlo jen o bratrskou pomoc s přemnožením a proto následovala tzv. ruská deratizace.

1 hlas

Generalisimuss Putin si dal jasný stranický úkol, musí se v genocidě vyrovnat svému předchůdci Josifovi Vissarionovičiči.

3 hlasy

Moskali mají v genocidách dlouholetou tradici, tak co by o nich nemohli mluvit.

3 hlasy

To spíš mají Usáci, ti vyvraždili celé původní obyvatelstvo, aby si tam následně násilím navezli otroky z Afriky.

4 hlasy

Znalec historie promluvil...

0 hlasů

To je Vaše věc, že histroii neznáte, ale dnes je spousta materiálů, kde se ji můžete doučit, možná ještě není pozdě, i když podle Vašich příspěvků, hm....

0 hlasů

Poučte nás proto co je to za národ ti vaši Usáci ať se trochu zasmějeme. Nezabrousíte náhodou i do pravěku aby jste dokázal, že i Kain byl váš Usák?

0 hlasů

Nech ho plavat, to bude ještě větší vůl než Macháček, diskutovat s ním je naprostá ztráta času...

0 hlasů

Jo to vás můžu poučit, to bude podobné, jako když někdo užívá označení Putler a pod., takže když Putler, tak můžou být i Usáci. A pokud to tak sleduji, tak do minulosti brousí jiní při svých vzpomínkách, koho všechno zabili Rusové, když jim ale někdo předloží, koho všechno vyvraždili Usáci, tak se jim to nelíbí.

0 hlasů

Včera na iDNES vyšel asi omylem článek o tom, že Rusové chtějí soudit ty co zabíjeli lid a zmrzačovali mučením. OBSE u toho byla. A reakce rusofobů? Stejná jako tady připomínali Polsko a popřípadě Čečensko. Jiné argumenty nevytahují ani tady rusofobové. Ono se to špatně obhajuje uřezaná hlava těhotné ženě nalezená v hromadném hrobě.

6 hlasů

Hlavně, že vy víte nejlépe, že zavraždění byli Ukrajinskými vojsky - nacisty. Pro vaše "argumenty" je pak nejdůležitější aby to mělo tu správnou váhu, že pracovníkům OBSE ukázali v zemi několik mrtvých aby jste vy a Rusko okamžitě mohlo roztrubovat, že vina je na Ukrajině. Vaše myšlenkové pochody skutečně obdivuji. Vy si omluvíte i vlastní otcovraždu.

2 hlasy

To víte asi nejlépe Vy. Stejně jako je jisté, kdo sestřelil MH17. Podle USA to bylo Rusko, ale důkazy prý nemůžou ukázat. Raději si sledujte Vaše myšlenkové pochody, protože pochodují pouze jedním směrem a svět není jednosměrný.

3 hlasy

Prosím abyste mi nezáviděl mé myšlenky. Nemohu, že myšlenky nemáte,

0 hlasů

Vy si tedy fandíte, závidět vám ty vaše myšlenky, tak to jste opravdu na omylu a zavčas se probuďte ze svého snu, vy myšlenkový gigante s nacistickou propagandou.

0 hlasů

Ruští vyšetřovatelé po 60 létech lží a zapírání a shazování viny na německé fašisty neochotně přiznali, že právě a jen mírumilovné Rusko je hlavním viníkem masakru v Katyni, doufejme, že v případě Ukrajiny jim to přiznání viny, tak dlouho trvat nebude.

2 hlasy

hele soudruhu, neházej zločiny komunistů na Rusy. zejména, když ti hlavní soudruzi viníci ani rusy nebyli. Nebo sice nejsi soudruh, ale jsi jen obyčejný hlupák ?

3 hlasy

Najednou nejsou komouši rusáci.

2 hlasy

kdybys nebyl hlupákem a zanl dějiny, tak bys věděl, že největší obětí komunistů byli právě Rusové - nejprve s bolševiky válčili 5 let v občanské válce, pka jich miliony emigrovalo, pak jich miliony zahynuly v gulazích a v hladomorech. A hlavně když už to bereš národnostně, tak si přečti něco o tom, jaké národnosti byla většina těch bolševických zločinců, navíc ta socialistická ideologie přišla z Německa a Francie.

0 hlasů

To se teda Stalin s Berijou nadřeli, než to všechno vlastníma rukama povraždili, co...?

0 hlasů

On snad i masový vrah Lenin nebude Rus. Rusové vždy zapřeli i svůj vlastní nos mezi očima.

0 hlasů

Všichni komunisti a soudruzi ví, že Rusové nikdy za nic nemohli, to je jasný a že jsi hlupák, soudruhu Nováku, to se všeobecně ví také.

3 hlasy

naopak socialisti všeho druhu se snaží vlastní zločiny hodit na někoho jiného, ty konkrétně na "rusáky"

0 hlasů

No jo, všechny ty zločiny spáchali neRusové, Putin bude zřejmě první...

0 hlasů

Strašení Ruskem je aktuální cestou k úspěchu, přičemž na objektivitě evidentně moc nezáleží. Lhostejno, zda cestou pana Rasmussena, který si z té hrůzy odnese, nedej bože, nějaké trauma do budoucí dobře placené funkce, nebo redaktorem Britských listů připomíná téměř komickou historku z amerických dějin počátku studené války. Exministr obrany USA James V. Forestall vyskočil v květnu 1949 z okna výškové budovy nemocnice námořnictva s výkřiky: „Rusové přicházejí.“ Po tomto, jemně řečeno, duševně narušeném člověku pojmenovalo americké námořnictvo letadlovou loď. Co bude pojmenováno podle Ruskem vystrašeného pana Rasmussena, není jisté. Možná nějaká ojetá válečná loď NATO, kterou si Ukrajina koupí na úvěr když Evropa zaplatí její plyn. My sice nemáme moře, zato dostatek šiřitelů strachu. A naši ženisté používají čluny s přezdívkou Močál, kterým dosud chybí bojové jméno….? Aspirantů je celá řada.

4 hlasy

Obavy z rusáků jsou zcela liché. Všechny rusáky okupovaná území tonou v blahobytu a původní obyvatelstvo tam jenom vzkvétá.

1 hlas

Tak 74 milionů lidí na potravinových lístcích v Rusku skutečně není,to se musíte,pane Vráno,zeptat toho ušmudlance z amíkova,jak to dokázal.

1 hlas

No a kam vleze USA, tam to vše "rozdrbou", zničí ekonomiku, vyvolají občanské války, zůstává po nich spousta mrtvých, viz vylhaný Irák, Libye, Afganistán, Sýrie atd. Nejprve si teroristy vycvičí a vyzbrojí, viz Afganistán, IS a pak proti nim bojují, no neber to.

3 hlasy

Vy jste člověče normální blázen :-) Prohlásit, že USA zničily ekonomiku Afghánistánu je komický žert od rusofilního pomatence. Vše tam rozvrátili sověti a Rusové, jako hegemoni v SSSR. Po Rusku tam zůstalo kolem 2 000 000 mrtvých Afghánců a kolem 5 000 000 jich uteklo před ruským vražděním. To jak Afghánistán vypadá je přímý důsledek agrese SSSR. Před tím, než tam to rusko/sovětské stádo vrahů vniklo ani Afghánistán nevypadal tak zoufale, podívejte se jak to v Afghánistánu vypadalo, než tam zaúřadoval rusko/sovětský zmar! http://www.sme.sk/c/6977665/afganistan-nebol-vzdy-len-bojiskom-a-ruinami-pozrite-si-stare-fotografie.html

0 hlasů

Ano Afganistán je často označován jako takový sovětský Vietnam. Dnes ale už SSSR neexistuje. A že USA mnoho zemí rozvrací ekonomicky a nejen ekonomicky, o tom může pochybovat jen nenormální blázen jako jste Vy.

0 hlasů

Když nemám argument tak použiji cokoliv abych hodila bahno na druhého, jen aby byli ušpiněni všichni, nejen já, nezáleží, že házíte na někoho který s vaším ušpiněním nemá co do činění. To je vaše a Ruská doktrína? Není vám trochu hanba? Asi ne.

3 hlasy

Házet na jiného bahno a špínu bez důkazů je doktrína fašistického Kyjeva a Usáků. Ovšem netvrdím, že Rusko mluví ve všem jen pravdu, nic než pravdu.

2 hlasy

O morálních kvalitách našich ukrajinských demokratických spojenců výmluvně svědčí informace z nedávné doby. Bundeswehr předal ukrajinské armádě skupinu moderních sanitek. V průběhu dvou týdnů zmizely beze stopy a určitě je neukořistili separatisté. .

5 hlasů

V podstatě se potvrzuje, že Ukrajinu ovládají do krve ponořené nacistické banderovské svině. A to, že je podporuje ta negroidní opice z bílého baráku, nositelka mírové Nobelovky, je asi největší zvrhlostí současnosti. A Zaorálku, tyhle nacistické svině jsi horlivě a bezvýhradně podporoval, vzpomínáš !

9 hlasů

Ano, zejména lidé se slovníkem plným "negroidních opic" můžou všechny okolo obviňovat že jsou banderovci.

1 hlas

PTERANODON, hlásná trouba ruských medií, navíc zjevný rasista. Rasista, který o druhých říká že jsou nacisté. Nevíte, že rasisté jsou a byli nacisté? Proč zamlčujete vaši příslušnost ke svému světonázoru? Zbabělost? Nebo něco horšího?

1 hlas

Potrefená husa se ozvala. Kyjevu teče po tom co včera viděli neutrální lidé z OBSE v hrobech za hrůzy v místech kde před pár dny byly gardy a tak kejhají. Marně. Soudní lidé ví, že jsou to hnusní vrazi vlastního národa. Jen naše media kvokají podle not USA a EU.

13 hlasů

Hlavně, že již okamžitě víte kdo a kdy ty lidi zavraždil a že se pokládáte za soudné lidi. Vaši domýšlivost bych chtěl mít. To v Katyni se okamžitě také "vědělo", že vrahy nebyli Rusové

3 hlasy

Ale ale, však ty a tvoji kyjevští páni jste taky hned věděli, kdo sestřelil letadlo nad Ukrajinou, furt kecy prdy, že separatisti schovají černé skříňky a najednou je vyšetřování tajné? Není ti to trochu divné?

0 hlasů

Kdyby Němčouři nezačali válku, nebyla by ani Katyň. A ještě nezapomeňte připomenout, kolik katolická církev zavraždila, upálila lidí a nechce se moc znát k této své temné minulosti. I současné pedofilní skandály se snažila utajovat a bude souhrn lží a vrahů možná kompletnější.

1 hlas

Němci začali válku a Rusáci se okamžitě přidali a ještě napadli Finsko. To ale se vám nedohodí.

0 hlasů

Je neoddiskutovaným faktem, že agresor - Ruská vojska jsou na cizím území suverénního státu - Ukrajiny a bojují vedle kriminálních živlů z velké části zase obyvatel Ruska, kdy ostatní Ruské zvěsti a výpady mají zakrýt ten prostý fakt, že začali a vedou agresivní válku se svým sousedem. Tady žádné ospravedněnbí neexistuje a je jen pro blbce kteří věří každé kravině, hlavně že je z huby představitelů Ruska - válečného štváče a agresora proti obyvatelům jiného státu. Je to zločin Ruska proti lidskosti a ti mají nejméně co mluvit, zvláště když víme co dokáží vis Katyňský masakr a házení viny na někoho jiného.

5 hlasů

A máš smůlu, není to žádným faktem a už vůbec ne neoddiskutovatelným. Občanskou válku začali Spojené státy spolu s EU, http://e-republika.cz/article2448-USA-investovaly-do-demokratizace-Ukrajiny-5-miliard-dolar

0 hlasů

A co takhle Volyňský pogrom, pogrom ve Lvově - obojí v režiji dědečků současného pravého sektoru, nebo nedávno masakr v Oděse, a ještě v době Majdanu toto https://www.youtube.com/watch?v=p7HrJbqYFVQ

0 hlasů

ještě že US Army nevstupuje na cizí území suverenního státu.USA jsou vzorem respektování suverenity druhých států.

5 hlasů

Když vrah se omlouvá, že jiní také vraždili, tak tím se očistí a ospravedlní? Vás aby se každý začal bát s vašimi názory. Krom toho srovnáváte jablka s kaštany, ale nedivím se vám. Tonoucí se i stébla chytá.

1 hlas

Se nedivím rené, vždyť vy vydíte vrahy jen v Rusech, ale že jsou vrahy už od svého vzniku až do současné doby USA nevidíte a když Vám to někdo připomene, tak hned, že se tonoucí stébla chytá.

1 hlas

Šamane, nejsem René. Pletete si pojmy s dojmy.

0 hlasů

Kdo jiný by mohl mluvit o genocidě než právě Rusko, které je genocidou jiných národů proslulé.

4 hlasy

Genocidou je proslulé hlavně USA, vyvraždili téměř celé původní obyvytelstvo, rovněž eugenika vznikla v USA, tu pak převzal Hitler.

4 hlasy

Ruska televize je hlasna trouba Kremlu a o nejake nezavislosti nelze vubec mluvit. Vysilaji presne to, co Kreml vyzaduje.

8 hlasů

Dobře, že věříš americkému tisku.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/ukrajinci-maji-malo-zajatcu-tak-za-ne-vydavaji-kluky-v-teplacich_319443.html#.VCbM4Wdxnuo

0 hlasů

Ruska televize ta vysila jen co potrebuje a jak to potrebuje. Rusove lzou ani se nezastydi.

3 hlasy

...tak lež je v Rusku součást společenského bontonu a u politiků (konkrétně třeba ďádi Pútina) je pro Rusy projevem jejich vysokého IQ a oddanosti zemi - prostě geny Čingischána v Rusku i po staletích fungují....

2 hlasy

http://www.lidovky.cz/putin-je-nositelem-ruskeho-narcisismu-dyi-/zpravy-svet.aspx?c=A140910_165755_ln_zahranici_msl

1 hlas

Hlavně že naše zpravodajství je plné pravdy a smyslu pro spravedlnost.

15 hlasů

Jednou máte také pravdu, asi nechtěně.

1 hlas

Cesi prebiraji zpravy z nemeckych politickych kabaretu. Sice tomu nerozumi, ale nekdo jim to na pul prelozi.

1 hlas

copak copak ,nervy ?

https://www.youtube.com/watch?v=q0FIhgBY8Aw

tady je překlad doslovný a rozhodně dám přednost německému kabaretu, než frašce v podání tragického souboru EU...

5 hlasů

Kouká, že ten německý kabaret vás pěkně vyvedl z míry. A dobře vám tak.

5 hlasů

Klasická česká manipulace českých médií. Chci-li něco zpochybnit, v tomto případě ruská tvrzení, tak se používají obraty "údajně" a "prý".
Naopak, zcela evidentní ukrajinské lži se prezentují jako fakt.
Tedy, čeští novináři! Styďte se!

14 hlasů

A vy spolu s Rusy okamžitě víte, že Ukrajina evidentně lže!!! Přečetl jsem si někdy po sobě co jste napsal abyste se mohl zastydět, jestli to umíte?

2 hlasy

Raději si přečtěte po sobě své příspěvky Vy, ale raději ne, to byste se musel jen pořád stydět, i když nepředpokládám, že to dokážete.

2 hlasy

Co místo urážek a lží porodit i nějakou myšlenku, to neumíte nebo vám to nejde? Nedivím se.

0 hlasů

Zato vy tady rodíte myšlenky jednu za druhou, bez toho, abyste si je po sobě aspoň přečetl.

0 hlasů

e skvělé,že nám tady komoušovští poskoci z Ruska nadávají do komoušů :o).Oni se v rusku všichni přes noc vyspali a z Bolševiků stalinistů kgbáků a jiného šmejdu se stali osvícení demokrati a lidumilové.... naštěstí tomu i přes zoufalé úsilí Megatrolla Bulvyvy a jiných konfidentů nevěří ani malé děti,které má tak rád katolík Šimruda.

5 hlasů

Kadleci, usmudlance! Utri si nos a vysvetli jestli jsi schopen napsat aspon jeden normalni prispevek??????

7 hlasů

Kadleci. Ty jsi ale hloupý. Ty určitě volíš TOP09.

12 hlasů

Že by nezpůsobilí k právním úkonům jak se dnes oficiálně nazývají nesvéprávní měli volební právo?

1 hlas

Když blbec nemá argument, tak použije urážku. Podotýkám, že evidentně slovo blbec v tomto případě není urážka, ale pouhé konstatování faktu.

1 hlas

a za tu urážku považujete slovo hloupý nebo volič TOP ?

5 hlasů

Odpovězte si sám, chytrý by se však neptal.

1 hlas




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 08/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov