Doněcká oblast
Separatisté: protižidovské letáky jsou idiotský padělek

18.04.2014 12:30

Neznámé osoby v maskách a s ruskou vlajkou rozdávaly v minulých dnech v Doněcku antisemitské letáky. Oznámil to dnes zpravodajský server Novosti Donbassa. Text letáků žádá všechny doněcké židy, aby se pod pohrůžkou vyhoštění v sídle doněcké oblastní správy zaregistrovali a složili poplatek 50 dolarů (asi tisíc korun).

Zpět na článek

Nejdiskutovanější názory

  • venda wind (17 hlasů) 18.04.2014 12:53

    Hodny Ukrajinec a historicky zly Rus?...Fakta, nikoliv emoce a...

  • Kamil Vont (15 hlasů) 18.04.2014 13:19

    Ano, a s těmito ukrajinskými nacistickými vyvrheli je soudruh...

  • Kamil Vont (14 hlasů) 18.04.2014 13:15

    Pořád se obtížně vyrovnávám s tím, že "naše" vláda a potažmo vzato...

  • venda wind (12 hlasů) 18.04.2014 13:50

    Rusové nikde neřádili, v obdobi kolektivizace vse podlehalo vedeni...

  • Jean Laroux (11 hlasů) 18.04.2014 15:10

    Povzbuzující a osvěžující od morální špíny, která podporuje skutečné...

Vložte nový příspěvek

Pro přidání vlastního názoru musíte být přihlášen.

Přihlášení | Registrace

Diskuzní příspěvky

http://www.amnesty.de/2012/5/23/die-menschenrechtslage-der-ukraine
http://amnesty.de/2013/7/11/stoppt-die-polizeigewalt-der-ukraine

Takove ty veci ohledne kterych je pro mnohe smesne slyset anebo cist ze to soucasne je prece mnohem horsi nez pred lety.

0 hlasů

AŤ ŽIJE DEMOKRACIE PODLE PŘEDSTAV USA,EU A BOJOVNÍKŮ ZA SVOBODU UKRAJINY !!!

Brutální video: Humanisté z Pravého sektoru podřízli náčelníka policie v Doněcku

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/966-brutalni-video-humaniste-z-praveho-sektoru-podrizli-nacelnika-policie-v-donecku-18

1 hlas

Mozna ze si o to dlouho rikal. Kdo vi jak to bylo. Jedna se preci o vychodni Evropu a o necivilisovane zeme.

1 hlas

Tak se podívejme,které příspěvky mají nejvíc hlasů.Ano,jsou to příspěvky milovníků Sojuzu,kteří jsou zároveň i zuřivými bojovníky proti "světovému židovstvu".Tak např. zoufalec vystupující pod psedonymem Vont(v záloze má jinak asi tak 6 dalších nicků) tady před pár měsíci žvástal,že prý zná spoustu Židů a že to jsou hrozné svině.To by mě fakt zajímalo,kde ty Židy poznal,v ČR se zrovna moc nevyskytují a z New Yorku tento nezcestovalý a světa neznalý trouba určitě nepíše. :o)

3 hlasy

F Česku jsou semitů židů mraky,ajnštajn.Hlavně těch,co tak moc kradou a lžou.Příklad-standa gross und ženuška,docent wolf na útěku,asi technicky u nás tedy už není,krysa rat/h/ s rodinou a jeho 11 semitských židů pomocníků,dva bývalí šéfové technického muzea co už BRUCI v našich ŠATLAVACH,fracek bém,skřet john a jeho přítel moroz,janoušek,klaus sr. s rodinou,kryptožid zemanů,fischer a rodina,dínzbír a rodinka,zrádce chovanec...atd.

0 hlasů

Potom, že nejsou Rusové nacisti, když rozšiřují taková pamflet nepodobný fašistům. Zdejší Hayek a Wind si jistě mnou ruce.

6 hlasů

A Laroux.

3 hlasy

Typický semitský židofský podvrh.Ze se ta svoloč nestydí.нагайкой дла собаки такое.Как родитель писателя ГОГОЛА,русского козака!

0 hlasů

Co eufemismy a blití, Nebude ? :D

7 hlasů

Úchylům se špatně vyká, takže hele, Larouxi, včera sis zapomněl zapít tlumící léky a povolil stavidla svým sexuálním úchylkám. Zvaž, jestli tady někoho zajímá jeden slizoň, který už neví, kde by se uspokojil, tak to zkouší v diskuzích mimo své oblíbené erotické seznamky. To prostěradlo, které jsi tady veřejně nabízel, si namoč do studené vody a zavaž na hlavu, případně i jinam. Nadále trvá, že u tebe na eufemismy nemám náladu a použiji podruhé své netradiční: je mi při čtení tvých příspěvků na blití. Tečka.

5 hlasů

No a slepicím se už vůbec nevyká.

5 hlasů

Votrubo, já vám neberu, že jste Larouxova podržtaška, akorát jste se tím právě přihlásil k jeho včerejším sexuálním návrhům. Patrně se vám líbily, když se ho běžíte zastat:)) Tak mu splňte i ta jeho přání - tím pro něj uděláte nejvíc. Tím svým slepicováním stejně ani jeden žádnou osobu ženského pohlaví nikdy nezískáte.

4 hlasy

Povzbuzující a osvěžující od morální špíny, která podporuje skutečné nácky a fanatiky viz.můj odkaz na video níže. Věřím, že je ti na blití. Z tebe samotné ti je na blití ;)

11 hlasů

Jaro pokud se cítíš uražen a ponížen, máš o sobě asi nějaké pochybnosti. Zvaž svou účast na diskuzích a moc nekoukej do zrcadla. Takové zahrádkaření náramně uklidňuje ;)

1 hlas

Jean Laroux 18.04.2014 15:24
JEAN
Já vím, že se nedočkáme. Vždyť už by jste neměl koho urážet a ponižovat. Přeci proto jediné žijete. Zbytečně.

3 hlasy

To veřím Jaro,že budete vděční když Vám nebudu kazit Vaši snahu. Toho se ale nedočkáte. Sorry

5 hlasů

To veřím Jaro,že budete vděční když Vám nebudu kazit Vaši snahu. Toho se ale nedočkáte. Sorry

3 hlasy

No vidíš jak jsi šikovná ;) Nepiš blbosti a dám ti pokoj. Prosté, ne ?

6 hlasů

Každý nemusí být jako vy, Felixi, proto své mindráky nepřenášejte na někoho jiného. Jestli je vás šoufl tak s tím nás neobtěžujte a přestaňte ty zvratky prezentovat v příspěvcích. Budeme vám tím zavázáni.

5 hlasů

Čáslavo, přeper si maskáče a dej už mi pokoj, mně nácci opravdu nebaví.

4 hlasy

Tím tu oblažujete pouze vy.

4 hlasy

Rusové jsou nacisti a tohle jsou ti demokrati, které tu oslavuješ https://www.facebook.com/photo.php?v=407421452731794

9 hlasů

Hele, Larouxi, ty jeden rudý a o to hloupější nácku, hraješ si tady na historika a sám nejsi schopen uvědomit si, jak jsou Tvé názory stejné jako měli němečtí fašisti před druhou světovou, jestli jsi na to pyšný a chlubíš se doma rodině a dětem, to je Tvoje vizitka a Tvůj úděl.

6 hlasů

1. Fašismus vznikl v souvislosti s 2.SV v Itálii a ne v Německu přestože vývojem se Německá orinetace stala tako fašistickou. Co pojem fašismus znamená o tom ty nemáš ani ponětí.
2. Máš pravdu, že už před 2.SV lidé poukazovali na dobytky v pozadí světových mocností, kteří jsou tam dodnes a ty jsi jejich advokát. Hitler jen otočil pozornost z konkrotnoch osob a organizovaných židovských skupin o kterých já mluvím na celé židovstvo. Dle stejného principu tady ty poukazuješ na celý národ. Na ten Ruský milý nácku.

6 hlasů

Fašismus nevznikl v souvislosti s 2.SV, ale už s první SV, velmi těsně po ní. Fašistický manifest je už z roku 1919.
To jen k tomu, že Laroux poučuje jiné a sám píše hlouposti.

4 hlasy

Moc se pletete,blběnko.Fašizmus vznikl daleko dříff.Vznikl když semitský národ Assyřanů poprvé VYKOPAL z Levantu své bratry,semiti židi,do starého Egypta.

0 hlasů

Můžeme klidně probrat Machiavelismus, který fašismu předcházel. Co Vy na to ? ;)

0 hlasů

Laroux a rodina s dětmi? Kde by něco takového vzal? Je to jen osamocený ubožák, se kterým se každá ženská sejde jen jednou...

4 hlasy

Tak takhle na tom jsi? To proto sis mě vyhledal na sociální síti ? ;)

10 hlasů

Slabý Larouxi, slabý. Jenom takový slovní pingpong, fakt slabota. Tvá reakce jenom dokazuje, že mám pravdu. Běž si študovat nějaký náckovský materiály a dneska se nezapojuj, nejsi ve formě...
P.S. Zkus to třeba tady, to je něco pro tebe:
http://nadhlad.com

5 hlasů

Na rozdíl od vás nikoho neoslavuji. Felixi a netykat s vámi jsem krávy nepásl a nikdy nebudu.

4 hlasy

Hm. Krávy já nikdy nepásl. To máš teda recht Jaro. Prozraď nám se kterým ze zdejších spolutvorů jsi pásl tu krávu ? :)

1 hlas

Ubožák a trapák jako vždy, Felixi, Felixi, kdy z vás se konečně stane člověk? Dočkáme se někdy?

3 hlasy

Tady je taky jeden "padělek", který ale kupodivu skoro ze všech serverů zmizel. Je to o demokracii na Ukrajině. Kde jsem to já jen už viděl ? Jo aha .. a křičeli u toho Allah Akbar .. Tak koukejte dokud můžete https://www.facebook.com/photo.php?v=407421452731794

8 hlasů

Tak to je soda, koho svými výroky podporují ministři Stropnický, Zaorálek, Sobotka a "pan" prezident Zeman !!!!

1 hlas

Héééj... tohle je přeci zfalšovaná scéna natočená v Ruském filmovém studiu. Henex, Haraším .. to Vás musím učit jak reagovat sakra ?!

9 hlasů

Ty už jsi postižený jak Šimurda, napíšeš příspěvek a hned si na něj i sám odpovíš. Léčit se to nedá, ale už tě za to nezavřou do blázince.

5 hlasů

Já ti jen chtěl poradit. Tak sorry ;)

5 hlasů

Víš, že jde o elektronickou komunikaci a všechno tady se archivuje, Larouxi? Všechno se dá dohledat.

4 hlasy

Vím to dobře tak jen dohledávej ;)

4 hlasy

Na rozdíl od Tebe se nemám vůbec za co stydět, nepropaguji tady ani nacismus, ani komunismus, ani rasismus, jsem taková čistá a bezelstná duše.

3 hlasy

To se tedy pěkně mýlíš. Tvoje obhajoba ukrajinských banderovců a fašistů je jasnou podporou fašismu. Ty jsi asi slepý, když jsi neviděl tu fašistickou bandu, která házela na neozbrojené policajty zápalné flašky a dlažební kostky, neviděl jsi záznam na videu jak tito fašisté "hospodařili" v parlamentu, neviděl jsi, jak "demokraticky" zmlátili ředitele televizního zpravodajství za to, že nechal odvysílat ruské zprávy, určitě jsi ani neviděl, jak podřezávají velitele milice. Jenomže ty jsi to viděl, ale tvoje blbost a zaslepenost ti to nedovolí si tyto skutečnosti přiznat. Anebo jsi opravdu takový debil, že to nemůžeš pochopit? To stejné dělali fašisté v Německu, když se Hitler dostal k moci. A protože to Jaceňuk trpí, tak on se nejvíce podobá Hitlerovi, nikoli Putin, jak ho tvoji soukmenovci nazývají.

1 hlas

Ty harašíme ani nevíš, že to všechno co jsi vyjmenoval tady propaguješ a že ten Laroux nikdy nepropagoval ani jednu z těch věcí ;) .. Jsi rozhodně taková čistá, bezelstná a blahoslavená duše :)

4 hlasy

To nejde, to bych se nakazil ryzím náckovstvím, to nemůžu připustit.

3 hlasy

Jean Laroux 18.04.2014 14:43
JEAN

Co vy o tom Felixi víte? Sám jste bez rodiny i dětí jako kůl v plotě. Zbytečný.

4 hlasy

Bože co ty jsi za tvora :D ..... Nestydiš se za sebe před rodinou? Před rodiči? Dětmi ?

8 hlasů

Že by zase práce ruských agentů? Patrně ano, Rusové tam potřebují rozdmychat vášně a nenávist, aby měli záminku k zákroku...

6 hlasů

Nebo to byli agenti Ukrajiny, kteří to chtějí hodit na agenty z Ruska ? Po profláknuté false flag s Mášou další trapárna amatérů ..

10 hlasů

Jj, pogrom to je takové hezké ruské slovíčko pro mír a spolupráci mezi národy, kterému Rus dal tu pravou hloubku a význam. Sice jej posléze nahradili genocidou, ale účel zůstal zachován.

6 hlasů

Ruské slovíčko ano, ale z Ukrajiny....

http://en.wikipedia.org/wiki/Pogroms_in_Ukraine

0 hlasů

Myslím, že většina z těch Rusů, kteří tomu dali ten správný význam skončilo s kulkou v těle po Stalinských čistkách nebo se už vystěhovali na jih a stali se z nich Izraelci

2 hlasy

To je skvostná myšlenka, že by židé dělali pogromy sami na sebe, pak se zato navzájem postříleli a pak ještě odcestovali do Palestiny a stali se z nich Izraelci. To je téměř na cenu Simona Wiesenthala.

4 hlasy

Stalin byl žid ? To je mi novinka :) Copak víš harašíme o Stalinských čistkách. Zajdi za vedoucím ať ti něco poradí ;)

4 hlasy

Dneska ti to, Larouxi, nějak nejde, nesedí Ti obsah s myšlenkou, sice žádnou nemáš, ale i tak Tě za to nácek z Kremlu nepochválí.

3 hlasy

Copa že mi nejde? To ty jsi se tu odkopal a ukázal neznalost historie. Že Stalin na konci života nechal zlikvidovat Trockého v exilu a celou řadu další židů, kteří se podle něj spikli proti SSSR je FAKT, který znají i tví učitelé z tvého vlastního hnízda. Jen to zapomněli říct tobě :D .... To, že po 2 SV nastal velký příliv židů ze SSSR do Izraele a tito bolševici se tam snažili zavést komunismus ve formě kibuců ti taky asi moc neříká. Ani v tom Izraeli se jim nakonec nepodařilo to co zkoušeli v SSSR .. doplň si díry ve vzdělání a neztrapňuj se

6 hlasů

Pořád se obtížně vyrovnávám s tím, že "naše" vláda a potažmo vzato celá Unie na Ukrajině podpořily banderovské nacistické svině. Ty nacistické svině, které upalovaly policajty a vypichovaly jim oči. Nevím, zdali to Zaorálek ví, ale banderovské nacistické svině za II. světové války vraždily i nás Čechy.

14 hlasů

Zapomínáte ve svém falešném rozhořčování se,že semiti nejsou indoevropané,běloši,slované,Evropané a už vůbec ne Češi,ajnštajn.Šalóm.

0 hlasů

Ale to je nemilé Kamile, takové deprese. Dej si rum. Napiš Zaorálkovi dopis, pak ještě Obamovi a popros svého ošetřujícího lékaře, jestli by je neposlal. Nezapomeň, že do USA je známka dražší! :-)

3 hlasy

Hodny Ukrajinec a historicky zly Rus?...Fakta, nikoliv emoce a fanatismus

Co se Ukrajinců ve vyhlazovacích táborech týká - například ostrahu tábora Belzec tvořilo 20-30 příslušníků SS a 90 - 120 ukrajinských dozorců
Treblinka - 20 - 30 příslušníků SS a 80 - 130 Ukrajinců Prameny -
http://cs.wikipedia.org/wiki/Povst%C3%A1n%C3%AD_v_Treblince - http://

www.reinhard.mysteria.cz/belzec.html
Wladyslaw Szpilman. Tento vynikající klavírní virtuos napsal knihu Pianista / později natočen film /. V této knize píše - V každém velkém konfliktu se najdou národy, které jsou příliš zbabělé aby vedly otevřený boj. A zároveň dostatečně bezskrupulozní, aby se dokázaly obohatit na neštěstí druhých. V tomto konfliktu tuto roly sehráli Lotyši a Ukrajinci. Tolik citace svědka, který přežil.
V Sobiboru řádil Ivan Děmjaňuk, zvaný také Ivan Hrozný. Pokud by vás to zajímalo, tihle lidé byli vycvičeni v Trawnikách. Při vraždění v Babim Jaru asistovala velmi početná jednotka Ukrajinců atd. atd., mohl bych pokračovat dál a dál.

Tohle jsou fakta, nikoliv dojmy

17 hlasů

Ono není potřeba brát v potaz jen druhou světovou válku a holocaust. On takový Symon Petlyura a jeho nacionalistická ukrajinská armáda v době občanské války v Rusku, kdy krátkodobě existovala Ukrajinská lidová republika, povraždila desítky tisíc ukrajinských žídů.

0 hlasů

Fakta jsou, že Rusové řádili na Ukrajině takovým způsobem, že pro velkou část Ukrajinců byli Němci spíše osvoboditelé. Kdybyste byl tenkrát na jejich místě, tak byste taky váhal, které zlo si vybrat...
A kdyby vám děti umřely při hladomoru v třicátých letech ? Volba by byla jasná...
Neodsuzujte někoho, kdo se spolčil s čertem, aby unikl ďáblu...

4 hlasy

Rusové nikde neřádili, v obdobi kolektivizace vse podlehalo vedeni Gruzince Stalina, chazara Kaganovice a dalsich..
k hladomoru dochazelo po celem uzemi SSSR a nejenom na Ukrajině ...

12 hlasů

Hele vendo... A druhá světová válka byla, nebo jsou to jen nějaké židovské pomluvy...?

3 hlasy

Fakta jsou holt fakta,mešuge ajnštajn.

0 hlasů

mimochodem vetsina z vojaku v 1968 u nas byla Ukrajiny a poslal je k nam Ukrajinec Breznev..

8 hlasů

Zcela nezaujatý pohled - čtěte:

http://test.gymnzidlo.cz/supl/4597.pdf

5 hlasů

Ano, a s těmito ukrajinskými nacistickými vyvrheli je soudruh Zaorálek jedna ruka a dokonce je bezplatně léčí v našich nemocnicích. Ukrajinská nacistická svině má prostě přednost před českým pacientem.

15 hlasů

Ty cesky paciente v Bohnicich luzko dostanes hned.

4 hlasy

Banderovci chtějí nové pogromy?

11 hlasů




Časopis Týden

Předplaťte si časopis Týden

V čísle 09/2024 najdete >




Týden

Sedmička

Interview

Instinkt

TV Barrandov

Kino Barrandov